Spring naar bijdragen

Donderdag 30 augustus 2007


Gem

Aanbevolen berichten

Ziza, ben wel vaak "geprikkeld" geweest door wat je schreef, maar ja, wat zegt dat dan over mij, hé... ;)
En we hoeven het uiteindelijk ook niet over alles eens te zijn, da's ook een feit. 't Zou anders ook maar een saaie boel worden... :)

Dus wens ik je oprecht een leuk en rijk en nuchter en clean leven toe!
(En mezelf ook eigenlijk...)

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste mensen,

Ik ben weer terug. Toch een beetje roerend afscheid genomen van mijn pupil, haar man en kinderen.


@Soothe,
Ik kon het niet nalaten om dat te zeggen, je klonk ook zo boos.
quote
Als je de waarheid wilt weten: achter elke waarheid valt een grotere waarheid te ontdekken.
Unquote
Dat is wel een goeie.

@Charlie,
Welkom terug.
Ik heb je gemist.
Vertel eens.

@Safi,
:)

@Haddock,
Gaat ie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky ik had je vannacht al gefeliciteerd, maar nogmaals: taratarataraaaaaaaa....van harte!!!!! petje af, wat jij daar hebt gepresteerd ondanks je veelbewogen jaar, daar kan ik alleen maar grote bewondering voor hebben.
Weet je nou al waarheen je op vakantie gaat?

Corinne en Safi, de buren hebben vannacht een urenlange knallende ruzie gemaakt, over dat buurman met de twee honden de kroeg in was gedoken. Vanmorgen kwam ze even bij me uitrazen, dat ze juist zo blij was dat ik 's avonds met Max met de buurman en zijn hond mee loop, omdat hij dan tenminste uit de kroeg blijft. Ze woont hier nog maar pas dus heeft geen idee van de hoeveelheden flessen die ik tot een week of wat terug nog elke dag mee naar huis nam.
Enfin, gisteren voelde ik me koortsig, wist ik veel dat hij dan meteen naar het café loopt met de honden.
Max heeft er niks aan overgehouden, maar ik moet in het vervolg wel heel erg ziek zijn wil ik hem Max nog mee geven.

Calimero ik schaam me ook dat ik niet heb gereageerd op je bericht dat je de teller weer op nul moest zetten. Ik hoop dat je vandaag je sokken weer optrekt, tongue in cheek, strut your stuff! Laat weten hoe het met je gaat?

En voor allen een prettige namiddag en adb-avond toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi benthe ,
ik juist wakker van een siesta en ik dacht oeps ik heb benthe nog niet gelezen vandaag , hoop dat je een beetje minder ziek bent ??
vermoedlijk gaat het weekje vakantie richting belgische kust al is het met regelmatig naar hier komen voor mijn twee zottekes :-))
benthe indien je dan zin hebt om breskens- belgische kust te doen welkom he
iemand mag mij altijd zo een link doorsturen ivm die spreuken of hoe het ook noemt
ziza het ga je goed persoonlijk ben ik wel niet volledig akkoord met je denk wijze :huh:
maar ik respecteer jou keuze he ziza
mensen ik moet een beetje kuisen en heb niet veel goesting
en ik heb vandaag al veel traantjes gelaten om de warmte en vriendschap die ik per internet ontvangen heb ppff zal mij iets worden vanavond ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza, dank je wel voor je verhaal. Ik vond en vind je bijdragen waardevol en heb er van geleerd. Het hiled me vaak een spiegel voor en zette me tot nadenken en dat is goed geweest.
Ik heb bewondering voor de manier waarop jij je leven weer op poten hebt gekregen. Ik wens je alle goeds en kalmte, moed en wijsheid:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky
Hier wat links met spreuken gewoon onder aan de bladzijden kijken dan kan je op een kaart klikken

(Sorry Blacky dit had ik prive willen versturen dus de links krijg je per PB)

Ik heb een winkeltje hier in Groningen waar ze alles over boedha's hebben en prachtige spirituele boeken.
1 boek heet: Het boek met alle antwoorden dat is een heel dik boek met allerlei inzicht spreuken voor zo'n 12 euro
De bedoeling is dat je als je ergens over twijfelt of een vraag hebt een paar minuten het boek vast houd en dan een bladzijde openslaat die jouw intuïtie jouw ingeeft.
de antwoorden zijn heel treffend en geven veel plezier en hilariteit.
Ik kocht het boek voor een vriend en wist niet of die persoon die de volgende dag jarig was het leuk zou vinden
Dus probeerde ik het boek van alle antwoorden en de bladzijde die openviel zei;
Morgen zul je het antwoord vinden op deze vraag.
Hihihihi het was mijn vriend zijn verjaardag...dus ik heb het boek maar gekocht en de hele familie heeft er veel plezier aan.
Jij veel plezier bij je AA meeting vanavond en je taart, Blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Soothe,
Met mij is alles goed, hoor.
Heb je je berichten verzacht?
Was ook niet nodig.

@Benthe,
Je buurman heeft dus ook een alcoholprobleem. Jij moet hem voor de vrouw uit de kroeg houden. Toch mooi: jij houdt hem uit de kroeg en hij dient als jouw bodyguard op straat.
Veel last gehad van hun ruzie?

@BamBam,
:)

@Safi,
Leuk boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks BamBam, tja, een flinke verkoudheid daar zit je wel een week mee, 'k zal er mee moeten leven nietwaar? En wat is een verkoudheid vergeleken met al die keren dat ik brak en beroerd uit bed kwam vanwege al die drank? Niks dus.
Alles OK met jou?

Safi ik leg voor mezelf regelmatig (en voor anderen soms) een Tarot-combinatie, die antwoorden vind ik altijd zo treffend! Jammer dat ik je van hieruit geen kaarten kan laten kiezen, anders zou ik er ook eentje voor jou leggen.

Mijn lief heeft me vanmiddag weer verblijd met een tas vol groente en fruit uit zijn tuin, dus ik ben vanavond aan het blancheren en invriezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net thuis, net bijgelezen...

Ziza, ik miste je al een weekje of zo, denk dat ik dit al voelde aankomen. Thanks man, voor al je bijdragen, je zette me toch vaak aan het denken als dat even nodig was. Al het goede voor jou en je geliefden, en aangezien ik nooit nooit wil zeggen, zeg ik: tot ziens/horens/schrijfs! (doorhalen wat niet van toepassing zal blijken te zijn)

Hey Charlie, fijn dat je weer mee doet, meiske. Hoop dat je je hier weer snel op je gemak voelt. En jij hebt ook al zo'n mooi nieuw onderschrift... ;)

Safi, ik heb ook zo'n digi-card getrokken, en daar op stond iets van "je was er altijd al voordat je er was en je zult er altijd zijn als je er niet meer bent" ofzo. AAAAAAARRRRGGGGGGGHHHHHH !?!?!?!??!!!!! Hoe gek wil je me hebben??? Als ik ergens niet bij kan dan is het dat soort vage kretologie... (no offense intended!) sla mij maar weer over dan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan maar weer een gebakken ei Soothe?

Vanavond op Nova gaat het over internettherapie en komt Tactus ook aan bod, kijken dus!!!!

zware dag hier, werken met mijn nieuwe ogen is echt wel vermoeiend, hele dag mijn zonnebril opgehad, staat dan wel maf maar is beter voor mijn ogen. Mijn collega's vroegen nog of ik mee ging naar de kroeg, biertje of colaatje drinken... ze vonden het zo jammer dat ik nooit meer mee ga....en het kriebelde en het kriebelt nog steeds... maarja dan val ik zo weer terug in mijn donderdagritueel van "drinken om te ontspannen na een werkweek"

zucht

dus braaf naar huis gegaan, hond en kat uitgelaten (echt waar, kat moet uitgelaten worden om te poepen en plassen) en zometeen boodschappen doen, gevaarlijk... dus met oogkleppen langs het drankpad.... wat is er toch met die donderdagavond? dat zit echt helemaal in mijn systeem ingebakken!! pfffft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...