Spring naar bijdragen

Donderdag 20 september

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hallo An, jij maakt er een potje van, stel dat wij die vent niks vinden? Zit jij natuurlijk de hele tijd met die man naar de maneschijn te kijken en wij maar naar Bach luisteren en op je hondje passen. Zo zijn we niet getrouwd!

Corinne, als jij weer terug bent van je tukje ben ik allang slapen, dus alvast hallo en ik hoop dat je dag toch goed was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne snurkse.

Benthe, tja, wat moet je ook met een kerel..... Maarja, we kunnen ook afwisselen.
Heb niks zinnigs meer te zeggen, dat zal het probleem wel zijn. Het probleem is dat ik geen probleem heb, dus maak ik problemen.
Kunnen we niet ff ruzie maken of zo

:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoezo beraden Water? dit is toch een buitenkans? zoveel dames? daar droomt iedere man van.. (gelukkig jij dus niet!!).. maar als je meegaat neem ik mijn hoofd vol kampvuur en andere liedjes mee, er zit een heel groot repertoire verstopt ergens in mijn hoofd maar na 2 zinnen zing ik het meeste weer mee.

zo, ik ben weer redelijk bijgelezen, snap nu ook wel dat ik het allemaal even gehad had, teveel afspraken in te weinig tijd en te weinig tijd voor mezelf, dan raak ik in onbalans.. eind van de middag na het werken ben ik met mijn hond een flink stuk gaan hardlopen, meer uitwaaien met die harde wind. Daarna een goeie hete douche, morgen vrij en nu begin ik weer uit mijn dalletje te klimmen. Wat ik trouwens zeker op vakantie meeneem is mijn fotocamera!

Ik probeer trouwens een midweek ergens te boeken met oud en nieuw, hutje op de hei of een waddeneiland ofzo... mijn hond is zo panananisch voor vuurwerk, die hoeft maar wat knalletjes te horen of hij sleurt mij mee naar huis zonder te plassen en te poepen, ellende dus als je in zo'n heerlijk volksbuurt woont waar het illegale vuurwerk het hele jaar door wel knalt en geen tuin hebt.

affijn, het gaat hier dus weer beter en ik krijg weer zin in dingen, hehe, niks aan die lamlendigheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Tapas, je gaat weer lekker, gelukkig, Maar wat is dat voor een aandoening ...panananische hond???
hahaha!!!

He water niet zo benauwd... volgens mij gaat het dus heel gezellig worden.

WE gaan dus op vakantie en ik neem mee........WATER! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem mee: een tas vol dikke boeken. Absoluut onmisbaar voor mij tijdens een vakantiereis.

Ik weet echt niet wat me mankeert de laatste week. Ik ben al een week net zo vreselijk actief als ik normaal alleen ben daags voor een zekere ongemakkelijke periode, en helaas ook net zo kooplustig. Ik heb me nog kunnen bedwingen vandaag, alleen tussen de middag een enorme zak chocolaatjes gekocht die mijn collega's geholpen hebben op te eten. Ben dus sprongen gestegen in populariteit, dat is ook weer wat waard.
En van al die uitsloverij ben ik 's avonds natuurlijk doodmoe. Ga maar na, ik heb de hele dag gewerkt, thuis eten gekookt, gestofzuigd (doe ik normaal alleen op mijn vrije dag), een spijkerbroek van mijn zoon korter gemaakt en met de hond gedold. Pfff.

Fijn allemaal dat jullie het droog houden, al kost het sommigen moeite. Heb je nog wel wat bloed over Soothe? Anjo, leuk dat je er ook weer bent. En Marion, sterkte. Iedereen die ik niet genoemd heb (daar is geen beginnen aan, veel te lang draadje), een fijne avond. Hou vol, dan wordt je ook misschien wel net zo mesjokke als ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè ja An, effe lekker ruzie maken.
Had je wat? Nou? Nou? Vechten met de beer?
Ik heb de laatste dagen ook een beetje een humeur hoor, ergens tegenaan schoppen.

Tapas als we nou met ons allen rond dat kampvuur gaan zitten en een liedje zingen, dan maak jij mooie foto's.

Leuk, dat je daar nu ineens aan denkt, van een rustige plek met de jaarwisseling. Heb geen idee hoe Max is met knallen. Maar het idee om ergens in mijn eentje (avec hond) heel rustig, ver van alle gewoel te zijn, ja, dat vind ik wel wat. Mijn tante heeft een huisje in de duinen dat ik best mag lenen, maar daar is geen licht of water. Wel een haard, en een waterput buiten (brrrr). Enfin, dan zou ik mijn pc maar weer te erg gaan missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem mee leuke reisgenoten, hardloop en wandelschoenen, rugzak, tent, slaapzak, brander en eten voor een week. Heerlijk lijkt me dat echt zoals een paar jaar terug de bergen in met alles op mijn rug wat nodig is. Ga ik aankomende zomer weer doen als ik eindelijk weer eens geld en tijd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
haddock

Maar we gaan wel in de vanmiddag aangeschafte '77er Jaguar XJC, olde english white met zwart vinyl dak!!!!!!!

Logisch dat je trots ben!!! Gefeliciteerd en heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groetjes Cal.

O ja,

Ga op reis en neem niks mee, ga minimaal een maand naar een onbewoond eiland genieten van geen spullen en mensen om me heen, als ik me verveel ga ik wel zandsculpturen maken of iets dergelijks, vind wel iets om te doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank u, dank u, Benthe, Water en Tolie! En Cal en Gem.

Inderdaad belastingvrij, maar hij zuipt genoeg, hoor.
Ik zou idd. niets kopen, vanmiddag. Deze was de goedkoopste, stond ook al 5 jaar stil in de garage. Wel aan de praat gekregen met nieuwe accu. Motor liep niet mooi, geen wonder natuurlijk. Automaat schakelde goed, remmen liepen aan. Smetteloos leer en interieur, dashboard hout bijna geheel oke, alleen scheurtje in klepje van kastje, makkelijk vervangen, dus. Wel paar rotte plekken, maar eerlijk, de blaasjes stonden erop. Heb rucksichtlos met het risico van 'n paar klappen 2/3 van de vraagprijs geboden, of later meer, maar dan na grondige keuring van de motor. Na weinig woorden voor 500 meer gekocht. Ga nu eerst alles gangbaar maken en dan in de winter de koets maar eens strippen en opknappen. Hoop dattie volgend voorjaar aan de bak kan, denk het wel. Over twee weken komt ie thuis op de ambulance.

Aangepast op: namen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, we gaan op reis met Haddock '77er Jaguar XJC', we nemen een boogschieter mee van peppa, zodat we rond het huisje van Benthe op 'wilde dieren' kunnen schieten. De mp3, pc, hond, Veel water en Water zelf natuurlijk ook, boeken, en wat nog meer mee. En dan een lading kaarsen natuurlijk.
Vuurwerk ook, noodpijlen en nog een vraagje Benthe, is er een w.c.?
Soothe, Tolie, Karinneke, Blacky, Flippo of Flipper etc. etc. gaan natuurlijk ook mee.

Femmy, ik kan me van mijn eerste stoppen herinneren, dat ik maanden alleen maar heb geslapen.
Misschien troost het je. Geef je lichaam nu de kans. Alle energie gaat nu naar het ontgiften.
Veel water drinken!! Fruit eten!!! Sterkte meid.

Zo nu maar eens het bedje in. By the way Benthe, hoe zit het met het aantal bedden daar in die duinen?

Ik ga op reis en ik neem mee: mijn BADPAK, moeten we niet vergeten.
Of gaan we als naturist.
Nu moet ik echt gaan slapen mijn fantasie slaat op hol :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wauw Haddock, dat klinkt echt gaaf en je hoeft je voorlopig (alsof je dat al deed) niet te vervelen. Heb even plaatjes gekeken en moet net passen allemaal, wij erachteraan rennend en jij met vriendin voorin en de hondjes nog ergens daar achter tussengepropt!

Benthe, boogschieten, hoe kom je er op? maar goeie remedie om de gremlins af te schieten, ben je dan ook te huur als gremlinverjager? Dat huisje van je tante klinkt heerlijk, misschien in de winter wat minder maar met een olielampje en genoeg hout mee moet het er goed toeven zijn.

Als ik wegga met oud en nieuw dan ga ik met nog wat dames met honden, we kennen elkaar van een buitenlandse honden forum, vorig jaar zaten we met 4 meiden en 6 honden ergens bij het Drenths Friese Wold, heerlijk was dat!

Water, salontafel verhogen? 36 kilo is wel veel hond, ik heb hier maar 13 kilo hond en die gaat dan trillend tegen me aanzitten, kwijlend en hijgend.. zo zielemepielig zo'n panananische hond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...