Spring naar bijdragen

maandag 2 April


Twan

Aanbevolen berichten

Moesje, snap ik toch meid. Niemand kan alleen maar sterk zijn, helemaal niemand. Huil maar, soms kan dat zo helpend zijn. Je doet het hartstikke goed met je kinderen, je niet drinken, je werk. Ik vind je een topper. Menigeen had zijn/haar heil in de drank gezocht als ze in jouw schoenen hadden gestaan. Jij hebt je probleem onderkend, erkent dat je het niet alleen kan en hebt hulp gezocht.

Soms mag je het strijden best moe zijn. Als je dat eerste glas maar laat staan.

Ik zal m'n penning vanavond ff extra voor je oppoetsen oke?:musicnote::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je Marion. In Utrecht zit een Chinees kruiden- en medicijnenwinkeltje, ik zal eens informeren of ze het daar hebben. Dat moet haast wel lijkt me.

Anjo, ik denk dat velen van ons juist door hun moeders erg gekwetst zijn, omdat dat de persoon bij uitstek is waar je eigenlijk liefde en acceptatie van verwacht. Het is heel pijnlijk als je die niet krijgt. Laat jij jouw kinderen en je kleindochter maar voelen, dat je heel veel van hen houdt.

Moesje, blijf sterk. Je gaat zo ontzettend goed, je kunt het meid.:present: Huil maar gewoon uit, dat kan geen kwaad.

@Mick, goede vraag. Ik weet mijn antwoorden, en daar ben ik ook bang voor.

BB, is er in jouw woonplaats op meerdere avonden een AA meeting? Waar ik woon alleen op donderdag voorzover ik weet. Fijn dat je er zo blij van wordt. Ik denk dat het een goede beslissing is nu niet teveel hooi op je vork te nemen. Neem rustig de tijd voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, de maan is alweer mooi.

Hihi, loop ik net buiten de honden uit te laten en wat naar de maan te koekeloeren. Loop een stukje verder, kijk weer omhoog en denk verrek; waar is de maan??? Nog een stukje terug gelopen, wie heeft de maan gestolen!!! Tja, wolkjes toch, hihi. Ben wel nuchter hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, als ik wil kan ik VIER keer per week:clock: maar dat ga ik niet doen. Weet je zeker dat het maar 1x p.w is bij jou in de buurt?

Marion, hahaha, ik zal de volgende keer een zakje MM meenemen.

Anna, lijkt jouw antwoord op het mijne op de vraag van Mick?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie steun mensen, de tranen moesten even lopen.
Corinne bedankt voor de felictatie.

Soms wordt het wel eventjes teveel als je alles alleen moet doen....maar goed...

Poets de penning maar op bambam....!

Ik moet zo maar gewoon naar bed gaan en morgen maar even met mn baas
praten, heb vorige week zelfs een dag van 9 uur erbij gehad.

Houtje jij ook sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weten jullie wat oom zo fijn is van niet drinken. Toen ik nog dronk en 's avonds laat de honden uitliet wilde de jongste hond eigenlijk nooit met me mee. Ze vond en vindt me nogal onberekenbaar, wat zo is, helaas. Maar toen ik nog dronk al helemaal. Ik was dan vaak erg kortaf en snauwerig naar die beesten, zieliggggggg. Hondje twee is extreem gevoelig, een huilbui hebben in haar bijzijn is haast niet te doen; ze klimt dan bijkans bij me op schoot en likt m'n hele gezicht af, gadver. Ruzie maken is voor haar ook heeeeel zielig, ze gaat dan schuin onder de bank liggen op haar allerplatst.

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken:angry::D, ze vindt het nu wel fijn als ik haar 's avonds nog uitlaat. Morgen 7 maanden en 2 weken ADB, wie doet er mee??? Oh, ik word nu appelig, time to go.

Lieve mensen, slaap lekker allemaal:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...