lady jane Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik hoop dat je de weg weer hebt gevonden Kirk om te zijn wie en hoe je wilt zijn. Klinkt ingewikkeld misschien, maar succes bedoel ik dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik moet naar bed van mezelf mijn dienst begint om 3 uur. slaapwel mensen straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Trusten Jane. Ik ga ook afsluiten mensen, trusten allemaal en tot morgen weer. :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Daar ben ik ook wel van overtuigd Kirky, dat jij je weg wel vind. Voor nu even hart onder je riem. Want het zal vast weer even wennen zijn. En ook slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik meld me even droog af en wens jullie allemaal een goede nacht toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Het is een klein wonder dus die telefoon. Maar al die toetsen heb ik niet, ik bedoel ik kan geen bloem typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 De vorst komt eraan Zuiverende lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 ☎️ 088 382 28 87 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Een rooie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Nu niet massaal dat nummer gaan bellen, want ik ga slapen. Nu echt. Het is misschien nog wennen Agnieta, maar ook dat wordt normaal, dat je niet bij elke emotie, situatie, gelijk aan de alcohol denkt, tenminste zo is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik meld me droog af van het dagpact.Ik heb tien wekkers gezet en ben klaar om naar bed te gaan.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik meld me nog even droog af. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik meld me " droog " af voor vandaag. Welterusten en tot morgen, Leuk Hannah, een kerstboom, bij mij volgende week, gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden