Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goede morgen Dribbel, Hoe is het met je migraine. Ik hoop echt dat je er nu vrij van bent. Vandaag een spannende dag. Ik wens je heel veel strekte in het gesprek. En nog meer succes! Ik hoop dat jouw dame op haar stekkie kan blijven! Sterkte en succes! dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Dank jullie! Vertrouwen hebben dat ook ik het kan en inderdaad van tevoren afspraken maken met jezelf! En ons meissie , ben bang dat we vanmiddag nog geen antwoord krijgen, het gaat over zoveel schijven ..... Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Dribbel, sporten? Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Het gaat hier slecht met mij MAAR ik heb nog niet gedronken en ben zwaar in gevecht met mezelf. Mijn man was vanmiddag ook bij het gesprek, gebeurt niet zo vaak, en ik maak me nu ook nog zorgen om hem. Wat een boosheid (onmacht natuurlijk ) rondom alles en het gevoel dat hij eerdaags iemand iets aan doet. Het valt niet mee om je kind zo te zien en zoveel onbegrip te ervaren. En als er dan wel ineens begrip wordt getoond dan komt er ook veel verdriet en boosheid uit. Daar schrik ik dan zelf van, wat een gevoelens allemaal en thuis direct Die fles willen pakken, maakt me niet uit welke! Ggggrrrr en dat zou ik niet meer doen. Ga nu dus maar gauw iets doen! En me gewoon houden aan de sportafspraak houden! Goed dat de zon niet schijnt! Sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 MG, weer tegelijk aan het typen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Voorlopig sta je nog Dribbel! En goed plannetje. Ik begrijp een beetje hoe je je voelt, maar drabk lost niets op. Maar dat weet je zelf ook. Trap er niet in hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Oe..dat zijn altijd de gevaarlijke momenten! Afleiding! Sporten...maakt niet uit, alles behalve... Hou vol Dribbel! JIj bent sterker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Volhouden Dribbel! Alles behalve....! Doen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Alcohol lost niks op...dat weet je Na deze dag ben je weer sterker....vanavond flink tekeer met sport Sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ggggggrrrrr ben er nog en ga me snel omkleden om idd maar flink te RPM' en in de sportschool. Hopelijk voel ik me daarna beter! Het lost niets op dat weet ik maar wat snak ik toch naar dat fijne, ontspannen gevoel dat ik toch stiekem krijg van drank, al is het maar voor even, ik weet het! En daarna die kater, dubbelop dus niet doen! Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goed zo Dribbel! Vreet ze op daar! Lekker leeg en schoon weer terug straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Heb goed gefietst maar de trek is verre van weg, heb alsmaar gezegd; NIET drinken!! Nu nog en dan gaan mijn gedachten weer even naar, zal ik dan toch en dan snel weer NEEHEE! Denk aan morgen, aan de spijt, dat helpt! Ga morgen denk ik maar valeriaan tabletten ( of hoe dat? ) halen voor deze momenten. Ga nu aan de kwark met veel aardbeienjam en later dan maar de pindakaasboterhammen!! Moet toch wat! Krijg ik ook spijt van maar geen kater in ieder geval! Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Volhouden Dribbel! Je bent goed bezig en ik vind het knap Dan nog maar wat pindakaas er tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Hier moet je doorheen...ff doorbijten (in die boterhammen)! Kom op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Inmiddels stuiterend van al het eten maar niet gedronken en dat ga ik nu ook niet meer doen! Ben nog te onrustig om te slapen, zit die vreselijke serie te kijken, Hannibal. Alsof dat je rustiger moet krijgen....niet slim. Heb een moeilijke dag gehaald en dan vooral door af te spreken met mezelf, als ik morgen nog wil drinken dan mag dat morgen maar niet vandaag! Als ik dat nou vol hou dan komt het goed! Voel me wel weer megazwaar en opgeblazen door het afreageren met eten. Dat moet ook echt stoppen !!! Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goed bezig dribbel. Alleen door vol te houden word je sterker. Het gaat echt steeds beter.. Vertrouw daar maar op. Elk uur is winst ,elke dag die je haalt is dikke winst. Elke 2 dagen is dikke vette winst. En dat mateloze compensatie gedrag met die broodjes pindakaas... Laat t maar ff gebeuren. Je lijf vraagt er om. Ook dat komt weer goed. Eerste prioriteit: vandaag niet! Je kan t! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Super Dribbel! 'Vandaag de eerste slok niet'...je doet het goed! Je niet druk maken over dat eten en zo...komt ook weer in balans! Niet alles tegelijk nu...focus op dat ene belangrijke... Hou vol Dribbel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Volhouden Dribbel. One day at a time. Je kunt het. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Go Dribbel! Hou vast. Dan maar even wat meer eten, dat komt wel weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 First things firtst. Het is toch een kwestie van prioriteiten stellen. Wat ga je goed! Trots en hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 Hallo, is Dribbel thuis? Mag ze even op het forum komen spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 19 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Misse boel. Zo dom! Morgen weer naar psych. En nu naar het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 Jammer Dribbel. Ik hoop dat je je inmiddels herpakt hebt. Hoe sneller je dat doet, hoe "makkelijker" het is. Misschien lees ik later wat meer. Succes vandaag. Go Dribbel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 He meis, Jammer. Ik hoop dat je de draad weer op gepakt hebt. Ik vermoed haast van wel aangezien je naar het werk gaat? Kom op he, hoofd omhoog, borst vooruit..... Sterkte en succes! dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 (bewerkt) Als je van elke terugval leert kom je er ook...zeggen ze 19 mei 2014 bewerkt door huttula dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden