Kohtje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 ik ben geboren met een ouwe kop.. duurde even voor ik door had dat ik er nieuw denken in moest stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ach ja, op 't gras bij Tactus.. en zo was er ook eens in 't fietsenhok bij Tactus, althans, voor de rokers.. maar da's nóg langer geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Wat betekent dat groene blokje met witte bewegende vierkantjes boven in beeld? Soms is 't er, dan weer niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Middag!! vandaag een heeeeel rustig klungeldagje ben ondertussen lekker een pindasoep aan het maken. eerst eens terug lezen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 jaja op tijd naar bed gaan ga ik ook maar dag per dag bekijken. Anders word ik zot. En met oudjaar mag ik langer opblijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedemiddag frummers. Ik doe ook weer mee. Vroeger heb ik ook meegedaan maar ben weer terug. Nu onder een andere naam. Het is heel lang goed gegaan en nu is het weer wat minder. Heb jullie toch wel nodig blijkt zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Wat betekent dat groene blokje met witte bewegende vierkantjes boven in beeld? Soms is 't er, dan weer niet.. Dan wordt er iets geladen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Juist ja.. haha. Dylan, ik vind het fijn dat je me antwoord geeft op dit soort vragen. Ik neem het jou niet kwalijk dat ik dan nog niets weet. Mijn vrouw legt mij dikwijls tevergeefs de werking van een computer uit. Ik wacht nog altijd op de klik in mijn verstand wat betreft digitale techniek. En dat terwijl ik volgens mij heel rechtlijnig en zgn. logisch kan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Kohtje zie je dat alles in orde komt. Je blijft lerende en wordt nog eens ICT'er. Groene blokjes met witte vierkantjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Dobbelsteentjes spek die te lang in de warmte hebben gelegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Goedenmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Een hele toer om dit gedoe onder de knie te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Hoi Rudy. Zeg dat wel. Erg veel opties. We hoeven niet alles te gebruiken en dat scheelt weer. Alles wel? 15 november 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Wie weet, Ludwig. Wie weet...? Op mijn niveau ben ik natuurlijk al een ICT-er. Ik kan met jullie communiceren. M'n moeder (83) kan dat bijvoorbeeld niet. Maar vergeleken met de prof's ben ik niet meer dan een foetus.. net als in herstel, eigenlijk. Ik kan clean blijven, maar ben nog erg kwetsbaar en "jongleers".. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Een hele toer om dit gedoe onder de knie te krijgen Even testen. Wat is multiQuote? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Kom ook even buurten, en even kijken hoe het nieuwe forum werkt hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ja hoor Ludwig, de leeftijd in acht genomen alles wel aan boord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Klinkt wel erg Duits dat Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) Hee, Rudy.. ja, een hele toer. Ik voel me net of ik m'n vertrouwde Lelijke Eendje heb ingeruild voor een dikke BMW met alle toeters en bellen.. Ziet er allemaal "gelikt" uit, maar weet af en toe bij Hogere Macht niet wat er allemaal mogelijk is. Ik was trouwens erg gehecht aan m'n Lelijke Eendje... 15 november 2013 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hey Kohtje die zal zich ook een hoedje schrikken, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Veel ruimte eigenlijk voor 1 zinnetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoe kom je in hemelsnaam aan een foto van plus minus 50 kb. Die van mij zijn minimaal 1.1 tot 1.3 MB Weet iemand dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ja Rudy, die BMW's kijken niet op een decimetertje meer of minder.. hoop ruimte, hoop knopjes, hoop lampjes. Enneh.... die H.M. die zal zich niet zo gauw een hoedje schrikken, denk ik.. die heeft het zelf bedacht. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoe kom je in hemelsnaam aan een foto van plus minus 50 kb. Die van mij zijn minimaal 1.1 tot 1.3 MB Weet iemand dat? Even verkleinen.. http://www.fotoverkleinen.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoe kom je in hemelsnaam aan een foto van plus minus 50 kb. Die van mij zijn minimaal 1.1 tot 1.3 MB Weet iemand dat? kleiner fototoestel misschien? Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden