ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Koh,Een Parijse frisé, is een postuurkanarie. Hij is ongeveer 20 cm lang en heeft over zijn gehele lichaam, krulveren. En die krulveren, moeten volgens standaardeisen, op bepaalde plaatsen, of naar boven, opzij, naar beneden groeien. Het is een vogel, die je mooi vindt, of je vindt hem lelijk. Er is eigenlijk geen tussen weg. En de tentoonstelling, is nog tot zondagmiddag 17.00 uur in de Hanzehal in Zutphen. Dus dat betekent, voor mij, dat ik ze pas 's avonds, kan ophalen.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Goede avond allen,Ferry, KAMPIOEN, gefeliciteerd, en dan ook nog 6 prijzen. Goed zeg, wat een opsteker voor je.Ze hebben vast geweten dat jij het juist zo hard nodig had op dit moment.En dan een excuus, hopelijk draagt dit bij aan een betere nachtrust.Knuffie, of je nu een probleem minder hebt, ik zou er niet voor kiezen. Even afwachten maar, hopelijk valt het mee. Ik weet dat afwachten ook niet meevalt, maar het kind heeft een nuchtere moeder nodig, dus...Extra koffie....veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi Knuffie,Het rota-virus wat is dat? Wij hebben, jammer genoeg geen kinderen. Ben dus niet op de hoogte, met kinderziekten. Of kunnen volwassenen, het ook krijgen? Ik hoop voor jullie, dat ze snel weer opknapt.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Gelukkig dat het meevalt met je dochter Knuffie, wat zul je in de piepzak hebben gezeten.Geniet van je feestje.Marieke, heb je veel pijn?Ferry, fijn voor kerel, kun je dit tenminste loslaten.En gefeliciteerd met de prijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hé Ferry, ik heb een Lelijk Eendje. Dat is ook zo'n vogel die de een mooi vindt en de ander niet. Is ook geen tussenweg mogelijk.... (voor de Belgen onder ons: een lelijk eendje heet bij jullie een geit) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Allemaal bedankt,Ik ben er best erg trots op, heb er jaren aan gewerkt, met kweken. Selecteren, kweekparen samen stellen, noem maar op. En dan dit!!!Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 HAHAHA, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Houtje, een aardig waslijstje houdt je er op na. Als ik een keer geen oplossing weet, weet ik bij wie ik kan aankloppen!Hoezo grijze haren mensen, alle kleuren tegenwoordig verkrijgbaar hoor! Hoewel mooi grijs is niet lelijk!Marieke, oh dus dat kan nuchter ook nog gebeuren, en dan door zo'n stomme knijper. Ik dacht dat die aan de waslijn hingen.Paar jaar geleden, op mijn stuitje de hele trap afgewerkt, deed geen pijn hoor. Op staan en dan gewoon doorgaan. Later een familie weekeind reunie moeten afzeggen, ze gaan dan kilometers fietsen met z'n allen, maar ja, zolang op een zadel zitten zat er voor mij niet meer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Gefeliciteerd Ferry, goed man. Slaap je vannacht vast een stuk beterKnuf, blij om te horen dat het niet heel ernstig is met je kindje.Ik ga zo voor de buis, spreek jullie morgen ongetwijfeld weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Ik ga er ook van tussen, film kijken met m'n kind en haar vriendin.Fijne avond gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Veel plezier allemaal. Ik ga ook een fillempie kijken. Zonder reclameblokken dus als de film aardig is geen forum tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 @ferry:Gefeliciteerd. Ik ben wel benieuwd naar die krullenbol!Gr. Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Knuffie, plezier vanavond, fijn dat het met je kindje meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Film al eens gezien, dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Kohtje, jammer, ander net??Voor allen fijne avond verder, plicht roept, truste voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Stien, werkse weer. Niet veel bijzonders op tv. Als te doen gebruikelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Mensen,Ik ga vroeg onder het dekbed.Welterusten, tot morgen.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Pfff, ik mag weer heel even, geloof ik. De lol van op het forum te lezen en schrijven gaat er wel erg af zo, ik zit meer tijd te verspillen met wachten tot het kreng opnieuw opgestart is dan wat anders.Gelukkig dat het meeviel met je kind Knuffie, al weet ik niet wat dat voor virus is. Iets nieuws van voor de tijd dat mijn kids klein waren?Werk ze Stien. En welterusten Ferry, je moet nu toch wel lekker kunnen slapen lijkt me. Hoop ik tenminste.Marieke, ik heb inmiddels ook gemerkt dat ik nuchter net zo goed ben in struikelen en vallen als dronken. Ik zie ook regelmatig bont en blauw. Botsen kan ik trouwens ook heel goed nuchter, en over keien rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hai Anna ik hoop dat je ook komt op de meeting. Zo eng is het toch niet? Naar hoor die comp. van je.Ik heb het weer droog gehouden vandaag, nou ja, heel veel fris dan. Ik ga zo afsluiten en slapen. Morgen weer vroeg aan de arbeid. Morgen komen ook mijn drie meiden weer thuis van een week logeren. Ik mis ze nu wel en wat vrouwen terug in huis is ook wel weer leuk. Alhoewel ze meer kibbelen dan de jongens!Alvast welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Het is doodeng visje. Ik kan een heel grote mond hebben, veilig thuis achter mijn computer, maar in werkelijkheid ben ik o zo bang. Ik denk niet dat iemand die die angst niet kent dat kan begrijpen. Stel je maar gewoon iets voor waar jij doodsbang voor bent (ik weet niet of er zoiets is) en vergelijk het daarmee. Het is ook niet rationeel of zo, hoewel ik inmiddels een vrij aardig idee heb waar het vandaan komt.Goed van je dat je het droog hebt gehouden. Heel veel fris kan geen kwaad, dat drink ik ook. En zeker de eerste dagen is het juist goed om heel veel water en fris te drinken, niet alleen tegen de trek, maar ook om je lichaam te helpen ontgiften. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Hoi,Hier nog zo iemand die daar erg last van heeft, Anna.Ik leg mezelf daarom ook maar niet op dat ik naar een meeting zou moeten van mezelf.Ik vind het wel OK zo, jullie kennen me goed genoeg, ook mijn niet zo leuke trekjes.En weet je, als ik me in gezelschap zou begeven zou ik toch weer de flinke, beheerste, in-en-in-verlegen en schuchtere, maar ozo zelfverzekerd ogende Petra zijn.De ultieme rol.Mijn ultieme achilleshiel.Dit virtuele vind ik veilig.Het reële helemaal niet, althans nu niet, nu ik zelf zo knok tegen de extremen binnen mezelf.Het rationele versus het emotioneleDe volwassene versus het kindDe oude versus de nieuwe.Een extra kwelling kan ik mezelf niet aandoen.Een half jaar geleden heb ik de moed gehad om een lotgenoot te ontmoeten en dat was een van de meest wijze beslissingen die ik ooit nam. Ik heb een vast voornemen om ook nu iemand aan mijn leefwereld toe te voegen.Maar een hele club? Van mensen die het waarschijnlijk reuze leuk met elkaar vinden en ik maar doen alsof? Ik blijk het sociale spel niet helemaal goed geleerd te hebben en ik doe nu wat moet, maar meer verg ik niet van mezelf. Het woord gezellig is een woord dat in feite alleen in Nederland bestaat.Het woord zegt mij eigenlijk helemaal niets. Kan me er amper iets ontspannens bij voorstellen.Maar laat niemand zich hierdoor laten beïnvloeden hoor, het ligt aan mij, zeker niet aan jullie dat ik niet kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Wie ben je zonder je ideeën over wie je bent ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Goede vraag Mick. Ik zou hem zelfs willen inkorten. Wie ben je?1. degene die je zelf denkt dat je bent2. kun je ooit zelf helemaal doorgronden wie je bent?3. degene die een ander denkt dat je bent4. kan die ander je doorgronden?5. @4. dat denk ik niet, want een ander kan nooit weten wat er in jou omgaat6. ieder ander heeft een ander beeld van je7. het beeld dat een ander van je heeft beïnvloedt je eigen beeld8. alle beelden van alle anderen beïnvloeden je zelfbeeld9. ergo, je zelfbeeld is aan verandering onderhevig10. als je zelfbeeld verandert, verander je zelf dan ook?11. is het 'zijn' statisch, een gegeven?12. of interactief met de omgeving?13. wordt je geboren met een ultiem 'zelf' of 'zijn'?14. of ontwikkelt het 'zelf' zich vanuit aangeboren eigenschappen in interactie met de omgeving en anderen?15. en als dat zo is, wil je die interactie dan?16. wil je blijven wie je bent, of wil je iemand anders worden?In beide gevallen: wie ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Het mag duidelijk zijn dat ik er absoluut niet uit ben.Morgen is het weer vroeg dag, dus ik ga naar bed. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 PffffffAnna als je daar nou eens even een flitsende powerpoint van maakt (op mijn computer stel ik voor) dan draaien we die af, beantwoorden alle vragen, en innen 10,00 entreegeld zodat wij weer quite staan met telefonerende juffrouwen, verkeerd geplaatste lantaarnpalen bij school, en speciaal voor jou neergelegde keien. t Is dat ik je beter ken, maar ik schijt ook zeven kleuren onweer de hele dag, en dat zou JIJ weer niet zeggen, toch??? Vandaag een ouderwetse paniekaanval gehad, pfffff, ben het huis waar gaan ruimen, gisteren heb ik tijdens het eten de hele boel bij me kaar staan schreeuwen, ik lijk soms wel een bezopen wrak, vreselijk, en broodnucter 1458 euro schade rijden is toch knap. Verdorie, vroeger reed ik wel eens met een slok op, nooit wat gehad (al is het niet goed en nooit meer dan 2-3 glazen wijn, maar toch, nu schaam ik me er zeer voor).Stomme houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden