Spring naar bijdragen

Donderdag 20 september


An

Aanbevolen berichten

Stien
Ik wil je alsnog even feliciteren met die enorme mijlpaal die je hebt behaald...9 MAANDEN!!!!
krijg je van mij een staande ovatie:
:moon::musicnote::present::sun::musicnote::present::moon::present:
:moon::musicnote::present::sun::musicnote::present::moon::present:
:moon::musicnote::present::sun::musicnote::present::moon::present:
:moon::musicnote::present::sun::musicnote::present::moon::present:
:moon::musicnote::present::sun::musicnote::present::moon::present:
:moon::musicnote::present::sun::musicnote::present::moon::present:

Met mij gaat het zo, zo...geen gremlins die mag je allemaal hier heen sturen want die lach ik uit...nee bij mij heeft de winterdepressie weer toegeslagen...heb al een hele slagroom taart gegeten...niet liegen een halve...mijn mannetje de andere helft, een zak met Japanse nootjes, een zak drop en twee handen vol kaneel stokjes en ben nog niet verzadigd.
Heb nergens zin aan...nergens puf voor...vind niets leuk....wil niets...alleen maar het rotgevoel weg eten met troep.....geen zin aan bewegen...mensen...gesprekken.....alleen domme soaps op tv...zelf miss Marple kunnen me bekoren...niets waar ik bij na moet denken.
Kan zelfs mijn huiswerk niet maken ....snap niets van wat me gevraagd wordt en kan niets in mezelf vinden...wil niets...kan niets....

Geen zorgen maken hoor...doe ik ook niet...heb in het ziekenhuis afd psychiatrie al weer een sessie licht therapie aangevraagt nu maar hopen dat ik volgende week kan beginnen...voor ik dicht groei:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank voor jullie felicitaties. :D Voelt goed en ik ga door voor het jaar!:D
Maar het blijft geen feest, er moet ook gewerkt worden dus ga nu te bed.
Die zin klinkt dus niet, ik ga dus "voor-slapen".
En eerlijk gezegt heb ik daar nu ook gewoon zin in, heb het weer aardig
koud gekregen.

Marion, fijn dat je even hebt laten horen dat het Mieke goed gaat.
Ik hoop ook dat jij het allemaal trekt, denk aan ontspanning!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe...jij ook een lampenman:heart:?
Ik wou dat ik niet zolang gewacht had...maar wilde kijken of ik het ook zonder zou redden deze keer.

In Spanje wonen...heerlijk maar niet in de zomer...dat heb ik 1 keer gedaan maar kon niet tegen de hitte...maar zo van september tot mei en dan van mei tot september in Nederland op een eiland wonen bv.
Moet nodig de loterij winnen want in mijn beurs zitten alleen maar centen.

Benthe is je gremlin er nog meissie? en zo vroeg op de ochtend al......komt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,ik ben nog nooit zo moe geweest. Iksleep me voort. Wil niets. Doe niets.
Echt abnormaal!!
Dus gisteren naar de huisarts.Net bloed af laten nemen, om physieke zaken uit te sluiten, vandaar.
Ook de schildklier en Pfeiffer.
Leverwaarden, Vit B. Alles.
Dus een kleine toelichting!
Groetje
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta

Kapitein...graag naar het zuiden met die Zuipschuit!!

Dus je bent bijna klaar met je behandeling en Benthe ook al...ik nog niet ...vind ede tweede helft moeilijker dan de eerste omdat het over de toekomst gaat en ik altijd worstel met wie ben ik, wat wil ik.

Ik zal je missen als je minder schrijft maar het was voor mij noodzakelijk om even te stoppen...mijn hele dag speelde om het forum heen.
En ik ben er wel van gegroeid dus het was een goeie aktie en een heel warm bad...bedankt iedereen die zo ondersteunend voor me was.

Het ga jouw ook goed, Delta...ik wil graag een berichtje als je een half jaar bent op 29 september om te horen hoe trots je op jezelf bent.

Volle kracht naar de Atlantische Oceaan...haven Casablanca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede actie, Soothe!
Mijn schildklier zat mij ook dwars dus het is waardevol omdat te laten controleren. Drinken is erg maar niet de schuld van alles. mijn hele wereld staat op zijn kop door die schildklier.
Echt niet leuk. Had er zelf nooit aan gedacht. Maar het kan echt vergevordere gevolgen hebben.
Ik ben er vooral druk en met onnadenkende acties door. Of ik slaap een hele week.
Ik kan dus nu even niet voor de klas. De leerlingen zijn al druk, met mij zijn ze nog drukker.
Hartkloppimgen of alleen maar moe zijn. Is dus geen grapje.


Pippi,
Kom je nog terug? Ik voel me best schuldig. jij kon het niet weten en Benthe ook niet. Geeft echt niets.
Ik blaf wel maar bijt niet.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fem, het heeft tijd nodig. Ben ook minder dan toen ik dronk.
Gisteren,lekker klagen bij de dokter.
Hij zei: je vergeet dat je met drinken bent gestopt.
Ik zeg, al bijna een maand. Hij was er niet ondersteboven van. Het hoort erbij!
Doeg.
Niet gaan drinken, Als het lichaam balans zoekt, wordt de klap nog groter.
En dan wil je toch weer stoppen. Bijt door!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femmy,
Houd even vol. Het wordt echt erger dan het is in het begin. Nadat het ergste is geweest wordt het echt beter, geloof me! Gewoon even volhouden. Geef het een maand en als het dan niet beter is mag je mij de huid volschelden. Afgesproken? Denk aan je ventje. Hij zal zo blij met je zijn.
En ik leef gewoon met je mee dus geef mij maar op mijn donder, je weet mij te vinden of te spreken.
Het gaat je goed, meiske. Even volhouden!
(X) Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoyo Safi, dat klinkt alsof je huis nu volstaat met slagroomtaarten waar je af en toe een lusteloos hapje van neemt. Nee eerlijk, klinkt niet fijn, en ik hoop dat je gauw je reddende lichtbak krijgt.
Ik heb dat zelf niet zo, winterdepressie. De herfst vind ik zowiezo al het mooiste jaargetijde, lekker afwisselend. Zo loop je in een vliegende storm en dan weer is alles verstild en weemoedig.
Ik heb hooguit een februaridepressie, geen idee wat dat met die maand is. Pas als eind februari de eerste merels weer gaan zingen krijg ik het beter naar mijn zin. Verheug me er nu ook erg op, om dit alles na 15 jaar weer eens bewust mee te gaan maken.
Mijn gremlins (als ze er zijn) komen meestal 's morgens, de creeps. Is die hump eenmaal genomen, gaat de verdere dag meestal wel goed.
Safi, je weet het wel hè, juist inert blijven maakt je nog meer moe en lusteloos. Koppie buiten de deur, laat hondje je maar meesleuren. Juist beweging veegt je hoofd weer schoon.
En alvast zolang de lichtbak er nog niet is: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Romanski

Ik ken je nog niet maar hier ben ik het niet mee eens

quote:


het leven zonder alcohol is leven in TL-licht: vaak lelijk, scherp n vooral confronterend



Ik vind het leven zonder alcohol:

rustig, kalmerend, regelmatig, mooi, berustend, emotioneel, gezond, heerlijk, saai, gelijkmatig, diepzinnig, levendig, confronterend maar op een gezonde-inzicht-krijgende manier en ik weet er nog wel een paar...maar absoluut niet lelijk en scherp...dat gevoel had ik meer als ik in kroegen rondhing waar ik als laatste de tl lampen mocht meemaken met mijn zatte kop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe...ik vind de herfst ook fantastisch mooi hoor...ben gek op regen, wind storm,,,waaiende bladeren en dan al die fantastische kleuren...maar mijn zieltje houd niet van donkere dagen...ik wel hoor...kaarsjes aan...knus gevoel.

mensen die het koud hebben...1 simpele oplossing...en lange onderbroek onder je broek aan trekken...werkt 100% en als je dat niet een leuk vrouwelijk vooruitzicht vind dan een wollen majo.
Ik heb het nooit koud in de winter omdat mijn benen warm zijn.
je hebt tegenwoordig hele mooi lange onderbroeken in vrolijke kleurtjes en ik verf ze zelf altijd..knal roze, geel, licht blauw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik nog niet. Ik zit nu voor de derde maand aan de hormoontjes maar ik kan nog niet veel zeggen.
Maar het schijnt dat het even kan duren voordat je de juiste medicatie hebt. Neem daarbij dat op dit moment mijn hele wereld op zijn kop staat. Hopelijk gaat het voor jou wat sneller.
Maar ik heb nu geen last van hartkloppingen al ben ik nog wel erg moe. Mijn schildklier schijnt erg goed te zijn in aanpassen.Niemand die het nu dus weet. Hou contact met me en we wisselen ervaringen uit.
Dat m,oet helpen, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Safi wat die purple betreft, ik zie je al je centjes uit je beursje schrapen.
Ik moet er niet aan denken, zou er juist nog duffer van worden.
Maar als het jou helpt.....

Femmy, Anjo zegt het al. Het is echt niet zo leuk in het begin voor velen. Hoe vaak ik die eerste drie weken niet tegen mezelf heb gezegd: waar doe ik dit in hemelsnaam voor, het is helemaal niet leuker.
Maar het wordt wel beter. Echt, je zal blij zijn met jezelf. Trouwens je was toch al eerder gestopt, had je toen die verschijnselen niet zo? Of juist wel?
Trouwens even iets practisch' , als jij denkt dat je niet goed reageert op de refusal, dan ga je toch gewoon terug naar je huisarts? Bespreek dit met haar/hem. Alles is het waard om niet weer te gaan drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...