Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Toen ik in mijn vorig leven als 14 jarige pas rookte ben ik wel eens zo misselijk in de klas gaan zitten na de pauze en zag ik zo grauw dat de leraar me wegstuurde... hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Liegpeuk??? Volgens mij moet jij weer even een peukie gaan roken.Ja hoor Kate, ikke wel....Met mij gaat het redelijk. Ik ben aan het opknappen voel ik. Ben een beetje beurs rond mijn buik en maag, maar dat is logisch. Ik blijf nog een paar dagen op de bank liggen. Heb eigenlijk een familieweekend, maar helaas.... misschien niet echt zo verstandig om mee te gaan.En jij krijgt van mij een veertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 lekker he, dat roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Het toppunt van goorheid is een restje kruim bij elkaar sprokkelen, ...krijg het er nog benauwd van.Of haha oude peukjes open maken en een nieuwe bouwen jak jak!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Blijf lekker thuis op de bank Mick, hier heb je een kussentje om op te liggen, een lekker kopje thee met een doos bonbons erbij..... En een stapel dvdtjes met leuke acteurs. Waar hou je van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja, en die Zippo dan met je duim, wijsvinger en middelvinger openklikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Waar ik van hou????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Mannie komt binnen met Chinees, ga smikkelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 precies! Ga ff roken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Welke acteurs je leuk vindt! Wat dacht jij dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ja, misschien dat ik zaterdag naar de videotheek 'strompel' voor een paar leuke dvdtjes met leuke acteurs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Laat maar Kate, ik ben nogal kritisch... hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Kate, ga jij maar lekker chinezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ik ga zo ook even een pafke doen. Ben net thuis van de voorstelling. Dochterlief enigzins teleurgesteld. Heeft manlief zijn eigen camera niet goed bediend. Is er niets opgenomen. Maar het was een leuke presentatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 hm, das jammer cpas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Beste mensen, ik ga naar m'n 'nieuwe' vriendjes zo.Heb een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Jij ook een fijne avond, BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Leuke avond BB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Silver Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hallo allemaal. Ben nieuw hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hoi Silver, welkom hier op het forum. Ik heb je net even nagelezen bij Wie is wie. Goed van je dat je in een keer gestopt bent met drinken. Nu komt het erop aan vol te houden.BB, fijne avond. Laat je ons nog even weten hoe het was?Fijn dat je weer een beetje begint op te knappen Mick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hoi Silver,Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hallo Silver,En welkom. Ik zag je naam al tussen de gebruikers staan. Ik zit hier pas 20 dagen op en ook bij Tactus zelf. Het bevalt me tot hiertoe prima. Ik ben alvast aan het minderen.Je vertelt hier dingen die je face to face niet zou zeggen.Je hebt vast al een beetje rondgelezen veronderstel ik. En na je even voorstellen, heb je de ditjes, datjes en dagdraad gevonden. Hier wordt het meest op "gepraat". Er zijn hele rustige dagen, maar ook hele drukke dagen. We delen hier lief en leed bij het minderen/stoppen.Ik wil uiteindelijk stoppen, maar zonder medicatie; die is me bij een vorige stoppoging slecht bevallen.Dus welkom nogmaals. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hoi Silver,Welkom, ik hoop dat je hier vindt, wat je zoekt. En dat we je kunnen helpen, als je het moeilijk hebt.Succes, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 @mick,Net je berichtje gelezen, en ja, je hebt er goed aan gedaan!! veel liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 @marieke,chapeau!! jij bent ècht wel goed bezig, hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden