luciene Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Wat een feest, wat een feestEn wie geniet hiervan het meest?Als dat onze Soothe niet zou wezenAl heeft hij er echt wel voor moeten pezenVeertien dagen zijn er nu voorbijEcht! dat maakt ons allen blijZonder een druppel alcoholHiervan schiet je hartje volDoe dit kunstje nog een keerDat verheugd ons vast nog meerLieve Soothe het ga je goedJij verliest nooit meer de moedJe toegewenst door een medestrijder in dit leven Aangepast omdat ik de datum er niet boven had gezet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Goedemorgen allemaal!@Soothe, gefeliciteerd met 14 dagen of te wel 14 dagen ADB!!!!!Ik heb vanochtend weer een multivitamine genomen.Ik vertrek meteen weer, want ik moet me klaarmaken, zodat ik op tijd te trein in rol.Iedereen veel succes vandaag, een fijne dag en tot vanavond. Hou het droog. Het is hier zwaar bewolkt, maar zelf ben ik niet bewolkt.Liefs,Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Goedemorgen allemaal,Ik ben dr alweer een tijdje uit geweest en weet ook niet of ik er weer helemaal in kom. Zie veel nieuwe gezichten. Goed om te zien, dat er zoveel mensen zijn, die de strijd tegen alcohol aan willen gaan, want hoeveel mensen zijn er eigenlijk wel niet die hun probleem niet willen, kunnen of durven inzien en gestaag elke dag weer die fles opentrekken en zich verschuilen achter het feit dat het gezellig is. Ik ben nu bijna 7 maanden ADB (weet niet meer precies wanneer, maar dat zou ik even terug moeten zoeken) en vind mijn leven momenteel verre van gezellig, maar ik weet zeker dat als ik nu zou gaan drinken het helemaaaaaaaaaaaaaal niet gezellig wordt. Ik heb hier lang niet geschreven en schrijf ook vaak alleen maar als ik me wat minder voel of het even ergens anders niet kwijt kan en merk dat ik dan veel steun uit het forum kan halen, of in ieder geval mijn verhaal een beetje kwijt kan. Ik zit niet te wachten op allemaal schouderklopjes, maar vind het al fijn als ik een beetje van me af kan schrijven en misschien zijn er mensen die er iets uit halen, of iets herkennen of een wijze raad hebben. Ik ben blij dat ik niet meer drink, dat ten eerste en heb ook niet het gevoel dat ik dat vandaag wil gaan doen. Ook niet morgen, maar ik zeg hier vandaag, omdat dat zo'n beetje de manier is om nu al (of pas, tis maar hoe je het bekijkt) zo'n 7 maanden adb te zijn. Er is ook niets in mij, dat op dit moment zin heeft om te drinken (al had ik dat nooit (mag ik niet zeggen) om 6 uur 's morgens.... tenzij het de laatste was :-)). Zonder drank is het leven intens en puur. Als ik lach, dan heb ik soms buikpijn van het lachen (heerlijk) en als ik huil dan huil ik echt. Ik heb niets meer dat mij verdooft en mag het allemaal nuchter verwerken. Hoe lekker was het wel niet, om af en toe niets te voelen, niet te hoeven denken... even dat hoofd stil. Jaja... soms zal ik dat wel weer even willen, maar het is allemaal fop. De ellende komt toch wel, want verwerken moet je het vroeg of laat toch en met drank komt ie des te harder aan. Zonder drank (is mijn ervaring) ga je direct door de pijn en is de verwerking vrijwel direct aan de hand... Deze kan lang duren en verschilt natuurlijk ook per situatie en per persoon. Als je nog drinkt, zal je eerst beter kunnen stoppen met drinken, voordat je aan de andere dingen gaat beginnen. Ik merk dat ik me soms als een klein kind gedraag en kan dan bijna stampvoeten als iets me niet zint. Mijn reacties zijn vaak onterecht en zeggen alles over mij. Ze horen zelfs vaak niet eens bij de situatie op dat moment zelf, maar hebben vaak met een eerder gevoel te maken. Wanneer ik had gedronken, had ik gelooft in mijn onterechte reacties en was ik niet in staat om te relativeren en maakte vaker ruzie, of was slechter in staat het direct uit te praten. Maar goed... ik geloof dat ik dingen nu door de war ga halen. Helemaal op een rijtje heb ik ze nog niet hoor, maar dat zal misschien wel nooit gebeuren... haha. Het is dinsdagmorgen en ik word weer zoals al tijden (maar nu weer anders) *** wakker. Ben wel blij dat ik geen drankkater heb, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik zal mijn thuissituatie en mijn leven flink onder de loep moeten nemen. Heb het gevoel dat daar een hoop werk ligt en zie er (nu nog) als een berg tegenop. Ik voel me verdrietig en voel dat intens. Ik doe iets niet goed in dit leven. Is het mijn werk? Is het mijn relatie? Is het beiden? Of ben ik gewoon een ontevreden mens en zal ik daar iets aan moeten doen? Ik tob hier nu al tijden mee. "Vroeger" (toen ik nog dronk) had ik misschien al mijn tas gepakt en was ergens anders opnieuw begonnen. Een lekker gevoel was dat af en toen... gewoon je kop omdraaien en doen alsof het allemaal niet bestaat. En toch kwam het 'probleem' weer terug, omdat er in feite niet echt iets veranderd was. Nu overweeg ik alles, tot het vervelende aan toe. Ik zou wel weer eens willen durven springen, ipv alles op de weegschaal te leggen en te kiezen voor de veiligheid. Straks ben ik te laat en vliegen alle mooie en spannende dingen aan me voorbij. Maar ja.... komt tijd komt raad.Ok, voor zover maar even... Fijne dag allemaal en ik zal zeggen voor de minderaars..... stop gewoon helemaal, dan hoef je daar niet meer zo mee bezig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Goedemorgen,Gefeliciteerd met je ADB Soothe, 2 maanden nu en op naar de volgende 2.EN Mick, ik ben ook nog niet zolang op dit forum, bedankt voor je verhaal, ik herken daar wel het e.e.a. in ik vind het fijn om te lezen hoe andere mensen met bepaalde dingen omgaan of zijn omgegaan, Dat werkt voor mij als een spiegel. Bedankt.Lucienne, leuk dat opgewekte gedichtje.Ik ga weer, zo aan het werk, misschien spreek ik jullie nog, fijne dag allemaalAnne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Niet drinken is fijn en maakt vrij!Heb nog veel meer te vertellen maar dat doe ik dan wel een andere keer. Wil op tijd vertrekken naar mn werk. Haast en besluiteloosheid vermijden zijn aandachtspunten van mij. En dat valt niet mee want ik heb altijd haast, hihi. En dus wens ik jullie allemaal een fijne dag.Alleen vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hoi Mick,Mooi stuk heb je geschreven, BEDANKT.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Soothe, thumbs up, mate!Mick, ik herken wel veel in je verhaal. Die kriebels heb ik ook wel eens. Ben er ook nog niet uit, dus ik ga er nog maar een dagje over nadenken, en in de tussentijd laat ik het maar op me af komen...@ iedereen: een fijne en droge dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Goede Morgen allemaal,Uit bed gekomen, loop je nog wat slaapdronken door de kamer. Eerst maar even het koffiemachien aan.Vervolgens een bak voer voor de hond. (zo heb ik ook mijn routine)Even het journaal kijken op de PC, hoeft ook de TV niet nog eens aan.Dan kijken naar de laatste ontwiikkelingen op ADB!En zie daar. Het gebeurd niet alle dagen, dat je de dag begint met een ode, speciaal aan jouw gericht.Hier spreekt een dichter(es) in de dop.Lucy, waarom ga je niet woekeren met je talenten?In ieder geval, heel lief,en leuk bedacht. BEDANKT!Heb ik het verdiend?Ik weet wel dat het niet eenvoudig is.(niet drinken, bedoel ik)We proberen de ingeslagen weg, maar te blijven bewandelen en er14 dagen aan vast te knopen.Maar laat ik eerst proberen het vandaag droog te houden.Anne, Motiva , bedankt. Mocht ik iemand overslaan, natuurlijk ook bedankt!En tegen een ieder wil ik zeggen: Laat die rot drank staan!!Bedankt (het was even wennen aan me) maar jullie zijn wel tot steun geweest!Dat het een ieder goed mag gaan, Fijne dag. Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Gefeliciteerd SOOTHE met 14 dagen ADB, hieperdepiephoeree!!!!! :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 goede morgen allemaal.Nogmaals gefeliciflapsteerd Soothe. Ik werd vannacht wakker en dacht ff kijken of er nog iemand op het forum zit te wachten op een andere levende ziel en, gelukkig, iedereen lag in zijn of haar bedje. Tenminste daar ga ik vanuit. En toen dacht ik, laat ik de dag gelijk maar goed beginnen en een niveau Sinterklaas-gedicht voor Soothe maken want laten we wel wezen een mijlpaal is een mijlpaal en die dient gevierd te worden .Toen ik weer naar bed ging was het al weer bijna tijd voor manlief om zijn bed uit te gaan (3:30 uur) dus er maar weer uit om hem even de deur uit te helpen. Om 4:00 uur er weer in. Weer geslapen en daar ben ik weer.En ik hoop dat jullie het weer droog houden vandaag net als ik zelf dat van plan ben.@Mick: Op zich neem ik aan dat je blij bent dat je nu zo ongeveer 7 mnd droogstaat maar met de rest van je leven ben je nog niet zo gelukkig. Dat is natuurlijk iets minder. Maar er klinkt voor mij indoor dat je nog niet echt de regie van je eigen leven in je eigen handen hebt genomen. De reden waardoor ik besloten heb om te stoppen is omdat het lichamelijk nodig is en omdat ik alle stommiteiten niet meer wil (laten) beleven. Maar verder is de grootste reden omdat ik helemaal onder de indruk en in de ban ben geraakt van het boek "de zeven eigenschappen van effectief leiderschap"van Stephen R. Covey ISBNnr: 90 254 1489 3.Ik zou het boek wel aan iedereen aan willen raden. Hij heeft dit boek al 15 jaar geleden geschreven . Hij leert in dit boek hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Zijn inzichten hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken. (achterflap).Gewoon bij bol.com via internet bestellen. Valt het gewoon op je deurmat en ik weet zeker als je dit boek leest en er mee gaat werken jouw kwaliteit van leven vele malen beter zal worden. En dat gun ik iedereen.Zo, dit was dit, onderwijl heb ik een banaan naar binnen gewerkt en ga nu het koffieapparaat aanzetten. En dan ga ik even een plan op papier zetten met wat ik vandaag echt moet gaan doen. Niet te veel anders komt er toch niets van. Maar even (Gem:)) structuur!!Tot zo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Soothe, je vraagt je af of je het compliment (gedicht van Luciene) verdiend hebt. Natuurlijk heb je het verdiend, net als dat iedereen die hier aan het vechten is een compliment verdiend voor iedere dag dat die strijd met een positief resultaat wordt afgesloten. Complimenten geven is voor de meeste mensen niet zo heel erg moeilijk en nog leuk om te doen ook, als je het meent tenminste. Maar complimenten ontvangen wordt door een soort gevoel van schaamte vaak griezelig gevonden, met inderdaad vaak de vraag: heb ik dat verdiend?? Heb vertrouwen in het oordeel van een ander, niet alleen als het negatief is maar ook als het positief is. Bij deze van mij ook de complimenten, Soothe, voor die eerste 14 dagen ADB!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Soothe, gefeliciteerd met 14 dagen ADB! Een geweldige prestatie, dus het lijkt me een goed idee om het ook vandaag droog te houden.Mick, fijn je hier weer even te zien. Het spijt me voor je dat het allemaal niet zo lekker gaat. Ik kan helaas niet zeggen dat het me onbekend voorkomt. Je moet het denk ik zo zien, je bent al die jaren dat je dronk voor jezelf en voor je leven weg gevlucht. En nu je nuchter bent zit er niets anders op dan stil te staan bij alles wat je niet wilde zien. Dat is soms behoorlijk pijnlijk. Maar je krijgt nu ook de kans om iets aan je leven te doen, en die kans had je voorheen niet, omdat je niet in staat was de mogelijkheden te zien. Dat is hoe ik het ervaar.We drinken/dronken allemaal niet voor niets, al biedt alcohol geen oplossing voor onze problemen. Ons leven wordt niet leuker of gemakkelijker als we nuchter zijn, en de problemen verdwijnen niet vanzelf. Daarom denk ik dat we allemaal nog wel eens terug verlangen naar die roes. Maar als je eenmaal ervaren hebt wat je allemaal kunt als je hoofd maar helder is, dan wil je niet meer terug, niet voorgoed. Het komt allemaal wel goed, hoe moeilijk het nu ook is. Daar ben ik van overtuigd.Ik zit op mijn werk met dikke ogen van de slaap. Ik had gisteren dus duidelijk mijn grote mond moeten houden, want ik kon vannacht niet slapen, met als gevolg dat ik wel drie keer naar het toilet moest en dat is bepaald geen aangename bezigheid in mijn huis op dit moment. 's Morgens om 6 uur al onder de douche, want anders lukt het niet vóór de 65-plussers die nÃet hoeven te werken. En deze ellende duurt nog zeker de hele week. KREUN!Iedereen die het gisteren droog gehouden heeft, een Allemaal een goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Dank je voor de roos Anna En jij natuurlijk ook een :rosé; terug. Gelukkig nog maar één week en dan is de verbouwing voorbij ?!? Werkze maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 @luciene:Bedankt voor de tip van het boek. Wie weet ga ik m kopen en lezen. @anna:Ik zal je toch echt een lamp willen aanraden. Heb er onlangs ook regelmatig gebruik van gemaakt en het was echt zeeeeer handig.@Ferry:Graag gedaan! @anne:ben blij dat mijn verhaal op die manier werkt voor jou.@water:Ja, ik herken dat ook... dat dagje over nadenken. Vreeeselijk... Ik wil knopen doorhakken, maar ik 'durf' niet, maar heb wel het gevoel dat ik ergens naartoe werk. Ik weet niet goed wat ik moet voelen en waar ik goed aan doe... Men raadt af om grote beslissingen te nemen tijdens de beginfase van niet drinken.... pffffffffIk heb jaaaaaaren geleden ook wel eens heel lang boven op een rots gestaan in Spanje. Echt behoorlijk hoog, maar je kon er springen en dan kwam je in de zee terecht. Het was mogelijk, meerdere mensen deden het daar. Er waren meer die het niet durfden en daar wilde ik niet bij horen (tssss, bluffertje). Elke keer nam ik een aanloop en stopte dan weer vlak voor de 'afgrond' en keek vol spanning over het randje.... Ik moest en zou springen, maar wanneer... Uiteindelijk sprong ik.... heeeeeerlijk, wat was dat een lekkere sprong. De sprong zelf was ook te gek, hing echt even in de lucht en de plons was overweldigend en het geklap toen ik boven kwam ook. Ik voelde me zo stoer en sterk joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 @Mick: zie je me 's morgens al met die lamp de straat over lopen? En dan ook nog ergens mijn schone kleren en handdoekje? Ik niet!@Luciene: nee, ik ben er niet met een week vanaf. Ik hoop dit weekend in ieder geval weer naar mijn eigen wc te kunnen. De badkamer is waarschijnlijk ergens in de loop van de volgende week klaar, en de 27e beginnen ze met de keuken. Dus het is nog wel even behelpen.Ik ga werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hahaha, Anna.... zie het helemaal voor me. En dan ook helemaal schuin lopend van het gewicht van de lamp, butsend en klotsend tegen je benen... haahaJoh, waarom niet? Doe eens gek.Ik ga ook werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Ja Anna ik snap waar je in zit. Vorig jaar maart zijn we hier komen wonen en er moest heel wat verbouwt worden. Eerst de huiskamer helemaal met alle toestanden eromheen. Dat project is klaar. Nu zijn we bezig met het appartement wat aan de achterkant van het huis is aangebouwd en dat is nu bijna klaar. Duurde zo'n 7 weken. Dan moet de bovenverdieping nog. Dit huis is van 1930 en met de zolder is nog nooit iets gedaan dus dat moet nog helemaal een bovenverdieping worden met slaapkamers en badkamer enzo. Dat deel zal wel ongeveer een jaar gaan duren. Moet allemaal na het werk en in de weekenden natuurlijk door mannie en eventuele hulp.Ik wens je veel sterkte met de verbouwing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 @Anna,kan je geen gat in de grond graven in je tuin?en een campingdouche kopen?Ik heb niet zoveel te melden, still going strong.Ik geloof nog steeds alleen in ADB zonder alcohol - sociaal drinken geloof ik niet - maar soms drink ik een biertje op een terrasje.Thuis heb ik niets en wil ik ook niets in huis hebben. Vorige week was ik zwak, moe, verdrietig, huilerig. Had ik een fles wijn gekocht, opengemaakt, slokje genomen --- wachten, wachten, ---- helemaal niets.Omgekeerd en weggekieperd.Zo !!! Opgeruimd staat netjes.Lang leve de Spa Rood, dat is toch wel mijn lijfdrank. Ik wens jullie allemaal het beste.Met de rest van de "oude garde" gaat het ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 @Anna,kan je geen gat in de grond graven in je tuin?en een campingdouche kopen?Ik heb niet zoveel te melden, still going strong.Ik geloof nog steeds alleen in ADB zonder alcohol - sociaal drinken geloof ik niet - maar soms drink ik een biertje op een terrasje.Thuis heb ik niets en wil ik ook niets in huis hebben. Vorige week was ik zwak, moe, verdrietig, huilerig. Had ik een fles wijn gekocht, opengemaakt, slokje genomen --- wachten, wachten, ---- helemaal niets.Omgekeerd en weggekieperd.Zo !!! Opgeruimd staat netjes.Lang leve de Spa Rood, dat is toch wel mijn lijfdrank. Ik wens jullie allemaal het beste.Met de rest van de "oude garde" gaat het ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Dat was niet de bedoeling (twee keer). Zelf ga ik dóór voor de 20 maanden ADB. Moet je even uitrekenen hoeveel dagen dat zijn (600) x 3 euro voor een fles wijn = 1800 euro !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 12 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Hé Houtje wat knap om die fles in de gootsteen te kieperen. Dat is toch een geweldige overwinning op jezelf. En heb je al wat leuks gekocht van die 1800 euro? Of komt dat nog? Sterkte in de strijd van het volhouden. Daarnet heb ik aan mijn oudste dochter een email geschreven omdat er een aantal zaken niet prettig zitten. De email is klaar en dan is daar gelijk dat gevoel: zo nu een glas wijn (want dat zou ik zeker voor dit besluit van niet meer te drinken gedaan hebben).Ik ga ook maar even spa rood pakken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Sooth; gefeliciteerd met 14 dagen ofwel 2 weken ADB. :present::present:Lucienne, mooi gedicht. We weten nu waar we terecht kunnen voor sinterklaasrijmpjes!Goede tip van de boeken, heb je het op het boekendraadje bijgevoegd?Is wel handig, om later terug te vinden. Ik ben nu met andere boeken bezig.Mick; wat je schreef komt heel bekend over. Ik heb zelf net een naar weekendje achter de rug.En net als jij heb ik op die hoge berg gestaan, klaar om te springen. Alleen ik heb het toen niet gedurft.Knap dat jij het wel durfde maar het lijkt mij een gevoel voor maar even, sommige mensen willen/ moeten het eenmaal mee gemaakt hebben. Het applaus is maar voor even maar mogelijk ben je een hele ervaring rijker. Kun je er ook wat mee? Nou ja, je hoeft ook niet met alles wat te kunnen.Je wilt knopen doorhakken maar iets houdt je tegen.Er is de uitspraak "bezint eer ge begint", luister naar het innerlijke stemmetje, soms is het verstandig nog even de tijd te laten passeren. Het "iets"nog even te laten bezinken en onderzoeken wat dit voor je betekent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Water; je hebt gelijk met nog even op je af te laten komen en nog een dagje overdenken.Alleen zit er in mijn persoontje het ongeduldige en vind dat ik dan genoeg overdacht heb en wil niets meer op me af laten komen. Ik zou willen "doen" en het bewijze van spreken van de daken af willen schreeuwen. Dus alles liefst meteen dat maakt het soms zó moeilijk en kunnen de gevoelens je lelijk aanvliegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Bammetje; niet drinken maakt je vrij. Daar kan ik niets tegen in brengen en het gevoel is ook niet te beschrijven. Naarmate de tijd voorbij gaat groeit ook dit gevoel bij mij.In het begin was het; heerlijk geen gepieker waar haal ik vandaag de drank, welke glasbak zal ik nou weer eens nemen, welke afspraken staan er in de agenda, hoe laat kan ik beginnen, heb ik wel voldoende achter de hand, wat als....enz. Op zich al een bevrijdend gevoel, maar er komt meer, veelméér bij. Je beschrijft haast en besluiteloosheid. Ik zou bijna zeggen dat is Bammetje toch?Helaas ook ik heb van die foute kantjes. Het is alles of niets, hardlopen of stilstaan, ga zo maar door.Zit er nog wat tussen in? Heb jij het ei van columbus ontdekt? Durf jij knopen door te hakken?Je hebt ons nog wat te vertellen, kom op er mee!Ook geduld en nieuwsgierigheid is niet mijn sterkste kant! Houtje, Je hebt al veel in je spaarpotje kun je leuke dingen mee doen. Of vergeten het opzij te leggen?Fijn dat het ook met de oude garde goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2007 Goeie morgen allemaal,Laat ik eerst Soothe feliciteren met zijn mijlpaal: 14 dagen ADB.Soothe, Je hebt er 14 dagen opzitten, Je hebt er elk elk uur elke dag voor moeten vechten, en je gaat door. Ook vandaag weer kan je op mijn steun rekenen. Zet 'm op en laat de eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden