Soothe Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) Beste mensen ik ga te bedde. Veel te veel aanwezig weer. Hoop dat ik iets kon bijdragen. Trust allen. @ Marjo Lady Jane. 14 november 2013 bewerkt door Ludwig Mai en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Kirky kon je geen makkelijkere naam kiezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Welkom bijna onuitspreekbare Gozubuyuk Ja, die reclame he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ach man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 ach goz truste. ik word melig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 @Lytse: Bij aanpassing profiel en nadat je op bevestigen of zoiets geklikt hebt, even goed kijken of er ergens bovenaan niet een melding staat van een leeg veld dat verplicht ingevuld moet worden. Deze melding valt niet echt op. Ik had het b.v. bij een niet ingevulde woonplaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Zo, ik hep lekker me allereigenste lekkere rotkop weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Hahahaha, ik hoefde niet eens te gaan zoeken wie Gozo.... was , alleen al door de negatieve manier van praten wist ik dat het niemand anders dan Kirk kon zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden