Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 oktober


Anna

Aanbevolen berichten

Okee dan Katrina, melig is goed. ben ik een ei of een ui?
(Zeggen we thuis vaak tegen elkaar.)

Tjonge heb al twee stukken kwarktaart op. Is dat normaal als je niet meer drinkt, snoep anders niet zoveel. Wel lekker hoor.

Voetbal is als waterballet
alleen met iets minder pret
GOALLLLLLLL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 92
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dat denk ik ook Katrina maar he; we drinken niet!!
Om 0.00 uur kunnen we wel buiten gaan staan; huilen tegen de maan. Weet je waar ik dan echt de slappe lach van zou krijgen, als 1 van m'n buren ook buiten zou staan. He wat is jouw nickname.

Marieke, alj jij maar wat beter bij de tijd blijft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He mensen,

0.00 uur ga ik niet halen, duik vroeg m'n mandje in. Zonder kwarktaart, Gremlins, stroopwafels, Fred, Wilma en Pebbles. Dat zou dan ook wel heel druk worden...
En last but not least; zonder drank en nicotine, weer een dag erbij. Jippie de pippie.
Slaap wel, heb fijne dromen!

awoooooooohhhhhhhhhhhh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en nu weer tijd voor de iets serieuzere kant.. Ik sta gelukkig alweer 2 avonden droog.. maar..

.. de afgelopen tijd was het een zootje.. Herfst, volle maan, zieke vriendin, zorg voor hond. Lola, ik herken je verhaal dan ook zo goed... Pas alsjeblieft heel goed op jezelf, als ik nu alleen al zie wat het met mij doet, het ziekenhuisbezoek en de verantwoordelijkheid van een van haar honden, het zorgen voor een ander en het niet goed zorgen en wegcijferen van mezelf.... Ik ben totaal leeg, en op. Doodmoe en behoorlijk depressief.. en dan is drinken een eerste uitweg, een korte termijnoplossing.... maar maakt het alleen maar erger... De afgelopen maand liep het alcoholgebruik dan ook weer in snel tempo op.

Gelukkig heb ik mezelf nu weer tot de orde kunnen roepen, en zoals Kohtje het zo mooi omschrijft.. accepteer ik dat het is zoals het is en gaat zoals het gaat en dat ik me niet beter ga voelen door me te verdoven met alcohol. Oud patroon, werkt niet! Dus gewoon maar accepteren dat ik nu even een flinke 'geestelijke' griep te pakken heb en die gewoon de tijd moet geven om uit te zieken. Rust, reinheid en regelmaat zijn dan het beste medicijn, al snak ik naar een borrel.. Mijn verstand is gelukkig weer zo ver dat ik weet dat ik dat juist niet moet doen wil ik me beter gaan voelen.

Lola, ik snap dat je je rottig voelt dat je niet meer voor je vriendin nu kunt betekenen, maar weet uit ervaring dat zij meer aan een stabiele Lola heeft dan aan een uitgewoonde Lola, ga een volgende keer korter op bezoek, zoek je grens op, voel je niet schuldig want dan kan je er ook nog voor haar zijn als ze zich weer beter voelt. Je kan niet meer doen dan je stinkende best en dat is al meer dan genoeg!

Zo, ik ben er weer geloof ik.. en nu volhouden en de afgelopen weken als dom voorbeeld voor mezelf stellen!

rust, reinheid en regelmaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tapas.

Het doet me goed te lezen dat je langzaam maar zeker weer boven komt drijven. En dat de geest het lichaam weer aan het overstijgen is. Jij probeert Lola ervan te doordringen dat ze vooral ook goed op zichzelf moet passen, maar wie doet dat bij jou? Okee, wij met z'n allen, daar zijn we met elkaar voor. Maar dan ook doen hè? Je hebt je nu voor de buitenwereld weer van je beste kant laten zien, nu is het wel weer verdiend tijd voor de binnenwereld.
Doe rustig aan, en wees rein en regelmatig.

Groetjes, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Tapas,

Blij dat je er weer bent, 2 dagen droog, en weer bij de les. Kun je dit berichtje van jou niet even uitprinten, en aan de muur of in een lijstje hangen, om je eraan te herinneren als je weer jezelf voorbij dreigt te hollen in je zorg om een zieke vriend(in), of wie verder nog je hulp nodig mag hebben?

Hou jezelf goed in de gaten, samen met de drie r'en, en het komt weer in orde. Was de fotocursus leuk?

Verder iedereen, welterusten! De maan is overigens prachtig! En de huskie van onze buurman heeft hem de hele avond toegehuild. Ach ja, buurman was niet thuis, en het beest moest ook wat.

Voor iedereen een kus en een knuffel,
Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...