Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ff preberen.... Ooooohh!!!! Heimwee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hm, vind het wel mooi staan in dat blauwe kader hoor Agnieta. Maar kan me ook wel indenken dat je eens iets anders wilt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 hoi jopie, gemerkt dat de passie in mijn leven, sporten is... en het gaat erom wat ik ervan vind en niet anderen. zelfvertrouwen kweken is het belangrijkste. jopie het ga je goed, ben jou ook nooit vergeten hoor dag moeders mocht je ooit willen babbelen of brainstormen * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hoi Toineman... das een poos geleden. heb je best wel gemist. Wat eten we trouwens vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Nou vraag ik me af wat we moeten verwachten van de passieve bijdrages van jopie. Pff, lui vandaag. Een passie heb ik niet. 'k Heb dat lang jammer gevonden, maar eigenlijk maakt het me nu niet meer uit. Gewoon van kleine dingen genieten, hoe cliché ook, het volstaat momenteel. Tot ik weer wat anders wil. Stabiel word ik niet, maar zolang het niet al te labiel is, is dat me best. Stabiel is doods, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Structuur blijft wel belangrijk. Hoe saai ook... De laatste week heb ik af en toe laat 's avonds rilatine genomen Het zou typisch wat voor mij zijn om daar nu aan verslaafd te raken, maar dat kunnen we niet hebben. Gaan we niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 wat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/22060416/__Pasgeboren_tweeling_laat_elkaar_niet_los__.html te schattig♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 of blijven veranderen wat er niet uit ziet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Toine het lijkt mij verstandiger je mail adres weg te halen. Stuur het desnoods in PB. De wereld zit vol trollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Kunnen natuurlijk ook leuke vrouwtjes mailen. Dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 och joh maakt mij niet uit.. wat betreft vrouwen, als ik met een leuke vrouw praat, ontstaat er een nieuwe taal, soort van baby gebrabbel met accent ohohoh hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Dag allemaal, Ik kreeg onverwacht bezoek. Net gegeten en straks naar de kleinkinderen. Forumtijd is dus voorbij. Ik wens jullie allemaal een prettige dag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hihihi... heb jij die opmerking bij Jen gezet Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Mag inderdaad niet, heb ik ook een keer gedaan en toen heeft tactive het weggehaald. zouden we ook ergens kunnen vinden hoeveel punten je voor bepaalde vergrijpen krijgt en bij hoeveel punten je een ban krijgt? Ik vind het altijd wel prettig op de hoogte te zijn van wat ik kan verwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 http://youtu.be/mQorzOS-F6w en zo is het............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Oh boy, het is al kwart voor drie, zit weer te teuten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 http://youtu.be/yfl6Lu3xQW0 je moet er van houden, ik word gek van het lachen.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 http://youtu.be/78b67l_yxUc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ik vond all in the family ook keigoed. Maar Cleese is ook prachtig. Dat waren nog eens tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Nieuws! Ik ga vanavond ook op tijd naar bed en was goed in ritme, toen even niet dus dat gaat weer gebeuren Passieloos Otje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ludwig noem je niet snel ouwe Amsterdammer Zou dat opzet zijn? Oude tijden herleven even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Dacht gisteren ook even aan 'op het gras' bij Tactive. Inmiddels heel wat ouder. Krijg een ouwe kop. How time flies. Mag hoor ouwe Amsterdammer. Het is een feit. Niet aan te ontkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ja, op het gras dat was leuk! ik hou van ouwe koppen Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden