Spring naar bijdragen

woensdag 11 october 2008

joann

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na een paar zware dagen op het werk ga ik zo maar even lekker in bad liggen.
Toch geen trek, dat is een goed teken.
Vandaag dag 6 weer.
Sorry als mijn bericht gisteren te zwaar was voor sommigen, maar het was iets wat bij mij nogal een rol gespeeld heeft en moest daarom even reageren. Maar zoals Rudy zegt, het is inderdaad mijn waarheid.
Zo heeft iedereen zijn eigen verhaal.
Anna, ik vond het knap hoe je jouw stukje van jouw verhaal verwoordde.

Ellie wat ga je goed meid! Toppie!
Eva ook weer op de goeie weg!

Tapas 20 kilo in zo korte tijd, ben je al gewend aan je nieuwe ik?

Lola, hoop dat je je iets beter voelt dan gisteren, ook vandaag weer een dikke knuffel hoor.
Joann, ben je er ook nog.

Bambam nog steeds fris aan het sporten, knap hoor.

kohtje, proficiat en geniet van het etentje morgen.

Petra, hoe gaat het met je?
Het lijkt of je het moeilijk hebt.

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Marieke, neem het me niet kwalijk, maar ik moest eigenlijk lachen om jouw verhaal. Zo te horen heb je verschrikkelijk veel last gehad van de gebruikelijke ergernissen, en de reden waarom ik een hekel heb aan winkelen: voorkruipende mensen, mensen die jou verwijten dat je voorkruipt terwijl je niets in de gaten hebt, twee dezelfde broeken kopen, die thuis heel verschillend van pasvorm blijken te zijn. Ik wordt er altijd net zo nijdig van als jij, maar nu ik het zo van een afstand lees is het zo herkenbaar, dat het bijna grappig is.

Sneeuwwitje, leuk dat je er weer bent. Hou je het allemaal wel een beetje vol?

Ik heb nog steeds last van mijn arm ja, er zit momenteel geen verbetering in. Wel hou ik op mijn werk meer pauzes nu, en doe speciale oefeningen tussendoor. Maar met de aanbevelingen van de fysiotherapeut die naar mijn werkplek is komen kijken is tot nu toe nog niets gedaan, en dat is wel vervelend. Ik vraag me nu af of ze wachten tot ik er zelf over begin. Dat zou ik heel erg flauw vinden. Dit is namelijk een van die dingen waar ik moeite mee heb: voor mezelf opkomen, zelf vaart erachter zetten dat er (dure) maatregelen worden genomen. En daar wordt kennelijk dankbaar misbruik van gemaakt (zucht).
Natuurlijk zijn mijn activiteiten van vandaag ook niet bevorderlijk geweest: sjouwen met boodschappen, in de tuin werken. Maar ik moet de gewone dagelijkse dingen toch kunnen doen? De oorzaak van het probleem ligt in mijn werk, niet in de tuin.

Katrina, jouw middag was kennelijk het tegenovergestelde van die van Marieke. Gezellig! Ik wil dat artikel eigenlijk ook wel lezen, misschien dat ik ook een exemplaar koop.

Kate, badder ze. Fijn dat je geen trek hebt.

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan iedereen, die zo hard aan me heeft gedacht...........
lief
vanochtend teveel haast en te vroeg ; om 5.15 op. trein van even na 7
om
te werken, na ruim 8 weken thuis weer eens
doodeng, maar het lukte, ik was welkom, dat scheelt
aardige onderbreking door een verrassend telefoontje!:D
intake voor beroepenbegeleiding, weer net zo veel onzekerheid
nu de thuiszwaarte weer retour, voor even maar
ik ga echt vroeg slapen
voor ik me zorgen kan maken om iemand, ver weg

zo rusteloos
zoekend, zoekend
met een glimlach af en toe.

morgen weer een vrolijk draadje, vol goede moed, ik ga mijn best doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Petra, ik lees uit jouw berichtje dat je dag vermoeiend was, weer nieuwe onzekerheden gebracht heeft, maar ook positieve ontwikkelingen. Het was eng, maar je kon het, en je was welkom! Vooral dat laatste is heel fijn.
Intake voor beroepenbegeleiding, iets nieuws, dus eng. Maar ook nieuwe kansen, nieuwe mogelijkheden, misschien een nieuw begin?

Maak een lijstje van die positieve dingen, en kijk ernaar, misschien terwijl je Kate's voorbeeld volgt en alles van je afspoelt in een lekker warm bad (of douche). En straks lekker slapen, uitrusten van alles wat je vandaag beleefd hebt. Het is zomaar een idee.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,

Heb je nog een gesprek gehad, met je buren? Doe het maar rustig aan, want je moet er nog lang mee doen. En als je al meteen een groete woordenwisseling hebt, kun je er lang last van houden.
Ik moest wel lachen, om je broek, zijn maat. Ik heb een keer een broek voor mijn vrouw gekocht. Ik had eerst gekeken, in haar broek voor de maat. En ben toen, naar de winkel gegaan en heb er een gekocht. En die bleek ook niet te passen. Dat kwam net weer naar boven, toen ik dit las.

Hoe het droog, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lisa je bent hier goed hoor.
De meeste mensen gebruiken hun nick name en niet hun eigen naam. Ik weet neit wat jij prettig vind.
Goed van je dat je alweer een hele tijd droog staat. Lees en praat gezellig mee. Lol, ernstige gesprekken, terechtwijzigingen, steun en tips vliegen hier over het scherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik heb vanochtend die Africam ook al bij m'n favorieten gezet en af en toe kijk ik even. Heb al verschillende dieren langs zien komen. Apen, een soort impala's, een uil toen het al donker was. Mijn jongste hond reageerde ook op de vele vogelgeluiden. De oudste niet, die is zo doof als een kwarteltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Katrina was zeker niet tegen jouw bedoeld hoor!! Ik hoop dat je dit nog leest...

Bedankt allemaal voor de steun. Ik ben niet aktief geweest vandaag dus vlug even bijgelezen maar het is wel erg veel.....

Hou vol Eva 3 dagen goed!!!

En cato39 lees ik net de 8e dag helemaal goed!!!

Weltrusten en morgen gaan we er weer voor......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...