Yvonne Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 (bewerkt) Goedemorgen frummers, thee staat te trekken en de koffie loopt door. Laatste werkdag van week voor een hoop van ons begint.. 6 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 hahaha, goeiemorgen Hots. Ik bewaar wel een bakkie voor je: ze laten je vast wel gaan straks, de transportkosten naar Spanje zijn behoorlijk hoog tegenwoordig. En beter in de zak dan in zak en as toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Morge Yvonne en hot, Lekker zo'n bakkie!! lever ik even het ontbijt.. voor iedereen een bordje, meer beleg ligt in de koelkast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Jammie, jij ook een goedemorgen Mark. mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Vandaag drukke dag.. eerst 4 uur in de trein vanuit braboland naar friesland. even gezellig naar jeugdzorg.. daarna even naar huis om spullen op te halen {4o km fietsen vv ) en dan weer met de trein op naar rotterdam ( 3 uren..) zal vanavond dan ook flink rot zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Pffff, zul je inderdaad behoorlijk afgedraaid zijn Mark. Kun je dat fietsen niet verruilen voor de bus of iets in die richting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Goedemorgen frummers, Koffie schiet zoals altijd in het goede keelgat en het ontbijt van Mark heb ik al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Good murning Agnieta.... jij geeft er de voorkeur aan voor jeugdzorg vanuit Friesland naar Limburg te gaan ???? (hihi, als je te snel een volgend berichtje wilt zetten maken ze inderdaad de letters voor straf kleiner, hahahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Dat is idd een pittige reisdag, die je voor de boeg hebt. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Dagpact: Agnieta Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Goedemorgen Aicha en Kastanje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Mark, veel sterkte bij Jeugdzorg en kijk je een beetje uit met jezelf. Hele nachten op blijven en dan vandaag zo'n drukke dag. Doe een beetje kalmer aan zou ik zeggen! mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Rustige dag voor de boeg. Eens kijken of ik in die rust me ook wat kan ontspannen. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lol nee woon in friesland, dus heb daar met JZ te maken. Maar verblijf tijdelijk in braboland, dus is mijn eigen fout Even bussen kan wel Yvonne, maar da moet ik de laatste 3km lopen en later weer terug, daar ben ik net zolang mee bezig als ff dat stuk fietsen. Mijn fiets staat op het station, dus die moet ik wel even naar huis brengen. Denk dai ik terug maar wel even de bus pak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Mark, veel sterkte bij Jeugdzorg en kijk je een beetje uit met jezelf. Hele nachten op blijven en dan vandaag zo'n drukke dag. Doe een beetje kalmer aan zou ik zeggen! Bedankt voor je zorgen, heb vannacht toevallig heerlijk geslapen dus kan er wel even tegenaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ik maakte een grapje Agnieta. Aha... ja Mark, dan ben je inderdaad sneller met de fiets. Terug zou ik inderdaad de bus maar pakken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Daar ben ik dan blij om Mark een goede nachtrust doet wonderen, evenals je heerlijke ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ja dat weet ik wel Mark, maar hebben ze overlegd met jou? Waar en wanneer gesprek? Ja hoor nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Jammer, maar tis niet anders: ik moet er vandoor. Ik wens een ieder een goede dag. mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Goedemorgen gefrummelde, Mark, succes straks en hou je taai! Aggie, hier geen sneeuw zelfs geen poederlaagje had vandaag van mij wel gemogen hoef de deur niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Hoor net dat in Rotterdam kades zijn ondergelopen en dat er een omroepwagen buiten rond rijdt. Hier in het westen valt het nu weer mee qua storm Aggie maar zo te lezen gaat het bij jullie nog flink tekeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 goede morgen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Goedemorgen AR ik ben ook weer weg maak er allemaal een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 meurning luitjes Dagpact:AgnietaKastanje lytse albert miranda Wimmelt Mooie dag !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden