Spring naar bijdragen

maandag 2 April


Twan

Aanbevolen berichten

Zo, ik 'moest' van mezelf eerst de vervelende klussen doen; afwasmachine inruimen, was binnen halen(lekker buiten drogen, ruikt zo heerlijk) was in machine stoppen en de honden uitlaten. En nu mag ik al bijna weer weg. Ik ga vanavond naar de AA, een andere groep bezoeken. Kreeg van verschillende mensen het advies meerdere groepen te bezoeken. En voordat ik niet meer durf omdat de donderdag al zo vertrouwd is ga ik dat nu doen.

Ik heb gewerkt vandaag, gefitnesst en dus zo naar de AA. Ja, ja, rustig aandoen is er vandaag niet bij. Alweer in de vijfde versnelling zo lijkt het wel. Voel me er nog goed bij maar ben nog steeds niet helemaal fit maar dat komt wel weer.
Ze hebben me op m'n werk een tijdelijke klus aangeboden voor 9 uur per week, voor drie maanden waarschijnlijk. Ik mag woensdag uitsluitsel daarover geven. Ik vind het wel leuk om te doen, vraag me wel af of het slim is om het nu te doen. Ben momenteel volop in beweging en dingen worden me gauw teveel, dus ja, wat is wijsheid. Ik wil het niet afslaan uit angst maar wanneer maak ik een goede afweging? Ga ik morgen verder over nadenken, ik zal morgen eerst nog es wat mensen bellen voor meer info.

Verder draait m'n bovenkamer(en m'n gevoel) overuren. In het blad Psychologie stond dat juist als je van jezelf aan dingen niet wil/mag denken je er juist aan denkt.
Ik voel van alles, voel soms nix, weet soms weinig, weet niet waar ik naar toe ga maar ben niet alleen maar bang en dat vind ik fijn.

Ik voel me beresterk omdat ik niet drink en ik vind het een machtig fijn gevoel. Zo, ik ga, ben nog lang niet uitgekletst maar ja, de 'blauwe knoop roept:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Stien, als ik voor mijn werk om 5 uur op moest staan zou ik ook geen enkele vorm van schuldgevoel hebben over wat dan ook. Jemig nog aan toe, valt dat niet te bespreken?

Een fijne avond vanavond Bammetje. Probeer niet krampachtig ergens niet aan te denken. Misschien helpt het jou om op te schrijven waar je over piekert, zodat je er op een ander tijdstip nog eens op terug kunt komen?

Houtje, sla voortaan de maandag maar gewoon over, is dat een idee? Hoewel, de volgende maandag is 2e Paasdag en dus vrij! Wil ik liever niet overslaan, en misschien maakt dat bij jou ook weer het verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,

Tja meid, ik snap er ook niets van. Wat een afschuwelijke tijden daar wordt toch niemand vrolijk van.

Voor de duidelijkheid, ik zat dus in de auto met mijn moeder en ik was volgens haar minder dan de poep.
Heel vaak denk ik dat ze het goed bedoeld maar dat het er wat krom uitkomt. Maar vandaag zei ze een heleboel dingen waar iik maar niet op in ging maar ook dat ik het nu wel mooi vond. Ik had een uitkering dus was ik niet van plan om nog te gaan werken. Gezien wat er de laatste maanden gebeurd is kan ik dus alleen maar tot de conclusie komen dat ik op Mars zit en zij op Venus.
Wat ik gewoon niet snap wat de meerwaarden is. Wat ik ook niet snap is dat ik niets van mijn broer of mijn zus heb gehoord.

Ik ben heel eerlijk. In het verleden heb ik wat schoonheidsfoutjes gemaakt maar het verleden ligt waar het ligt. Nu is wat telt. Ik probeer gewoon te doen wat het juiste is, Of het me lukt dat weet ik niet, ik denk dat je gewoon met de flow gaat. Je gaat zo ver als je kunt.
Vanavond was ik erg verdrietig nu ben ik boos. Je hebt maar een bepaalde hoeveelheid energie en die behoort niet op te gaan aan dingen die ik toch nooit zal snappen.

WAt ik me daarnet realiseerde is dat ik een drankorgel ben en hele domme dingen heb gedaan maar ik heb nooit maar dan ook nooit mijn kinderen dergelijke dingen naar hun hoofd geslingerd.

Mijn psych is tot mei op vakantie. De Arboarts kan de boom in. Wat ik begrepen heb is dat het even kan duren voor dat de juiste dosering medicijnen gevonden is plus dat ik aan twee dosis AD zit en die afgebouwd moeten worden. Ik vraag me af of de longarts het zo'n goed idee vind dat ik nu ga werken.
De bomen zijn hood dus er is voldoende ruimte
:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Anna, je doet het ook nooit goed :)
Ik weet er nog een paar voor je: je hebt al heel veel dagen niet gedronken, je ziet je problemen nuchter onder ogen, en je hebt al heel heel veel ondersteunende berichtjes op dit forum geplaatst :present:

Anjo, dat klinkt als pure intimidatie. Denk je dat je hierbij wat aan je arbo-arts kunt hebben? Als het een goeie is moet hij de werkgever ook bijsturen.

Stien, het lijkt wel of ze samenspannen. Pfff.

Bammetje, ren je jezelf niet voorbij?

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Kate, al schaam ik me wel een beetje over dat aantal berichtjes hier.:$ Maar daar voel ik me niet schuldig over, want jullie zijn volgens mij allemaal mans en vrouws genoeg om tegen me te zeggen dat ik dat toetsenbord met rust moet laten als je me beu bent. En please, zeg dat niet, want dan zou ik me heel erg verdrietig voelen.

Anjo, blaas maar lekker stoom af hoor. Je hebt helemaal gelijk. En hoeveel van die domme dingen en schoonheidsfoutjes heb je gemaakt omdat je eigenlijk ziek was? Ik snap werkelijk je moeder niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag Houtje, en schrijf even lekker door zodat die 3 er ook een beetje snel voor komt.

Ik heb trouwens een tip voor je. Knuffels op de grond, haar probleem. Mijn jongste verzamelde jaren geleden al zijn knuffels in een richel achter zijn bed (een stuk of 20). Je wil niet weten hoe erg onder het stof die dingen zaten. Eens in de zoveel tijd kreeg hij opdracht de hele handel naar beneden te sjouwen en buiten met een mattenklopper uit te kloppen, terwijl ik het stof uit die richel opzoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh,
Ik had helemaal niet in de gaten dat ik eindelijk over de 1000 was.Ik snapte het nooit volgens mij zit ik hier al sinds de prehistorie en leef volgens mij op het forum maar ik kwam nooit erg ver en nu ineens 69 erover.
Tja Houtje wat kan ik zeggen? Moeders! Tegelijkertijd weet ik dat ik overdreven gehecht ben aan mijn moeder dus vandaar dat het harder aan komt, verwacht ik.

Kate, niets houd mij van GA. Ik heb dus lekker gesmuld van Mc Dreamy al vind ik nog steeds House net iets meer hebben. niet zo gepolished.

wederom heeft het forum mee door een klein crisisje geholpen, bijna een jaar nu. Ongelovelijk.
nu heb ik knallende koppijn en hoop dat ik zo eindelijk in slaap val. Het is genoeg geweest voor een dag.
Zat net aan Stien te denken, het was toch Stien die aangevallen was? Heeft je ziekte daar iets mee te maken misschien? Ach het geeft eigenlijk niet waarom maar dat je er snel bovenop komt.
Weet je, het komt hier vaker ter sprake, het gebrek aan controle over dingen. Het lijkt soms wel of wij extra behoefte aan controle over dingen te hebben.
Dochter 1 komt donderdag naar Nederland. Heb vanmorgen heerlijk met de kleine zitten babbelen. Het is een mengelmoesje van Engels en Nederlands maar ze is slim. mijn stem heeft ze al gekoppeld aan het dag mam van mijn dochter. Dus ik klets de sterren van de hemel en het is standaard no of dag mam.
Hopelijk blijft het zonnetje nog even schijnen en dan gaan we de eendjes voeren totdat ze rond gegeten zijn.

Anna, waar heb je het over meiske? Gewoon op de toetsen blijven rammelen,.

volgens mij is het een zware dag voor iedereen geweest. dus slaap lekker, morgen weer een nieuwe dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick, Ik heb van sommige ruggeprikken wel maanden last gehad. De plek was dan een hele tijd gevoelig.
Dus ik denk wel dat het erbij hoort, maar je gaat al een stuk beter lees ik.

Anna het is chinese kruidenthee, die ik van de acupuncturist heb, zal zo even naar de naam kijken.

Anjo, laat je niet op de kop zitten, want de werkgever moet je inderdaad goed begeleiden, istie verplicht.
Bij mij heeft de werkgever het niet goed gedaan en ik heb een brief van het UWV gekregen, dat de werknemer te weinig heeft gedaan om mij te laten reintegreren, nu moet hij waarschijnlijk mij doorbetalen tot mei 2008.

Marieke, lijkt me wel heftig die dromen. Ik ben het ook niet gewend om te knuffelen met mijn ouders, zij zijn ook heel afstandelijk.

Zo de visite is naar huis, alleen mijn kinderen en mijn zus zijn even geweest, dus er is nog geen alcohol op tafel gekomen, dat gebeurt vrijdag:(
Morgen wordt mijn vader 80, ja het houdt niet op in april bij ons, maar goed iedere overwinning is er weer een.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,

Ik drop ook nog even weer binnen.
Ben verschrikkelijk druk geweest de laatste tijd, geen tijd meer voor mezelf.
Collega een tijdje uit de running, werk bijna fulltime, 2 kids, hond, zondag feestje van
mn dochter gevierd, die vandaag jarig is, woensdag kinderfeestje.....enz.enz.
Ik mag wel oppassen dat ik niet afknap...
En er staat een hoeveelheid bier en wijn in de koelkast in de schuur, heb het er even moeilijk
mee....dat monstertje in mij heeft echt zin om even van de planeet te zijn......pfffff, maar ik
ben bang dat het dan niet bij 1 blijft....tjonge moet het nu soms zo'n strijd zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben naar de AA geweest, ik vond het alweer inspirerend.

Kwam vanmiddag wat depri uit m'n werk, voelde me al wat beter nadat ik gesport had maar kwam zowaar blij terug van de AA. Jaja mensen, BB is into AA:light::):P hihi, straks raak ik nog verslaafd.


Ik heb al besloten de klus op m'n werk niet aan te nemen. Er is momenteel al zoveel gaande in m'n leven, het lijkt me goed daar de tijd voor te nemen. Nu iets extra's gaan doen lijkt me dan niet zo'n goed plan. Ik had het vanavond al bedacht maar ik weet het nu zeker. Ik heb een grote stap gezet door te stoppen met drinken maar m'n 'nieuwe' jasje zit soms nog wat onwennig. Mezelf nu allerlei extra drukte en stress op de hals halen is vragen om moeilijkheden. Dus kan ik daar ook weer rustig over zijn.

En tja, wat zou het ergste zijn wat mij nu zou kunnen overkomen/gebeuren; weer gaan drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...