meiske Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Mag ik ook meedoen ??????? op de arreslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Och maar natuurlijk Meiske. Wat fijn dat je mee doet. alles goed met je? Even wachten hoor dan zet ik je bij de rij. Kom er maar lekker bij zitten, het is warm en de chocomelk komt er zo aan. Hier heb je al vast een deken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (bewerkt) ARRENSLEEPACT: 2013 Bol Sowhat Jane Arjan Ietjefietje WillemW Hardleers Albert Nancy Aicha Jen Miranda Hanneke Tatum Meisje Wijfie 24 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 En Bol, hoe laat vertrekken we?? Miranda, waar ben je nou? Zat je net nog naast me, ben je weer weg... Ik heb nog een paar plaids over, het zal wel koud zijn vanavond, wie wil?? M'n plu laat ik wel thuis, heeft geen zin met deze wind... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ja ik denk dat we vanavond maar vertrekken hé? Nemen we de vriezen mee of doen we het op z'n echie met rendieren? Rudolf wil wel weer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ik ga voor de rendieren.....Rudolf wil tenslotte ook wel weer eens van stal! Zonder rode neus graag ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 (bewerkt) Oké Nanc. dan vragen we of Sowhat het zaakje in orde wil maken want ik zie het niet zitten dat we halverwege inene stil staan en de rendieren helemaal kwijt zijn. Hekel aan een rooie neus Nanc? Dan moeten we de kerstman ook maar niet mee nemen, die vent stinkt altijd naar alc. en constant even uit de arrenslee om zogenaamd te plassen. Ja me zolen, wij weten wel beter hé? Kanjers voor wie nog twijfelt, kom op doe mee met ons, we zijn al met veel mensen dus je hoeft het niet alleen te doen hé. Maak de keuze en weet dat je trots kan zijn op jezelf met 1 januari. Iedereen kan het, we slepen elkaar er doorheen hé. We kunnen het allemaal ook jij. 24 december 2013 bewerkt door bolletje AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ga jij maar op de bok Bol, laat die Kerstman maar zitten, daar hebben we geen goed voorbeeld aan! Goed dat je nog een oproep doet, Bolletje! Mensen, het helpt echt, we slepen elkaar er doorheen. Of in ieder geval, we proberen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 En allemaal een winterwortel mee he voor de rendieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Thanks Bol met mij gaat het goed , Hebben we ook veiligheids gordels, met deze storm moet er natuurlijk niemand afwaaien He`dit voeld goed, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Nou Sowhat, dan moet het helemaal goed komen! Ik heb er nu al zin!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 ben straks naar Will, morgen en overmorgen ook. `s morgens en `s avonds thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Dan kruip maar lekker tegen iemand aan Wijfie en voel maar dat je niet alleen bent. En je hoeft ons niet te vermaken hoor als je er maar bij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 ARRENSLEEPACT: 2013 Bol Sowhat Jane Arjan Ietjefietje WillemW Hardleers Albert Nancy Aicha Jen Miranda Hanneke Tatum Meisje Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Oke, ik sta klaarrrrrr, waar blijven jullie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Zijn toch al lang vervangen door sneeuwscooters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 (bewerkt) De rendieren werken niet mee,nog even geduld Waar heb ik mijn turbomotortje gelaten? Kan ik die aan het poepertje van Rudolf plakken Zeker te weten Wijfie, blijf deze dagen maar lekker veel bij ons. 24 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 19.00 uur, mooie tijd om te vertrekken; zit iedereen?Hid m up, ride m up, jinglebells Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 (bewerkt) Wacht wacht Jane hebben we nu alles? Chocomelk, warme wanten, goeie zin, 2 paar sokken, dekens, w.c. papier, wortels, stro, Waar is Sowhat die zou toch het hele beestenspul leiden? SOWHAAAAAAAT. Koffie thee met zoethout en stukjes gember en een stokje kaneel, Zucht wat maak ik me weer druk. 24 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Sowhat komt er volgens mij al aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ik hoor namelijk wat...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 heb je iets bij je om op te tracteren Bol? Je hebt morgen je 4e jaardag meis, daar willen we wel even op toosten met die lekkere thee van je. Plakje kerststol erbij, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 O ja wat te denken van Bosche Bollen met heul veul slagroom Jane? Nou dan heb jij betere oren dan ik Nanc.ik hoor nog niets. Maar anders komt ze wel na op een van haar superdesuperpaarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 oh heerlijk, dat is wel 20 jaar geleden dat ik de echte op heb. Zondag ga ik met dochter en maandag met vriendin naar Den Bosch dan komen we vast wel toevallig langs Jan de Groot als ik er wat ik te vertellen heb/krijg/neem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Schik es op Lady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden