herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoi allen, dit is even een test of het nieuwe forum werkt, ik ben er al heel lang niet geweest maar kreeg een mailtje en dan wil je toch even weten of alles nog werkt , je weet maar nooit niet? voor oud gedienden, het gaat prima met mij, ik voel mij goed en heb op dit moment het forum niet nodig. groetjes van Herman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Vind het wel weer gezellig zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Al die naamsveranderingen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 En toch mis ik "vernieuwen"...... Ennuuuuuh Mai eigenlijk ook THX zij Dylan vooral! Nie vallen he Han! Ik bak ondertussen hamburgers... Von , tja die punten.... wil ik ook wel weten eigenlijk. Hoeveel? Eerst gele kaart? Dan rode? Dan van t veld? En ja! Leuk dat "iedereen " nu toch weer ff komt kijken! Jen... s toch nie zo moeilijk.. ge moogt ma drie keer van naam veranderen en bij iemand zijn profiel kunt ge links zien wie wie is of was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Aicha, iedere keer dat ik mijn profiel wijzig, klik ik op bewaren wijziging en vervolgens heb ik het oude profiel weer. Geen idee hoe het dan moet. Mijn jongste kleinkind was vanmiddag ineens ziek. Een beetje hoesten, maar hoogrode wangen, heel warm hoofd en nekje. Zo zielig! Ik heb hem maar veel laten drinken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoi allemaal, Aanwezig hoor, zonder drank. Kan niet zeggen dat ik het droog heb gehouden vandaag. 4 auto`s gewassen dus met veel water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 lytse, hoi, het is een beetje uitzoeken hoe het gaat maar, gewoon nog een paar keer proberen of anders even bij de moderatoren beraadslagen hoe je het kunt doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 albertremmo, hoe is het , ook al zo`n oud gediende, het lijkt wel een reünie hier, of zit je dagelijks hier/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedenavond mensen Je kan dit forum ook in de mobiele versie bekijken, voor mij wat overzichtelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ja ik moet ook aan Wijfie denken. Ze zal zich niet fijn voelen. Jee, wat leuk al die plaatjes. Ludwig, een hele make-over, stijlvol hoor. En Rudy, om te knuffelen! Lytse, er zal toch een mogelijkheid zijn, ook voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 hulde aan de ontwerpers van dit forum, ze hebben een zeer succesvolle update doorgevoerd die ook wel een beetje nodig was alleen de acceptatie van foto formats is nog niet geheel in orde, bij de onderschriften van de profielen kun je geen picassa afbeeldingen invoeren, alleen via mijn album bijvoorbeeld werkt het wel, misschien een puntje, maar verder geen probleem ik upload gewoon eerst naar mijn album en dan door naar jullie, verder is het een heel mooie site geworden waarvoor dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik wilde mijn naam nog veranderen in Schatje Kate, maar vond dat achteraf erover. Hey schatje, dag Schatje, kijk daar is Schatje, begrijp je wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Lytse, en anderen die nog een foto willen plaatsen, Volgens mij gaat het zo: Sla een leuk plaatje op op je eigen computer, ergens in een mapje. Ga op je avatar (de saaie die je nu nog hebt) op het forum staan (gewoon in een bericht van jezelf) en klik. Dan opent een nieuw scherm met je avatar, Linksboven in de avatar zie je wijzig staan . zover was je waarschijnlijk al. Klik op dat 'wijzig' Dan klikken op het vakje 'bladeren' HIer kun je bladeren naar het plaatje op je computer (het juiste mapje opzoeken) Klik op het plaatje dat je wilt (of dubbelklik denk ik) Dan komt hij in je avatar te staan Als laatste klik op klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Haha dat is een beetje over the top ja. Maar je ziet er heel lief uit hoor, dat is al genoeg. Rudy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedenavond iedereen! Vanavond voor het eerst op de nieuwe manier boodschappen gedaan en ging gewoon goed, heb voor mezelf lekker Sprite en Sinas zero gehaald. Van het weekend mensen op bezoek dus maar ik zie het goed zitten, nu 5 dagen droog en ik wordt nog steeds heerlijk wakker :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Lekker he Kim, met een helder hoofd wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Nee Marika, naam en woonplaats zie je alleen zelf, zijn we al achter. Iedereen schrok daarvan Ben je dat zelf, op de foto? wauw, wat een haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 @ Kate, dat is inderdaad zo heerlijk, ik heb gewoon geen ochtendhumeur meer haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 ze hebben ook een vind ik leuk button, straks klik ik per ongeluk de vind ik leuk button aan als iemand meld dat ie volkomen van de wagen is gevallen, ik bedoel dan sympatie voor het bericht maar valt volkomen verkeerd haha wat dan ? Rudy en mark reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Als je alleen fris in huis hebt gehaald Kim dan ben je geslaagd voor de nieuwe manier van boodschappen doen. 15 november 2013 bewerkt door Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 marika, volgens mij zie jij links meer info, dan wij zien, ten minste zo zou het moeten zijn,ik zie geen details om zo maar te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 @ Rudy, yeps, geen rose in het karretje en de bonnetjes netjes neergelegd voor hubbie straks :-) Rudy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Je hoeft me geen Mylady te noemen hoor Of zit Jane je te pb'en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 oh,ja moderatoren, wat ik wel mis is een knop "vernieuwen" ergens in beeld, je zit soms een tijd te wachten op berichten en eerder kon je vernieuwen zoals dat heet , en die knop mis een beetje want je moet er nu uitgaan en opnieuw er in om de pagina te updaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 F5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden