Spring naar bijdragen

Woensdag 11 december 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ook een goedemorgen Yvonne, bedank maar weer voor de heerlijke koffie.

Zat per ongeluk op een andere draad, die van 20 november 2013.

Onder aan het scherm stond : Ook gelabeld met 1of meerder van deze sleutelwoorden hakken maar...

Ik natuurlijk met mijn slaperige hoofd daar op geklikt en tja toen zat ik dus de dagdraad van 20 november te lezen.   :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vm van harte

 

:sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:  :sun:  :musicnote:  :present:  :moon:  :rose:  :lips:  :heart:

 

Kameleon van harte

 

:musicnote:  :lips:  :moon:  :sun:  :heart:  :present:  :musicnote:  :lips:  :moon:  :sun:  :heart:  :present:  :musicnote:  :lips:  :moon:  :sun:  :heart:  :present:  :musicnote:  :lips:  :moon:  :sun:  :heart:  :present:  :musicnote:  :lips:  :moon:  :sun:  :heart:  :present:  :musicnote:  :lips:  :moon:  :sun:  :heart:  :present:  :musicnote:  :lips:  :moon:  :sun:  :heart:  :present:  :musicnote:  :lips:  :moon:  :sun:  :heart:  :present:  :musicnote:  :lips:  :moon:  :sun:  :heart:  :present:  :musicnote:  :lips:  :moon:  :sun:  :heart:  :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik vind hulpverlening ook proberen aan de cliënt zijn wensen te voldoen.

Hoop dat ik hier ook een reactie op krijg.

En niet alleen maar te horen dat ik mijn leven ook veranderen kan.

Je maakt het wel moeilijk op  die manier Hots.

Je wilt geen ban.

Maar je geeft aan de regie kwijt te zijn als je flink aan het zuipen bent, heel gebruikelijk overigens.

Je kunt dan niet stoppen met reageren...

Je reageert dan 'naar' naar anderen.

Dat wil je niet maar je kunt niet anders.

Je wilt ook niet stoppen met drinken..

Dan is er weinig te helpen op zo'n moment denk ik.

Behalve dan dat iemand zonder dat jij het door hebt de stekker van je pc er uit trekt.....

.... en dat gaat dan wel weer erg ver lijkt me icon_stupid.gif

Sorry Hots, maar je zult het zélf moeten doen.

stoppen met zuipen

óf

niet meer posten als je aan het zuipen bent

 

Tis niet anders denk ik icon_blueevil.gif

En nu mag ik rennen....

Laterrrrrrrrrrrr

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soldaat, ik vind dat je een denkfout maakt.

 

Ook na gebruik blijf je verantwoordelijk voor je handelen. En bovendien heeft een hulpverlener ook zo zijn wensen. Als naar

kun inzicht stoppen het beste is, maar jij weigert, dan is het toch geheel aan hen om te beslissen wel of niet door te gaan.

 

Dat kan heel vervelend overkomen, dat snap iknog wel.

 

Ik had trouwens begrepen dat juist de professionele hulpverlening tegenwoordig juist helemaal niet per se inzit op

helemaal geen alcohol.

 

Soldaat, probeer anders je hulpvraag eens concreet te formuleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...