Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Heb op dit moment 14 tabbladen openstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Heb op dit moment 14 tabbladen openstaan Oh?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Bij mij staan er naast de tabbladen een + Rapi als ik die aanklik, dan blijft adb tabblad open en komt er een bij die ik dan voor google kan gebruiken of mijn mail, de krant enz Er passen er wel 6 naast elkaar. als ik het kan dan jij zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 altijd baas boven baas die Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Rapilos ik stuur je wel een p.b. met duidelijke uitleg en als je het dan nog niet begrijpt help ik je verder via p.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Nee hoor Lady, ik ben maar een onderdeurtje. VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ik ben zeker geen Lady, mijn moeder noemde mij altijd een polderjongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Voor VM VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ach, laat maar lieve mensen. Jane, Ik zie ook geen plusje. Pff, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 ahaaaaaaaaaaaaaa Thx Mai!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 mijn vader noemde mij tomboy Aich. en rapi, misschien heb je explorer en geen mozilla? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Nou Mai, deze vind ik ook geweldig al was die dan niet voor mij bestemd. VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Watte Lady? Mozarella? (ja ben bikke melig en duf enzo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Internet explorer.. Komt me wel bekend voor Jane, Van mozilla heb ik nog nooit gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 ik moet even dochters haar verven durft ze niet zelf dan zelf meteen ook maar lopen we samen voor Jan met de korte achternaam het komend halfuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Goeiemorgen. Tja, pas wakker ;o VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Gatver Dear Lady, ik moet mijn haar ook nodig verven. Alles licht al maanden in huis maar ik vind het zo'n gedoe want ik moet het alleen doen. Kun je mij ook even helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Hoi Jen, gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ik wilde juist :ph34r: Jenneke!!!!!!!!!! kus! En tot de volgende allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Haren verven, doe ik al jaren niet meer. Jeetje wat een gedoe elke keer. Na 4 weken al weer uitgroei. Alles steeds onder de verf, vooral de wasbak, en er niet meer uit te krijgen he! Gelukkig ben ik mooi grijs zeggen ze Wel gezellig, met je dochter samen Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Nog maar even een paar slingertjes voor iedereen die alle moeite neemt om vandaag niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Hoi Aicha, nogal uitgeput geloof ik. Hopelijk is het maandag beter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Nou dochter zit in de verf en ik heb geen zin meer. Moet vanavond ook volleyen en ben bang dat de verf er dan een beetje uitzweet op mijn sporttenue, dus later maar een keer. Mooir slinger hoor lijkt wel 3 dimensionaal Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ook een goeie dag Jen, zorg je wel dat je maandag weer in een "normaal" ritme zit? lijkt me echt niet fijn zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden