Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Mijn man heeft een kat in een zak gekocht. Hij trouwde een onzeker meiske met sociale fobie, zo rond de trouw ben ik een praatziek vrolijk viswijf geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Mijn man heeft een kat in een zak gekocht. Hij trouwde een onzeker meiske met sociale fobie, zo rond de trouw ben ik een praatziek vrolijk viswijf geworden. Prachtig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Mijn man heeft een kat in een zak gekocht. Hij trouwde een onzeker meiske met sociale fobie, zo rond de trouw ben ik een praatziek vrolijk viswijf geworden. Hahaha, geweldig!!!! En Mai, ik denk dat je gelijk hebt voor jou. Zat al over 'n post te dubben, but you are a natural! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 (bewerkt) *. Ik ben gezwicht. Ik zeg toch even een paar, het worden er per definitie meer. * 19 november 2013 bewerkt door tactive - moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Your' quite right Had Best option Tnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Geeft uiteindelijk ook rust Ietje Mij helpt fysiek bezig zijn Denken gaat ondertussen wel door Maar vaak wel "constructiever" Nou ja, heb hekel aan woord Heb je iig wat gedaan Law, draad door oppakkken Kan lang, en heel kort duren Doordoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 @Wijfie: kies voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Kop d'r bijhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 (bewerkt) *, ik ben het alleen zijn zo zat... 19 november 2013 bewerkt door tactive - moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 @Wijfie: nee, totaal niet. Ik had mezelf zo voorgenomen eindelijk te kappen met de kroeg bezoeken. Dus, boodschappen doen bij de AH om te koken vanavond, te dicht bij mn stamkroeg, toch gegaan, enfin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Ik blijf erop uitgaan Naar buiten Wandelen, fietsen naast klusjes in huis Het klaart de lucht stemt het denken milder Wijfie, Law Het kan! Law reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Ik brand een 3-tal stokjes wierook.. Een bekende is recentelijk overleden, ik moet dit doen. Tegelijkertijd geeft het mij ook een stukje rust, inkeer, de geur alleen al. Aan mezelf werken, nu ook echt dit keer. Morgen mediteer ik weer, zelfbezinning, ik heb het nodig om deze strijd te winnen. Ik wens jullie allen sterkte. groet, Law Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Ik deed het gewoon, destijds al ook een tukkie op z'n tijd Voelde ik me altijd beter als het gespuis weer binnen was... Als ik me moe voel Ga ik juist wat doen Liefst buiten na zagen, herboren Ieder zijn weg Herken in alles iets maar uiteindelijk Gewoon doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 (bewerkt) Naar binnen ja Het "niets' toelaten.. Zal ik nu maar ophouden? Oudgediende Ben je niet voor niets Gezien! Mensen ga! (your' own way) 18 november 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Heb nog steeds een gruwelijke hekel aan stofzuigen Dus heb de vloer erop aangepast Bikke creatief blijven denken... vergeten: (vast meer...) Agnieta, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Verdomme, ik ben het alleen zijn zo zat... Die ken ik ook Het is niet anders erop uit en openstaan ik ontmoet dan altijd mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Wijfie, 't is een held die dagdagelijks de gewone dingen doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Wijfie, 't is een held die dagdagelijks de gewone dingen doet. Juust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 (bewerkt) Creatief zijn Melkglas nemen? En omdenken Dingen met aandacht doen Zodat het LEUK is om te DOEN 18 november 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Ik duw de oordopjes in, en ga ervoor. Dat huis moet schoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 waarom oordopjes? Van Beukenstein met Tiësto, en schoonmaken die hap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Ik luister naar de radio als ik het huishouden doe. Geen muziekpost maar iets informatiefs. Anders verveel ik me. Podcast kan ook. Of yoga tijdens het stofzuigen. Of bekkenbodemspieroefeningen. Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Even snel alle berichtjes diagonaal gelezen. Ben moe en ga slapen. Gelukkig weer een droge dag vandaag. Morgen de dagpact niet vergeten, dat helpt mij wel. Hopelijk allemaal een goede nachtrust én morgen weer een droge dag! Ik zal wat positieve energie sturen naar iedereen die het moeilijk heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 ik ben op zoek naar zetpilcar van Urbanus. Iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 nog een beteke poëzie 6 Bent u doorgedrongen tot de bronnen van de zee, hebt u rondgewandeld in de onpeilbare diepten van de oceaan? 17 Zijn de poorten van de dood toegankelijk voor u, de poorten van de duisternis, hebt u die ooit gezien? 18 Omvat uw begrip heel de uitgestrektheid van deze wereld? Vertel op dan, als u er toch alles van weet. 19 Waar is de weg naar de woonplaats van het licht? Waar houdt het duister zich op? 20 Dan kunt u ze thuisbrengen en hen wegwijs maken. 21 U weet dat toch, zo lang geleden geboren, met zo’n enorm aantal jaren achter de rug. 22 Bent u op bezoek geweest in de schatkamers van de sneeuw, de schatkamers van de hagel, hebt u die ooit gezien? 23 Hagel en sneeuw die Ik opspaar voor moeilijke tijden, voor dagen van strijd en oorlog? 24 Waar is de weg naar de tweesprong van het licht, waar waaiert in het oosten de dageraad uit? 25 Wie groef een bedding voor de stromende regens, wie effende een pad voor de rollende donder, 26 om regen neer te gieten, zelfs op een land zonder mensen, op de woestijn waar niemand woont, 27 om wildernis en woestijn te drenken, en zelfs daar fris groen te laten ontkiemen? 28 Heeft de regen een vader? Van wie stammen de dauwdruppels af? 29 Uit welke schoot ontspringt het ijs, wie is moeder van de rijp die uit de hemel valt? 30 Water wordt onherkenbaar tot ijzig gesteente, de oceaan stremt tot een ijzige vlakte. 31 Kunt u de Pleiaden intomen of Orion uit zijn ketenen bevrijden? 32 Kunt u de Hyaden op tijd naar buiten brengen, de Grote en de Kleine Beer mennen? 33 Kent u de wetten van de hemellichamen en legt u die hier beneden vast? 34 Als u een bevel schreeuwt naar de wolken, stroomt dan de regen weldadig over u heen? 35 Als u de bliksem beveelt om te gaan, zegt die dan: “Hier ben ik”? 36 Wie legde wijsheid in het innerlijk of wie gaf kennis een hemels inzicht? 37 Wie heeft het vermogen om wolken af te tellen en de hemelkruiken leeg te storten, 38 zodat het stof aaneenkleeft tot stevige kluiten aarde? 39 Jaagt u de buit bijeen voor de leeuwin en verzadigt u haar hongerige welpen, 40 als zij in hun schuilplaats weggedoken onder de struiken liggen te loeren? 41 Wie draagt voedsel aan voor de raven wanneer hun jongen tot God krijsen, fladderend van de honger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden