haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Kapot relativeren heeft alles. Zarathustra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Slaap lekker truus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Heel goed, Kirk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Kapot relativeren is mijn zwakke plek. Cynisme. Wat maakt het ook allemaal uit? Een theorie die zichzelf doorgaans vanzelf bevestigt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Alles wat kapot is kan heel Desnoods met plakband en elastiekjes Want wat is kapot Als je uitgaat van het goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Nu zal ik het wel krijgen maar dan maar. Leer mij mijzelf kennen. Ag, ney probs. Jij kent jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Trusten allemaal slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 In den gronde ben ik niet cynisch ik red me Ondanks en dankzij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Yeah!!! Ik voelde het al Vorst in de lucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 (bewerkt) Oh, dat zou allemaal best kunnen Kom zo binnenvallen Ludwig en Hots "kennende" Komt het allemaal wel goed En anders maar niet Het mag ook wel eens donderen... 10 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Dank voor de steun, ik doe mijn best, veel meer kan ik niet doen. Heus wel Nee man, Doe je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Kapot relativeren is mijn zwakke plek. Cynisme. Wat maakt het ook allemaal uit? Een theorie die zichzelf doorgaans vanzelf bevestigt. What's the use? Afraid there ain't none. De doorrazer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 een ziel zonder littekens ik ken ze niet gelukkig(?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 een ziel zonder littekens ik ken ze niet gelukkig(?) Et voila Part of the deal Er is niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Kirky hoi, Je bewees eerder het te kunnen. Boor je kracht uit het verleden aan. Een week is een goeie start. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Ben benieuwd wanneer Bach komt Neem UW tijd Allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Juist Agnieta, Ik kan een hoop hebben, maar geen grove beledigingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Weet niet wat er is gezegd Ga ook niet terug lezen Val niet terug in sentimentele nostalgie Neither moddergevechten or what so ever Naar mijn idee mag iedereen er zijn Meer is er niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Geef mij dingetje maar Voor nu "Zarathustra" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Zielige pijntjes, soothe? D'r is eentje die 't voor je opnam. Starheid kan ook kwaliteit zijn, op se laatst. De ergrekkelijke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Je hebt gelijk,Mai. Alzumenschliches Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Mss is Ludwig * Kan zomaar pijnpuntje zijn Geeft nix hoor Florence Nightengale Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Jaja... punt gemaakt captain Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 ... Aggie is gitaarspelen want Dylan bracht mij op ideeën die mij gefrustreerd hebben eigenlijk. Nu heb ik zoveel programma"s gedownload dat ik niet eens meer weet welke ik moet nemen. Hellup Dylan! Grappig, toen ik dit las had ik net m'n gitaar weer wegezet haha. Maar ben je er al uit Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden