sneeuwwitje Geplaatst 7 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Marieke, dat wel me wel schrikken, vooral omdat je alweer een tijdje bij de AA loopt en de mensen ben gaan kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Anna, geniet morgen van je dag en laat de slagroompunt heerlijk smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Safi,Je hebt me verkeerd begrepen of ik heb het niet goed uitgelegd.Ik hou geen 300 euro over van mijn uitkering, ik kom er nu mee rond en hou er een klein bedrag van over. Ik zat al een drie/vier jaar in te teren op mijn spaargeld met bijna 300 - 600 euro per maand om mijn drank te kunnen betalen. Bezopen eigenlijk, maar dat was ik dan ook.Mijn schatting van wat ik nu in deze vier maanden is gebaseerd op 2 flessen wijn per dag, maar eigenlijk is het meer want ik dronk 2/3 flessen per dag en dan nog een fles jenever per week.Reken maar na: fles wijn à 4,5/5,5 per fles, fles jenever à 15,5 per fles.Aangepast: ik had het niet duidelijk uitgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Roosje, welkom op het forum. je mag ook trots op jezelf zijn, want het is ook niet zo gemakkelijk voor ons om de alcohol uit ons leven te verbannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Corinne, mijn geld gaat nu ook op aan fruiti.p.v. alcohol. Ik loop als een gek naar de nectarines en de druiven, vooral druiven. We missen natuurlijk die suiker van de alcohol, daarom vind ik het ook zo knap dat sommigen afvallen als ze niet meer drinken.Joann, ben je al terug van vakantie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Marion,Hoi.Zie mijn bericht aan Safi, ik had het eerder niet duidelijk uitgelegd. Ik zou echt Juichen als ik 300 euro kon overhouden van mijn WW uitkering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Welterusten allemaal! Welkom Roosje, veel plezier morgen Anna en dank aan iedereen voor de nuttige en ondersteunende berichten van vandaag!Dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Sorry CorinneDaar had ik helaas over heen gelezen dat je je spaargeld aan het opdrinken was,,,,dacht alleen maar wow hoe doet ze dat?Fijn dat je nu rondkomt...ik weet hoe dat voelt mijn man heeft sinds vorig jaar mei pas een uitkering hiervoor was hij "niet-rechthebbende partner" en mocht hij wel in nederland ingeschreven staan maar geen recht op een uitkering.Ik zag het meer als een straf voor mij dat ik op een schot verliefd ben (en mee getrouwd al 11 jaar en samen 20) en daarom maar een uitkering voor een alleenstaande krijg.Ik voelde me hier jaren een tweederangs burger en misschien ben ik NU door die rust van een gezinsuitkering ook eindelijk aan mijn healings proces begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 RJB,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 ach, wie zegt wat over uitsparen ????????Ik sta geloof ik 22 maanden droog x 30 x 3 ( 1liter per dag huismerk supermarkt) of een pak (of 1,5 zit minder alco in) is toch 1980 fleuri, denken jullie echt dat ik die over heb? (ps ik weet de maanden niet eens meer uit mijn hoofd) psps ik ga ze ook niet tellen ik tel altijd op de 28epspsps vooruit kijken is levensgevaarlijkppppppssssss ik rook al 4 jaar niet meer, wat scheelt dat (WAAARRRRRRRRR IS DAT GELD?)stoppen met roken was makkelijkerik ben alleen nog verslaafd aan het forum (en ikea is gewoon voor iedereen levensgevaarlijk)Veel plezier morgen Anna !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 RJBTRUSSSSSSSSSSSSSTEN:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Safi,Jij hoeft toch niet je excuses aan te bieden omdat ik het niet goed en duidelijk uitleg.Dat is wel schrapen geweest voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roosje Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 hartelijk dank voor al jullie lieve welkoms!Ik ben net wezen sporten, een mens moet wat, in plaats van drinken, dus ga nu douchen en dan naar bed. Weer een dag het droog gehouden!Welterusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 o ja22 maanden is 660 dagen is 660 liter wijn (goeie genade) x 3 euro is 1980 euro...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 HoutjeIk vond stoppen met roken ook makkelijkeren ik ben ook verslaafd aan het forumen nu je het zegt....waar is al dat geld eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Met al die feestjes en Ysco praat ben ik ook maar ff in de vriezer gaan kijken. Daar vond ik nog 'n pak 3 chocolade ijs van de ALDI. Dus ik zit nu ook achter 'n feestelijke dikke ijscoupe. Ter verhoging van de feestvreugde, zak maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 En ik ben ook begonnen met één dag, in het eerste uur, op een zondagmiddag om 17 uur was ik mezelf zat (letterlijk) ik was 3 weken bezig met de therapie en dacht ik zal ze een poepie laten ruiken hup bam retteketet ik stop nu meteen, maar ik doe het maar één dag en morgen zie ik verder. Dat houdt me nog steeds overeind. Die winter heb ik het wel mega-mega-moeilijk gehad, al die donkere vrijdagmiddagen, brrrrrr. Ik zou ze niet graag overdoen dus houd ik wel vol anders heeft het 1. geen nut gehad en 2. moet al die moeilijk dagen weer doormaken 3. nee dan is gewoon volhouden toch makkelijk (relatief) 4. we stoppen nog wat yoghurt met musli erin dank voor de tip Safi.en nou allemaal welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Ja Corinne daarom hebben we ook 9 jaar in een bus geleefd..dan hadden we tenminste bijna geen vaste lasten en met de kou de houtkachel lekker aan.en geen deurwaarder die op zo'n woonwagen kamp durft te komenen in de winter Spanje en Marokkoben altijd een beetje in dubio welk leven ik nou eigenlijk leuker vind...in een huis of in de bus....het ene kalm.....het andere uitdagendmaar door de alcohol ben ik mijn zelfvertrouwen een beetje kwijt en weet niet meer zo goed wat mijn echte emoties zijn...dus nu maar even lekker gesetteld tussen 4 muren...totdat ik de weg wat duidelijr zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Houtje,Of stoppen met roken makkelijker is dan stoppen met drinken.Bij mijn twee poging om niet te drinken is het me nu goed gelukt. De afgelopen maand heb ik 1 of 2 keer een klein beetje trek gehad.Stoppen met roken heb ik al vele keren geprobeerd, 6 maanden het langst en bleef tegen de muren oplopen van de trek.Zaterdag dus nog een keer proberen, maar nu wil echt voor de 100% stoppen, ik ben het nl. harstikke beu. Dus wie weet, ik ga er in ieder geval voor. Maar als dat kuddes gremlins oproept dan kies ik toch voor droogstaan, maar daar ga ik nu even niet van uit. Ik wil gewoon stoppen met roken - punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Trusten Houtjeik hoop dat die muggen je met rust zullen laten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Corinneje rookt niet ..punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Haddockmagikeenhapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Roosje,Welterusten.Haddock,Denk aan de lijn.Houtje,Niet meer aan beginnen, laat die eerste maar staan waar die staat.En nu welterusten.Safi,Maar je hebt er wel van geleerd met al dat rondtrekken. Je hebt in ieder geval GELEEFD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 Safi,Ik ga het nu wel anders aanpakken, meer volgens de therapie hier en verder uur per uur en dag per dag kijken, niet verder. Dan valt het te overzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2007 quote: Originally posted by: safidepafiHaddock mag ik een hapje? Moet je snel zijn, ik zit al aan de tweede coupe! Zou ik dan in alles onmatig zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden