Spring naar bijdragen

zondag 10 december


stien

Aanbevolen berichten

Anna, strijken goed hoor, doe ik meestal 's middags om 16.00uur houdt de gremlins weg, werkt heel erg goed.
Zeker weten als je nu aan het boek begint, heb je het in 2 uurtjes uit. Sommigen doen het in een uurtje, maar ik blijf vaak bij bep. momenten stilstaan, mijmeren. Als je begint kun je niet meer stoppen, tranen zullen over je wangen lopen van lach en herkenning. Schuddebuikent zul je straks naar bed gaan met een zeer tevreden gevoel, bevestiging dat jij erg goed bezig bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Mick,

Dank je, met mij gaat het erg goed, nog steeds droog. Ben afgelopen week weinig aanwezig geweest, omdat Tineke en ik een week zijn wezen toeren. Doen we buiten het vaarseizoen. Pakken we de auto en rijden heen waar hij ons brengt. En we hebben een leuke week achter de rug. Op het weer na dan.
Ik heb begrepen, dat je naar het ziekenhuis moet. Ik hoop voor je, dat het gaat meevallen. En dat je weer snel, opknapt.
Die trage gastheren of vrouwen, klinken mij ook nog wel bekend, in de oren. Maar heb ik nu gelukkig geen last meer van. En dat geeft ook weer een stuk rust. Ik zie nog steeds meer voordelen, dan nadelen, aan het niet drinken. En ik hoop dan ook, dat ik geen valkuil tegen ga komen. Want af en toe, is het best wel griezelig, dat het al zo lang goed gaat.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi stien

Zou wel leuk klinken zeker, allen samen zingen voor mij op verschillende plaatsen, haha!!!
'k Vind het wel héél grappig dat je zegt dat je verhaart!!!! Ik heb me efkes krom gelachen (is nu reeds hersteld!!, haha)

Hoi ferry , leuk je weer te 'lezen' !

Hoi mick
ik ben dus een goeie gastvrouw voor de ene en een slechte voor de ander, wat is dan het beste? Wanneer ben je dan goed bezig?

knuffel voor allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, mensen het boek waar Anna en ik zojuist over spraken is "het"boek voor mij geweest die mijn ogen opende. Toen wist ik dat er wat gebeuren moest, dat ik zelf aktief moest worden. Dat ik niet verder wilde zinken. Dat ik een groot probleem heb. En die ik nu aanpak en aan werk, als ik weer eens vergeet wat voor belangen er van af hangen, grijp ik wederom naar dat boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick,

Je stelt geen domme vraag. Het vaarseizoen is voor ons van ongeveer half april tot eind september. Dan gaan we regelmatig, met de boot erop uit. Nu ligt het schip op de werf, voor groot onderhoud. En gaan we er dan zo nu en dan op uit, met de auto. Zoals afgelopen week. Nu zijn we in Nederland en een stukje Duitsland geweest. Maar wel elke avond weer thuis. Maar met de boot, kunnen we weg blijven, want daar hebben we voldoende slaapplaatsen.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ferry

Lijkt me wel leuk er zo op uit trekken! Voor mij is dat momenteel niet mogelijk doordat ik nog 2 kleine kindjes heb maar ik voel daar wel wat voor!! Als je eens frankrijk wil bekijken , ik woon op 6 km van de frans grens dus heb ik misschien enkele tips voor jou?!

Hoi mick
Ik doe voor ieder wat ik denk die goed is, ik wil steeds dat iedereen zich hier perfect goed voelt en blij is om hier geweest te zijn , begrijp je?

Hoi anna
Ik heb ook zo'n collega en sedert ik nu de beslissing heb genomen om mezelf een limiet te stellen vind ze me blijkbaar niet meer zo leuk! Anders spraken we altijd af om samen naar de recepties van het werk te gaan maar nu vraagt ze niets!!

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi mick

Ik ben west-vlaamse dus dat heeft dan soms wel wat spraakverwarring, begrijp je? Ik zeg niet dat het niet goed gaat met andere nederlandstalige vrienden maar soms hebben we wel andere humor!! Ik heb zowel antwerpse, brugse, hilversumse als franse vrienden dus soms wat spraakverwarring, hé!!
Knuf van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het met Sneeuwwitje eens Knuffie, ook aan jezelf denken. En iemand die jou minder leuk vindt als je niet drinkt lijkt me niet zo'n goede vriend. Mijn collega wil ook alleen maar dat ik ook ga drinken, zodat zij een excuus heeft om flink door te tetteren. Daar was ik me zelfs al van bewust toen ik nog wel dronk op feestjes. Ik hield het ook altijd nog wel netjes hoor, wilde zo snel mogelijk naar huis om dan nog even flink door te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi anna

Ik heb vroeger nooit mogen aan mezelf denken en nu heb ik een man en 4 kindjes en durf nu niet meer aan mezelf denken! Ik wil dat iedereen zich goed voelt bij mij, ook mijn vrienden, versta je? Ik wil steeds perfect zijn , perfecte mama, perfecte vrouw, perfecte collega, perfecte vriend/vriendin, perfecte huisvrouw....enz...!!Moeilijk, hé!! Ik probeer het ook altijd mooi te houden op feestjes en ben dus chauffeur, begrijp je? Ik wilde dan niet naar huis om te drinken maar omdat ik me verveelde!! Thuis begon ik dan soms te drinken omdat ik een vervelende avond achter de rug had alhoewel niemand dat opgemerkt had en dacht dat ik me echt geamuseerd had!! Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!!

Hoi mick

Wel soms leuk, hoor, die spraakverwarring!! Hier ondervind je dat niet omdat ik 'mooi' nederlands typ maar praten is wel wat anders,hé!! Soms liggen we in een deuk door die 'verkeerde' uitspraken!!!:P

dikke knuf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...