Spring naar bijdragen

Donderdag 29 maart


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dag allemaal: ik ben weer terug van een dag lekker werken; zelfs tijdens de lunchpauze hen ik geen tijd gehad even te komen piepen; ik ga nu eerst koken, eten, vaat doen, en mij poststapel wegwerken. als ik dan nog niet in slaap gesukkeld ben boven mijn toetsenbordje dan kom ik beslist alles lezen en heb ik zelf ook nog wat te melden, hoop ik. tot later dan maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hopelijk loopt de site niet weer vast zoals deze week wel vaker gebeurde. Net als ik wil antwoorden.

Marieke, ik dacht al ben je nou een heilige geworden :D . Dat temperament past volgens mij wel een beetje bij je en een mens moet zich ook af en toe even uiten.

Wat die dromen over drank betreft: ik droomde van de week dat ik boven een kroeg woonde, bier zat te slempen en vreemd ging!
Zijn het niet gewoon de dingen in ons die we van onszelf niet mogen willen en die dan in onze dromen lekker als olifanten langs komen stampen.
BB zit het ook niet zo met dat roken van je? En maar roepen dat je het vies vindt, puber! :D

Ferry, je moet wel melden hoe fijn het is om niet te drinken, daar doen we het toch voor!

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kate, als jij je geboortedatum hebt ingevuld komt jouw naam daar ook een keer te staan. Doe maar, lekker gezellig.

'Leuke' dromen heb jij ook:D maar ja, over dat soort dingen kun je beter dromen als echt doen:)

Hoezo puber, ikke????????? Haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaha, dat moeten wij zeker geloven Mick!!!
Hoe voel je je?

Met mij gaat het nog goed, bereik morgen een kleine mijlpaal. Piepklein dan. Nee, ik zit niet naar complimenten te vissen! Af en toe de neiging om te gaan twijfelen maar so far so good. Doet me denken aan de droom van Rufus (heet hij zo?): het ziet er zo mooi uit, die champagne, maar naderhand donder je in de vijver!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...