Yvonne Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Morgu frummers. Halverwege de week. Extra grote pot koffie dan maar. Donker donker donker... maar er is licht onderweg. 11 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Nou, stiller dan dit kan niet. Ik ga mijn brood maar eens smeren. en kom straks misschien nog wel even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ook een goedemorgen Yvonne, bedank maar weer voor de heerlijke koffie. Zat per ongeluk op een andere draad, die van 20 november 2013. Onder aan het scherm stond : Ook gelabeld met 1of meerder van deze sleutelwoorden hakken maar... Ik natuurlijk met mijn slaperige hoofd daar op geklikt en tja toen zat ik dus de dagdraad van 20 november te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ha goedemorgen. Ik ben ook alweer een uurtje wakker... veelstevroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Tja hottentot, Dat is het eerste wat ik dacht ... ja kan ook je leven veranderen. Lijkt me handiger Ik weet overigens niet wat je hebt geschreven hoor. EN herkenbaar ..... Hoe probeer je nu van de drank af te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Goedemorgen allen! Vm en Kameleon, van harte gefeliciteerd! Fijne dag, ik sprint alweer weg op mijn fietsie, ziet er koud uit buiten, dus maar warm aankleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Nien en kameleon, van harte... ik hoop dat jullie allebei een fijne verjaardag hebt. 11 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Vm van harte Kameleon van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Moggûh http://soundcloud.com/ldia-on-bass/happy-birthday-to-you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Hottentot: ja ik begrijp het wel, maar zo blijf je je eigen verantwoordelijkheid bij een ander leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 11-12-13 Mooie datum Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Helaas Hottentottensoldaten Wat dat betreft verkeerd de wereld nog in het stenen tijperk We zouden je kunnen negeren... 11 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Nien en kameleon, van harte... ik hoop dat jullie allebei een fijne verjaardag hebt. >>>> ook van mij >>>> Yvon, ik ' leen' je slinger ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 oeps.. niet gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Ik vind hulpverlening ook proberen aan de cliënt zijn wensen te voldoen. Hoop dat ik hier ook een reactie op krijg. En niet alleen maar te horen dat ik mijn leven ook veranderen kan. Je maakt het wel moeilijk op die manier Hots. Je wilt geen ban. Maar je geeft aan de regie kwijt te zijn als je flink aan het zuipen bent, heel gebruikelijk overigens. Je kunt dan niet stoppen met reageren... Je reageert dan 'naar' naar anderen. Dat wil je niet maar je kunt niet anders. Je wilt ook niet stoppen met drinken.. Dan is er weinig te helpen op zo'n moment denk ik. Behalve dan dat iemand zonder dat jij het door hebt de stekker van je pc er uit trekt..... .... en dat gaat dan wel weer erg ver lijkt me Sorry Hots, maar je zult het zélf moeten doen. stoppen met zuipen óf niet meer posten als je aan het zuipen bent Tis niet anders denk ik En nu mag ik rennen.... Laterrrrrrrrrrrr 11 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Goedemorgen, Geen nieuws. Alles goed. Een mooie dag iedereen. Voor mij zal die nuchter verlopen. Omdat ik dat wil. Hanneke mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Soldaat, ik vind dat je een denkfout maakt. Ook na gebruik blijf je verantwoordelijk voor je handelen. En bovendien heeft een hulpverlener ook zo zijn wensen. Als naar kun inzicht stoppen het beste is, maar jij weigert, dan is het toch geheel aan hen om te beslissen wel of niet door te gaan. Dat kan heel vervelend overkomen, dat snap iknog wel. Ik had trouwens begrepen dat juist de professionele hulpverlening tegenwoordig juist helemaal niet per se inzit op helemaal geen alcohol. Soldaat, probeer anders je hulpvraag eens concreet te formuleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Hot: je vraagt dus hulp door jou te beschermen, zodat je rustig kan drinken................? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Getver Jaap, wat kun je het weer goed zeggen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik snap Hot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 En das mijn ding Want ik verover langzaam maar zeker terug Op mijn eigenste onnozelste manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Is dat je hulpvraag? Ik moet gaan, allemaal een fijne dag. En VM gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 DAGPACT Albert voyager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Nou Hot, sterkte dan maar, zou ik zeggen..... het is jouw strijd ... en die strijd zou je kunnen opgeven door te zeggen .... vandaag drink ik niet... deze 24 uur ... dat is te overzien ... ik sta er machteloos tegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden