Jen Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Zo, terwijl iedereen nog luilekker in zijn of haar bed ligt, zit ik al aan de koffie. Opstaan jongens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Goede morgen Jen en Hot, lekker zo'n bakkie hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Goedemorgen Mark, Jen en hottentottensoldaten. Volgens mij was de koffie op dus heb ik maar een grote kan gezet en de thee is ook klaar. Hot een teen als een komkommer? Tjonge kiek dan ook een bietje uut!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Hai Hots, ik weet nog niet wanneer de laatste ronde is. Vandaag verwacht ik telefoon. Ik ben mezelf lekker nerveus aan het maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Goedemorgen, ik laat de koffie maar even aan me voorbijgaan,net eental dagen griepig geweest,kon niets binnenhouden, nu op de bank met kopje thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Ik zal het ontbijt maar even serveren, want op alleen koffie en thee redden we het niet vandaag. { Karne } melk en sap staat in de koelkast eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 hai is een vreemde contaminatie van hi en hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 dank je Mark. Heerlijk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Goedemorgen luitjes, Lekker bakkie Aicha, en de rest ziet er ook lekker uit.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Goedemorgen, Even snel een kop koffie. De storm in mij is weer wat gaan liggen. Trek dus weer wat naar de achtergrond. Redelijk rustige dag vandaag. Dochter krijgt haar beugel en vanmiddag een eerste gesprek over het voortgezet onderwijs. Tja, dochter wordt groot. Lastig hoor, maar ook een mooi proces om samen te doen. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Dagpact: Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Ook een goedemorgen voor een ieder die al weer wakker is. Eline beterschap gewenst. En Jen dat wordt dus weer spannend, ik duim voor je!!! Mark ik ga maar snel aan je ontbijt aanvallen, ziet er voortreffelijk uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 hahaha, ik had het over de broodjes Hots. En steek die teen alsjeblieft niet zo'n eind de lucht in... Fijn dat het weer wat rustiger wordt Kastanje.... Ik had me een pietsie verslapen vanmorgen, ongeveer een uur.... dus ik moet er nu ook gelijk weer vandoor.... Mensen maak er een mooie dag van hoor. laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Jen, heel heel veel succes vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Goeiemorgen allemaal! Jen, heel veel succes gewenst!! En nu snel richting fietsje, werk wacht. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Lytse reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Pas maar op Hot, straks ziet jouw voet er ook zo uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Goede morgen Dagpact:Kastanje Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Hot heb je een pb. gestuurd. Je weet nu dat je er een hebt en nu mag je zelf uitvinden of je hem kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Jen: ik duim voor je vandaag. Ik hoop dat je iets te horen krijgt. Hots: Ja, ik geloof dat ik wel goed ga. Ik las het hier al eerder: met de storm meegaan is makkelijker dan star blijven staan. Kijk naar een boom in de wind. Eline: beterschap, zorg goed voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Ik zal de hele dag aan je denken Hot. Als ik het filmpje zo bekijk zit je wel een aantal weken thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Mede lotgenoten,wanneer zie je je of je een pb hebt. Klinkt erg koninklijk,maar ben toch nieuwschierig. Helemaal bovenaan de pagina zie je een envelopje rechts boven. Daar staan je pb's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Ik heb geen envallopje,en zit hier zwaar te huilen,ben ik weer niet geliefd. Moet nu even iemand bellen,maar kom hier zeker op terug. Dikke zoen. Burchill en Aicha reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 goeiemorgen frummers Jen, zet m op meid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Ha goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden