visje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Goedemorgen allemaal Vandaag staat mijn tellet weer op 1! Fijne dag en tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Veel succes met je nieuwe start Visje. Allemaal een fijne dag. De wind is hier gaan liggen, ik ben benieuwd wat de schade buiten is.Nog even een dag werken, en vanavond is het weer weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Visje succes en de anderen ga door waar je mee bezig bent.een mooie droge dag.En nu eens gaan kijken, wat er over is gebleven in de tuin.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Gedroomd over jullie, zaten met z'n allen in een klas, er werden geen namen genoemd, maar het was heel duidelijk (voor mij althans, want mijn beeld werd bevestigd) wie wie was. "Ennuh.. Francesca(?), als jij de klas straks verlaat, vergeet dan niet de kachel lager te zetten." Hahaha, hier begrijpen jullie waarschijnlijk niets van, maar ik moest er wel om lachen.Fijne dag allemaal en ik hoop dat de schade in jullie tuinen meevalt.@ferry:Wat zijn buxusfiguren? ..... nooit van gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Weersverwachting:Vanochtend komen er opklaringen voor. Vanmiddag nemen wind en bewolking weer toe vanaf het zuidwesten. Tegen de avond gaat het nu en dan regenen. Zware storm voorbij Na windstoten van 136, 130, 142 en 156 km/uur op de windmeters van respectievelijk Vlissingen, Cadzand, Goeree en een windboei in het Nauw van Calais is de storm in loop van donderdagavond gaan liggen. De storm heeft op veel plaatsen problemen veroorzaakt. Denk aan omgewaaide bomen, afgewaaide daken, schade aan auto's enzovoorts. Vandaag, vrijdag, kunnen we weer rustig(er) ademhalen. Goedemorgen Allemaal!Lieve Visje, geef jezelf niet op je kop, maak een fijne doorstart vandaag, gaat best lukken!Zo zie je maar weer dat het gevaar vaak niet op de loer ligt als het slecht gaat, maar als het juist heel goed gaat... Voor mij een heel bekend verschijnsel... Ik begin vandaag aan dag vijf, vannacht voor het eerst weer lekker doorgeslapen, zonder af en toe wakker te schrikken en zowat rechtop in bed te zitten, heerlijk!Een fijne dag allemaal!Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Goede morgen allen,Een hele goede droge dag, Visje zet 'm op!Het klinkt weer rustig buiten, ik hoop dat voor iedereen de schade beperkt gebleven is.Wij hadden! ergens een bankje staan, ga maar eens op zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
freek Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Goedemorgen allen,Visje succes met nieuwe (door)start. Ik heb er vandaag ook weer zin in. Onrustige weer van gister vond ik helemaal niets. Voor het eerst? in mijn leven bang voor storm .. anders zat angst onder alko verstopt waarschijnlijk. Nu zat ik nogal angstig op de bank met storm op TV .. bang dat er wat zou gebeuren zodat ik in actie moest komen ofzo .. gelukkig geen schade opgelopen hier. Tjonge jonge .. macho van 46jr. met verantwoordelijke baan. Hoe ver kan alko je tegen de grond meppen. Wel inmiddels al 1,5 maanden droog maar nog niet echt makkelijk dat is duidelijk.Vandaag verder aan de slag met probleem en oplossing. Doe training via Brijderstichting (CAD) en ga aan het wek met 12 stappen plan van AA.Succes en prettige dag allemaal.Freek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Mijn dak is er nog, dus geen schade aan mijn huis zelf. Ik hoop voor iedereen hetzelfde.Als ik kijk naar wat er overblijft van mijn pergola en bankje ben ik toch wat bedroefd. Ik heb er mooie uren op doorgebracht, mijmerend onder de druivelaar. Er hangen ook romantische herinneringen aan vast. Ach ja, ik hoop nog veel mooie uren door te brengen op een nieuw bankje. Mick, ik probeer zuinig te zijn met energie, dus over die kachel hoef je je geen zorgen te maken. Iedereen een fijne dag toegewenst!FranPS: Nu kan de jongste kat ook niet meer op stap gaan. Die gebruikte het hekwerk als ladder. (Ik heb zo'n stadstuintje tussen hoge muren.) Ik verwacht dus nog veel gemiauw van de arme sukkel. Ik probeer wel een andere constructie te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 En van mij voor allen een zonnestraaltje toegestuurd vanuit een zonnig België..Maak er een mooie dag van, doe ik zelf ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 In het Noorden ook zonnig en rustig.Iedereen een goeie dag gewenst.Freek, je klinkt goed en vastberaden, houwe zo. Knap dat je een programma volgt.Ariel, dag 24 was het, op naar de maand(en).Visje, dag 1, stap voor stap, uur na uur en dan zit je zo weer op een week. Gaan!Twan, op naar dag 6, fijn dat je beter begint te slapen.Mick, leuk zo'n droom. Ben benieuwd of je de juiste gezichten bij de mensen hebt. Waren we wel nog adb of deden we wat anders?????Niet meer drinken en daarvoor kiezen geeft idd rust, fijn is dat. LaterssStien,Fran, Rudy en de rest, lieve groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 @bambam:Allen ADB, behalve mijn moeder.Ik denk dat ik het helemaal mis heb met die gezichten. Ben ook zo benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Zo, ik ben duidelijk nog niet wakker. Al een paar minuten verdwaasd op zoek geweest naar het 'reply' gedeelte. Het schijnt dat inloggen helpt....Gisteren was het een dwazenstunt om op mijn fietsje, aka "het brik", naar mijn werk te gaan. Eenmaal op mijn werk vlogen de (dak)panelen onder luid gekraak van het pand af, en moest de gehele zooi bijna ontruimd worden omdat de ramen wel erg vreemd naar binnen bogen...Gelukkig schijnt nu het zonnetje, en zit ik brak, doch zonder kater, achter mijn computer.Visje veel sterkte gewenst met dag 1 en de daarop volgende dagen!! En wees niet te kwaad op jezelf. Een nieuwe dag, met zonneschijn, en frisse moed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Aan allen een goedemiddag!!!Hier wat werk door uitgewaaide panelen en rondgewaaide takken maar verder niets ergs!!! Vandaag een winderige doch zonnige dag!!!@visjeje kunt het wel, dat heb je al bewezen!! Je niet meer laten vangen door die gremlins, hé!! Go girl!!!Veel groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Goeievandaag,Alles goed doorstaan. Geen schade door de storm. 1 Populaire hondenboom op onze uitlaatroute is om, maar er zijn er nog vele over dus geen nood. Vandaag zowaar een beetje zon. Was al bijna vergeten wat dat gele ding aan de hemel was maar nu weet ik het weer. M'n vrouw heeft zojuist iets aan de Router veranderd (als je niet weet wat een router is heb je pech want ik weet het ook niet precies) en het lijkt er op dat m'n computer weer wat snelheid terug heeft. Zou wel zo prettig zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Hoi KohtjeBlij voor jou dat je geen schade hebt!!! En hopelijk hopt je pc er binnenkort weer op oude snelheid door!!!Dat gele ding is hier ook te zien vandaag, en nu je het zegt... Jaaaaaaa, da's de zon!!!Hihi!!Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Stilletjes hier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Nee, ik kom niet. Weet er verder dus ook niks van af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Het duurt een half uur voordat mijn computer is opgestart, word er niet goed van.Ik ben gisteren ten onder gegaan aan de alcohol, de laatste tijd zit ik weer bijna op mijn oude niveau, een dag drinken , een dag kater en dan weer drinken.Ik baal ervan, dat de vennoot mij zover heeft gekregen dat ik weer ben gaan zuipen. De campral werkt bij mij echt niet.Zijn de bijwerkingen van refusal erg? Ik las een keer dat je er moe van werd, maar weet het niet meer zeker.Ik denk er wel over na, om daar mee te beginnen, want met al die spanningen kan ik die drank er niet bij hebben. Het doet de relatie met mijn man ook niet goed.Zijn vertrouwen i.v.m. alcohol ben ik nu wel kwijt.Als ik langer opblijf, komt hij om het half uur naar beneden om me op te halen, maar als ik drink word ik een vervelend eigenwijs ding.Visje, ik begin ook weer voor de ....tigste keer met dag 1.Ik hoop, dat iemand mij iets over de bijwerkingen van refusal kan vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Hoi Appeltje,Refusal ken ik niet, Antabuse wel, maar dat is ongeveer hetzelfde. Ik werd er moe van, maar verder geen rare bijwerkingen. Bij Tips en adviezen staat er volgens mij een item over.Tja, die vennoot heeft je natuurlijk niet gedwongen om weer te gaan drinken, maar ik ben de laatste om je iets te verwijten, hoor. Wie zonder zonde is...Misschien zou je het toch beter slikken, want nu ben je moe van de drank, dus dat komt verder op hetzelfde neer. Maar zoals gezegd, ik ben zelf te vaak in de fout gegaan om goede raad te geven.Sterkte nog!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Goede middag allemaal,Het is vrijdagmiddag en het weekend begint. Voor mij is dat voorheen de aanleiding geweest om de vieren. Ik reed net van mij werk en dacht: zo, ik heb hard gewerkt en het zou leuk zijn om nu een fles wijn te halen en mezelf te belonen". De gedachte bleef een tijdje hangen totdat ik mij inlogde op het forum en toen verdween de gedachte en dacht ik ik ga maar lekker schrijven wat in mij is opgekomen om zo mijn gewoonte om de vrijdag in te luiden met een fles wijn te veranderen. In elk geval Visje, het is weer een nieuwe dag dus gewoon opnieuw proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Bedankt Fran, ik kijk zoek even bij tips en adviezen.Inderdaad van de drank word je ook moe van. Als het dan kiezen is tussen twee kwaden, dan kan ik beter de alcohol laten staan.Hielp het jou dan niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Appeltje, als een alcoholist wil drinken, dan doet hij het ook... Ik had de Antabuse afgebouwd, zogezegd wegens de bijwerkingen, maar ging daarna weer compleet in de fout. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Poeh, ik heb even bij google gekeken naar de bijwerkingen van refusal , maar daar word je ook niet vrolijk van.Het is een middel dat je libido verlaagd en dan te bedenken dat ik al 3 medicijnen per dag slik die mijn libido verlagen.Tja of manlief daar zo blij mee is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Ik had mijn gedachten over de ontmoeting in februari serieus bijgesteld..en wilde komen.de 17de verjaart mijn zoon.de 18de is de traditionele nieuwjaarsbijeenkomst van de familie van mijn vrouw.Jammer genoeg kan ik niet komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Lieve schat, ik denk dat je man misschien blijer zou zijn met een nuchter Sneeuwwitje dan met een dronken stoeipoes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden