haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Goh, die Mai, die is pas kort van stof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 good evening siblings in het kwade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Ain't no sibling no more and do strive for the good Lucifer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Nou, welterusten dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 bent u al weg captain? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Ain't no sibling no more and do strive for the good Lucifer hahaha.. Zwaluw nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 The Captain might look amiss but is always on watch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Dan kan je binnenkort naar de killokiller draad ietjefietje. Goed vind ik dat, dan moeten we je hier niet direct missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 (bewerkt) de regen valt in druppels neeren tekent om je hoofdeen krans van de kleurigste robijnende wind speelt met de snippersvan je laatste droomtot ze aan de horizon verdwijnende meeuwen draaien kringen in de grijze luchten schrijven tekens van een vaag verledenwolken drijven om je heeneen onbekende vluchtwaar naartoe, ach niemand zal het wetenen jij loopt maar verdermaakt sporen in het zandje loopt maar immer doorje kent geen rustmaar waar j' ook gaaten waar je ook vluchter is geen weg terugmaar waar je ook gaaten waar je ook vluchter is geenweg terugnu breekt de zon door de wolken heenstreelt je huid en vliegtlangs je wimpers om weer te verdwijnenen in het spelen van de golvenhoor je vaag een lieddat je herkent maar nooit goed kon begrijpendan is er weer de stiltehet zwijgen om je heenwanneer de wind zich plots weer heeft verscholenen eenzaam blijf je achterdan ben je weer alleenverdwaald op alle vleugels van je dromenen zo loop je maar verdermaakt sporen in het zandje loopt maar immer doorje kent geen rustmaar waar j' ook gaaten waar je ook vluchter is geen weg terugmaar waar je ook gaaten waar je ook vluchter is geenweg teruger is de kilte van de morgener is de warme nachter is het heimwee naar voorbije dagener is het wilde vuur van liefdedat plots in je brandtom dan even vlug weer te vervagener is de stilte van 't heelalen heel ver langs de maankan je soms d' oneindigheid vermoedenmaar alle woorden die je maaktzijn zo klein, zo vaagom te zeggen wat je soms kan voelenen zo loop je maar verderhet duizelt in je hoofdje loopt maar immer doorje kent geen rustmaar waar j' ook gaaten waar je ook vluchter is geen weg terugmaar waar je ook gaaten waar je ook vluchter is geenweg terugnee er is geenweg terug© tekst en muziek: Zjef Vanuytsel 20 november 2013 bewerkt door Mai Lytse reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Als de rook om je hoofd is verdwenen Lennart N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Wa's dat nou voor sextant? Tweeogig? De sterreschieter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Zou dat niet ongeveer dezelfde tijspanne nemen? De realist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Vervelend Ietje. De oorzaken kunnen zo divers zijn, gaande van depressie tot verkeerde medicatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 't is nogal tegendraads, maar bij mij heeft drinken een tijd wel geholpen tegen moeheid. Het was een soort van brandstof. Niet dat ik dan op de juiste manier fit was hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Zou dat niet ongeveer dezelfde tijspanne nemen? De realist Zat eerder vandaag te denken Hoe mijn leven er rond mijn 50ste uit zou zien Kon wel es heul grappig gaan worden!!!! (overtuiging) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 't is nogal tegendraads, maar bij mij heeft drinken een tijd wel geholpen tegen moeheid. Het was een soort van brandstof. Niet dat ik dan op de juiste manier fit was hoor. Ook.. Maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 (bewerkt) voor Ietje 20 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 (bewerkt) hij wil niet erg Ietje ff wachten nog 20 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Alle dope kan als brandstof werken, gewoon maar weer door. But it will cause a relapse, preferably after death. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Things to do today 1, get up 2, Survive 3. go back to bed dan maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Ik meld me droog af, slaap wel allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Got-o got! Papa lang weekend London Dochter scooter net binnen Nog geen rijbewijs... Die gaat er ECHT niet op rijden... (Leek ze maar wat minder op mij, alhoewel...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Things to do today 1, get up 2, Survive 3. go back to bed dan maar zo Mijn schema. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden