An Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ja longontsteking. Was ik al bang voor. Vooral de pijn en benauwdheid.... Ik rook niet en ga dat ook niet meer doen. Af en toe een flits en dan moet ik even mezelf antwoord geven 'dat ik niet meer rook' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Vervelend van je longontsteking An, en goed dat je niet rookt. Ik heb in verleden gewoon doorgerookt met een longontsteking. Vertelde dat natuurlijk aan niemand, schaamde me rot daarvoor...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ja vorig jaar nog. Longontsteking en stiekem roken. En het smaakt niet eens, Ergens, iets in mij denkt aan roken. Ik denk dat dit de gewoonte is. Smorens was ik echt een kettingroker. De rest van de dag had ik niet veel peuken meer nodig. Ik heb nu een puppie en het was lastig dat roken Smorgens. Of ik liet haar uit Smorgens en een peuk op straat. Smaakt ook niet. Ik ben gek als ik weer begin want ik heb vlgs mij het ergste gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Je moet zeker niet weer beginnen hoop dat je het ergste hebt gehad, bij mij was dat beslist niet zo Heb het nu veel moeilijker als in de eerste week waarom staat die streep erdoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Skye je hebt denk ik de S met het streepje erdoor aangeklikt.Vierde van links. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 An heel goed dat de puppy niet meer meerookt. Of je gek bent als je begint weet ik niet. Verslaving is hardnekkig, maar stoppen is echt beter. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Skye je hebt denk ik de S met het streepje erdoor aangeklikt.Vierde van links. Nee was alleen op deze site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Hoi, nou...af en toe zoek ik naar m'n peuken...oh neeeee..ff vergeten. Ben gestopt. Volgende onderwerp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ingesleten gewoontes. Dag 6 al!! Heb je het appje nog gevonden en gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Hoi Zootje. Ja heb app quit. Super. Het duurt 3 weken voordat de nicotine uit je lijf is, dus ook herstel dope. Dacht dat het sneller ging. Vanmorgen echt zin in peuken. Maar ik wil niet meer roken en moet er doorheen. Longontsteking is op z'n retour. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Doorzetten nu hoor An. Die trek zal nog wel vaker terugkomen. Maar als je nu opgeeft dan is een volgende keer stoppen nog moeilijker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Hoi Yvonne, weer een dag verder zonder roken. Een paar momenten van : 'wat nu?? Een heel ongemakkelijk gevoel, maar het zijn slechts momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 An, volgens mij zit je eerste rookvrije week erop. Een mooi begin!!! Fijn dat je longontsteking op z'n retour is, dat en stoppen met roken kan je letterlijk en figuurlijk meer lucht geven. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Ja eerste week zit erop. Vanmorgen toch weer het 'gemis' gevoel.... Maar gaat weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Yep, het gaat weer over. Zit allemaal in't koppie. Met FRISSE moed de tweede week. Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Op naar week 2 dus An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Had gisteren toch een inzinking. Maar ik rook niet. Een kwestie van stug doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Succes in je 2e week An. Hoeveel sigaretten heb je al niet gerookt? Bij mij geeft het appje 6792 niet gerookte sigaretten aan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2016 Stopperts hoi. An hoi, Ook ik heb momenten van wat nu? Nog steeds! Niet al te heftig maar ze zijn er. Kan je nagaan hoe je hersens zich op dat gedoe ingesteld hebben. Het is wat. Keep going An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Volhouden hoor An. En die hersens van je zullen inderdaad nog met regelmaat aangeven dat je nu toch echt een peuk verdiend hebt... Maar niet aan toegeven... afleiding zoeken, tanden poetsen helpt ook tegen zo'n trekmoment... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Hoi, heb toch nicotine kauwgum gekocht. En het helpt zowaar. Ik ga dit volhouden, ik voel het! huttula en zootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 An je komt zéér gemotiveerd over. Je kracht spat van het scherm. We gaan door An. En...volgende maand ben ik twee jaar rookvrij Let's go An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Soothe jij alweer 2 jaar! Ik ben altijd al jaloers op je geweest, maar nu ga ik je eindelijk achterna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Succes An An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden