eline Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Hallo allemaal, hoi bart1985, niets teruggelezen maar droog en tevreden weer thuis, geen zin om boodschappen te doen dus Mark zet morgen hopelijk een megabuffet neer....tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 En welkom Belg Bart! Inmiddels je verhaal gelezen Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Vandaag gezakt voor een tentamen. Maar ja, leren ging deze en vorige week niet makkelijk. Vervoerfobietje speelde me ook weer parten. Diepe zucht. Zit allemaal niet mee de laatste tijd..ook veel problemen op het werk. Nu al maandenlang. Ach, wat loop ik eigenlijk te klagen. Ik ga het vanavond maar eens extra gezellig maken in huis. Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Kirky en Kohtje gefeliciteerd! Bart, welkom hier, idd wat een indrukwekkend verhaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 (bewerkt) Nou Ludwig dat komt al meer in de richting, gezien mijn kloppende hoofdpijn ben ik vandaag meer in de mood voor No Pain http://www.youtube.com/watch?v=yoLoEw8D0Bg&feature=player_detailpage&list=RD4TYv2PhG89A 14 december 2013 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Nance :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: heb je nog een extra gezellige vaas ergens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Goeienavond, even mijn neus laten zien en over twintig minuutjes weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Goeie avond. Zo vandaag m'n aquarium weer eens goed onderhanden genomen, maar het is nog niet je van het hoor. Heb er nu eens een plantenlamp in gedaan maar ja dan krijg ik weer een hele hoop alg. Daar heb ik dan wel weer druppeltjes voor en dat moet ik dan weer precies, en dus geen druppeltje teveel doen anders gaan m'n vissies dood. Verder is er vandaag weer darten voor de liefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 oh nog net op tijd dan hoestie jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 ha Bol en ja dan mis je Lytse he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Uitgeput Jane. Vandaag was een hele zware dag. Er is helemaal geen vooruitgang. Enfin, seffens even Jentijd. Chinees eten en aan andere dingen denken. Ik heb terug honger, dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Soms zit het mee, soms zit het tegen Soms zit veel ineens tegen , Nancy Da's geen klagen Een constatering Voor je het weet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 (bewerkt) Ah, daar is het antwoord op waar ik net naar wou vragen... Jen-tijd Take it! 14 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 You can go your own way - Fleetwoodmac - De kapotte jukebox Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Mooi nummer Jen met een mooie tekst Van jou houdenIs het niet het juiste om te doenHoe kan ik ooit de dingen veranderenDie ik voelAls ik konGaf ik je misschien mijn wereldHoe kan ik dat doenAls je het niet aan zult nemen van meJe kunt je eigen weg gaanGa je eigen wegJe kunt hetEen andere eenzame dag noemenJe kunt je eigen weg gaanGa je eigen wegVertel me waaromAlles is omgedraaidPak het opVeranderen is alles wat je wilt doenAls ik konLiefje, ik gaf je mijn wereldDoe openAlles wacht op jouJe kunt je eigen weg gaanGa je eigen wegJe kunt hetEen andere eenzame dag noemenJe kunt je eigen weg gaanGa je eigen weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Dat heb ik vaak gezongen.. En gedaan En doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Blijven zingen Mai over dat wat je voelt en dat wat je wil bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Why not? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Voor vandaag meld ik mezelf weer "droog" af, welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Ik heb sterk de neiging om te zeggen geef mij maar een borrel maar ik doe het niet hoor ga maar eens douchen zou ik geloof ik ook nog doen fijne avond gefrummelde zoefffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 We're back. Thanks Dylan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Ik zit al 3 uur op een telefoontje te wachten, pffffffffff had beter film kunnen gaan kijken. Stevie Nicks zou zo maar je zusje kunnen zijn Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Mijn eerste lief zei dat ik op Wynona Ryder leek. Man, die was écht smoor haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 http://www.youtube.com/watch?v=O52jAYa4Pm8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden