Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 December


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Dank je wel, Yvonne! Ik ga morgen naar opa.

Weet je wat ik angstaanjagend van mezelf vind? Mijn stiefmoeder vertelde vandaag dat opa ook nog maar één long heeft. Nadat ik jullie heb verteld hoe en wat, dikke tranen, besluit ik op te zoeken op welke afdeling hij ligt (want dat heb ik onthouden). Ik kom een woord tegen dat ik niet ken en dus google en dus longafdeling. En dan herinner ik me opeens weer wat stiefmams vertelde. Sjees, heb weken, zo niet maanden niet gedronken, en dan komt dit? Interesseert het me dan echt niet? Of heb ik een schildje om? Opa heeft één long, stoma, tien tia's...

Sorry, ben nu echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond...

Met mij gaat het zo zo..mijn vriendje zit beetje in de bit/licht/bb doy etc coins..daar gaat nu veel tijd in zitten..dus moet ik mezelf een beetje meer vermaken...me niet laten verleiden...brrrr moet me echt sterk houden..(bedoel dus geen wijntjes kopen..)

Lidia jemineetje wat lijkt me dat spoekie..gelukkig ben je er goed uitgekomen..een sort tijdelijk vertandsverbijstering..maf he..hebben ze je ook verteld of het terug kan komen? Mijn ouders wonen ook in een prachtig klein dorpje..het is ook fijn dat een ieder elkaar kent..natuurlijk hoef je niet elke dag bij elkaar op de stoep te staan..toch helpen mensen elkaar meer..vind dat zelf ook een fijne gedachte..mijn vader gaat ook richting de 80.

Ga je dus in je eentje naar marokko? lijkt me wel een mooi land..

Mark wat fijn voor je dat je mag gaan!! je verdient het..! mag je vandaar uit wel op internet posten? je bent natuurlijk in de weekenden ook thuis..zou t fijn vinden om te horen hoe het je daar vergaat!!

Fijne avond verders iedereen liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heftig avondje hier...

 

Lidia, doe rustig aan he? Het lijkt me heel eng om zonder duidelijke oorzaak opeens een dag kwijt te zijn. Douchen (flink heet of juist koud) en het snel afkoelen daarna is trouwens een trigger voor TGA, dus pas op met grote temperatuurverschillen.

 

Madeleine, ik hoop dat je je morgen wat beter voelt. Iemand verliezen is naar, maar probeer jezelf alsjeblieft niet te verliezen. Je bent geen 11 meer, je bent een volwassen vrouw en je zult merken dat je ook als zodanig gaat reageren als het straks zover is. Het verdriet is er heus wel, maar je kunt het nu een plek geven en je begrijpt wat er gebeurt. Dat is een heel verschil. Huilen mag gewoon, daar is niets mis mee en je hoeft je emoties ook niet te verdoven.

 

Ik ga nog een paar eieren bakken voordat ik flauwval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lady Jane. Ik ben er direct ingevlogen, heb al een massa werk en dat staat me erg aan. De collega's vallen ook heel goed mee.

 

Maar wat me natuurlijk vooral goed gezind maakt: mijn ventje leek weer de oude vandaag. Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja machteloos toezien is mijn ding ècht niet. In bepaalde opzichten moet ik dat natuurlijk nog een tijdje doen, maar ik denk dat het alleen maar beter wordt. Alleen tegen de feestdagen kijk ik erg op.

 

Nancy, delen kan helpen, dat heb ik hier ook al ervaren. Is het op je werk eigenlijk dat ze je overbevragen? Ik moet bekennen dat ik niet weet wat voor werk je doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...