lady jane Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Hoi Albert, al gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 En ik ga nog even 'in de benen' voor ik naar bed ga... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Dank je wel, Yvonne! Ik ga morgen naar opa.Weet je wat ik angstaanjagend van mezelf vind? Mijn stiefmoeder vertelde vandaag dat opa ook nog maar één long heeft. Nadat ik jullie heb verteld hoe en wat, dikke tranen, besluit ik op te zoeken op welke afdeling hij ligt (want dat heb ik onthouden). Ik kom een woord tegen dat ik niet ken en dus google en dus longafdeling. En dan herinner ik me opeens weer wat stiefmams vertelde. Sjees, heb weken, zo niet maanden niet gedronken, en dan komt dit? Interesseert het me dan echt niet? Of heb ik een schildje om? Opa heeft één long, stoma, tien tia's...Sorry, ben nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 slaap lekker Madeleine en misschien morgen nog eens nalezen= ziet alles er ineens heel anders uit misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Gran Torino op Veronica de moeite waard!! Trijsje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Goedenavond... Met mij gaat het zo zo..mijn vriendje zit beetje in de bit/licht/bb doy etc coins..daar gaat nu veel tijd in zitten..dus moet ik mezelf een beetje meer vermaken...me niet laten verleiden...brrrr moet me echt sterk houden..(bedoel dus geen wijntjes kopen..) Lidia jemineetje wat lijkt me dat spoekie..gelukkig ben je er goed uitgekomen..een sort tijdelijk vertandsverbijstering..maf he..hebben ze je ook verteld of het terug kan komen? Mijn ouders wonen ook in een prachtig klein dorpje..het is ook fijn dat een ieder elkaar kent..natuurlijk hoef je niet elke dag bij elkaar op de stoep te staan..toch helpen mensen elkaar meer..vind dat zelf ook een fijne gedachte..mijn vader gaat ook richting de 80. Ga je dus in je eentje naar marokko? lijkt me wel een mooi land.. Mark wat fijn voor je dat je mag gaan!! je verdient het..! mag je vandaar uit wel op internet posten? je bent natuurlijk in de weekenden ook thuis..zou t fijn vinden om te horen hoe het je daar vergaat!! Fijne avond verders iedereen liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 PS madeleine sterkte met je Opa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 heftig avondje hier... Lidia, doe rustig aan he? Het lijkt me heel eng om zonder duidelijke oorzaak opeens een dag kwijt te zijn. Douchen (flink heet of juist koud) en het snel afkoelen daarna is trouwens een trigger voor TGA, dus pas op met grote temperatuurverschillen. Madeleine, ik hoop dat je je morgen wat beter voelt. Iemand verliezen is naar, maar probeer jezelf alsjeblieft niet te verliezen. Je bent geen 11 meer, je bent een volwassen vrouw en je zult merken dat je ook als zodanig gaat reageren als het straks zover is. Het verdriet is er heus wel, maar je kunt het nu een plek geven en je begrijpt wat er gebeurt. Dat is een heel verschil. Huilen mag gewoon, daar is niets mis mee en je hoeft je emoties ook niet te verdoven. Ik ga nog een paar eieren bakken voordat ik flauwval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Madeleine, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Nou, ik geef het op, ik zit er doorheen. Teveel problemen, per dag zadelt het zich meer op, zoveel werk, weeeeeer meer enz. Ik trek het niet meer. Ik heb mijn grenzen aangegeven, maar er wordt niet naar geluisterd, wat nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Zware verhalen hier vandaag. En ik kwam eigenlijk vertellen dat ik goed gezind ben. Had een goede dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Sorry, zie dat er velen met problemen zijn vandaag. Een dag om te skippen dus maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Hey Nancy, lukt het je om je nu wat te ontspannen? Batterijen opladen? Heb je daar methodes voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Good for you, Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 so what Nancy, er is voor jou toch ook ruimte? Problemen hebben is ook relatief. Mijn grootste trigger is verveling, dus verveling is een groot probleem voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Nee Jen, ganiegoenie. Ben bang dat ik het niet droog ga houden. Stress is enorm!! en aan de andere kant voel ik me zo uitgeblust dat ik totaal wezenloos voor me uit zit te staren, hoe nu morgen verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 een goeie 2e werkdag gehad Jen? Nance je niet terugtrekken nu he er is wat er is en wij zijn wat we zijn gewoon delen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Kan je geen afleiding zoeken? Stoppen met piekeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 niet gaan drinken nance dat valt verkeerd op zo'n manier niet genieten maar depri gevoelens versterken is mijn ervaring tenminste en morgen lijkt alles nog zwaarder wat kunnen we betekenen voor je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Ja Lady Jane. Ik ben er direct ingevlogen, heb al een massa werk en dat staat me erg aan. De collega's vallen ook heel goed mee. Maar wat me natuurlijk vooral goed gezind maakt: mijn ventje leek weer de oude vandaag. Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Ben gewoon weer even blij met jullie, even delen. Idd heb ik de neiging om me terug te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Wat heerlijk voor jullie beiden meis machteloos toezien is ook zo moeilijk he je hebt er hard voor gewerkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 En niet drinken inderdaad, helpt niet. Ik ben al blij dat jullie reageren, voelt minder alleen. Maar eerlijk gezegd, ik zit wel in de gevarenzone nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 ja machteloos toezien is mijn ding ècht niet. In bepaalde opzichten moet ik dat natuurlijk nog een tijdje doen, maar ik denk dat het alleen maar beter wordt. Alleen tegen de feestdagen kijk ik erg op. Nancy, delen kan helpen, dat heb ik hier ook al ervaren. Is het op je werk eigenlijk dat ze je overbevragen? Ik moet bekennen dat ik niet weet wat voor werk je doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Ik twijfel of ik dit ga redden, zit er zoooo doorheen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden