Spring naar bijdragen

Donderdag 27 september 2007


RJB

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alcohollen, da's wel een goede ja. Deed ik ook altijd. Nu ben ik meer aan het koffiehollen, en dat is ook niet goed, dus met ingang van morgen wordt het weer 3 koppen koffie verspreid over de ochtend, en 's middags thee. Ik denk dat het komt doordat ik nu capuccino drink (we hebben een chique apparaat). Dan merk je nauwelijks dat je koffie drinkt, maar ondertussen krijg je wel al die cafeïne binnen.

Die ademhalingsoefenig hielp trouwens wel, dus die zal ik onthouden. Maar een beetje hyper ben ik nog steeds. Het effect lijkt op het in een boterhamzakje blazen, wat ik altijd doe als ik hyperventileer. Alleen werkt het bewust met je ademhaling bezig zijn beter om helemaal wat rustiger te worden.

Marieke, ik hoop dat je je man zover krijgt dat hij nu eens écht rust gaat nemen. Ik heb jaren geleden (toen ik 19 was) ook een hersenschudding gehad, en ben daarmee te kort blijven liggen. Volgens mijn huisarts is het heel goed mogelijk dat de veelvuldige hoofdpijnen die ik al zo ongeveer mijn hele leven heb daar het gevolg van zijn, en dat wordt dus nooit meer beter! Beter een paar weken op bed liggen, zelfs al vlieg je liever tegen de muren op, dan de rest van je leven bijna dagelijks hoofdpijn hebben. Als ik het over kon doen zou ik zo stom niet meer zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen, druk druk vandaag. Gewerkt en nu tas inpakken, ga morgen een weekend weg. 3x per jaar kook ik met 6 andere voor een grote groep mensen. Nu zijn het er 100. Thema is 1000en 1nacht. Heb er erg veel zin in, ga oa morgenavond zelf baklava maken. Vrijdag avond en nacht de complexe dingen, zaterdag de rest. Ja is echt doorbuffelen dat koken maar zo leuk om te doen. Moet nog eens een nacht slapen over of ik niet of heel matig wil drinken. Weet ook niet of ik dat al kan dat heel matig. Is wel een weekend waar iedereen mij wel kent en iedereen weet dat je mij ongevraagd een pilsje voor kan zetten. Ik weet inmiddels wat ik kan maar niet goed wat ik wil. En als ik eigenlijk wil drinken dan kan ik niet niet drinken. Dubbele gevoelens dus. Vanavond drink ik niet natuurlijk.
@Benthe; gefeliciteerd met je monumentje en mooi woord dat alchohollen. Ik hol nu alleen even verder, ga een andere keer meer tijd aan reacties besteden. Wie weet vanavond nog als ik klaar ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Calimero veel sterkte meid met alles wat er op je pad komt, dank voor je bijdragen en tot schrijfs op het forum.

Marieke,hartritmestoornissen dat is niet mis, hij moet gewoon rustig aan doen, maar ja.............

Alcohollen leuke term

Met drank ben je altijd druk en gejaagd.
Al drink ik morgen een week niet, het lijkt al wel of ik nu al veel meer tijd heb.
Ik leef veel bewuster.

Mijn euforie van de eerste dagen is getemperd, ik kom nu met de pootjes op de grond.
.
Heb het voor het eten mega moeilijk. vooral als mijn man laat thuiskomt.

Maar op zich gaat het wel met me, beter veel beter zonder alco
Ga nu eten kom er misschien vanavond nog wel even op, maar weet het niet.
Filmkijken of lezen is ook leuk.
Iedereen sterkte met zijn/ haar weg

Vandaag drink ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap van je Pepita, dat het nu al lijkt alsof je meer tijd hebt. Ik ben al een jaar bezig met verwoede pogingen te leren dat niet alles vandaag hoeft, te accepteren dat ik wel eens moe ben en dat het dan even een stapje (zeg maar gerust een flinke stap) minder moet. Ik leer bij, maar ik vraag me af of ik ooit kan zeggen dat ik het door heb. Voor mijn gevoel kom ik voortdurend tijd tekort.
Daar staat tegenover dat wat ik doe wel beter gebeurt dan toen ik nog dronk, dus ik kan me ook best wat meer rust permitteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik plezier met je weekend. Baklava, kwijl. Waarom zou je de uitdaging om helemaal niet te drinken eigenlijk niet aannemen?

Alcohollen is trouwens niet van mijzelf, maar van de uitbater van het restaurant van De Dubbelde Palmboom (museum) die er gek van werd dat iedereen om bier zat te roepen. Hij heeft die kreet toen op de kaart gezet. Het hielp, meteen had men veel meer geduld.

En geduld.... als je even geduld hebt om je gremlin aan je voorbij te laten gaan is er al een heleboel gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er hier een hoop gebeurd en geschreven in anderhalve dag.

Benthe, hartstikke gaaf en veel geluk in je nieuwe huis.

Joann, 3 maanden, wie had dat 3 maanden geleden gedacht. Proficiat:present::present::present:

Pippi, knap dat je niet naar de fles gegrepen hebt. Het is inderdaad heftig wat er bij je gebeurd.

Corinne, Gaan voor die baan, Gefeliciteerd.

Joann, jij ook met je misschien nieuwe baan.

Anna, Je wordt steeds sterker, dat heb je gisteren wel bewezen.



We hebben gisteren een heel lang gesprek gehad, met die andere advocaat. Hij wist al heel veel van onze zaak en hij gaat hem overnemen van die andere advocaat. Hij begrijpt ons volkomen en snapt ook niet dat die andere advocaat het vonnis en het contract niet wil handhaven.

Benthe, ik had dat gisteren ook, dat ik zo blij was, dat deze advocaat het overnam, dat ik gelijk een Gremlin op visite kreeg.

Nou mijn tekenles gisteren was niet wat ik ervan verwacht had. Het is namelijk genezend tekenen( nooit van gehoord) Vormen tekenen op muziek en je uitleven. Het is wel ontspannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en mag ik nu even verschrikkelijk melig doen? Ik zie net wie er ingelogd zijn.
Toliedepolie, Aregdepareg, Mariondepon, Benthedekrente, Ferrydeperry en Safidepafi is natuurlijk gewoon der eigen.
Sorry, maar gewoon iets te veel stressjes vandaag, even uitleven.

Marion ik ben blij voor je dat deze advocaat wel iets doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hoeft niet altijd bloedserieus hoor Benthe!

Wat fijn dat die advocaat het over wil nemen Marion. Ik ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat lopen.

Ik loop hier nog steeds broodjenuchter door mijn huis te stuiteren. Jammer dat ik dat moeilijke gesprek niet vanavond heb, ik lust hem nu rauw!:D:P:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthedepenthe, lekker melig is altijd nog beter dan de fles pakken.

Safi, ik moest ook aan je denken, het is net zoiets als mandela tekenen maar, we moesten onze eigen vormen van het lichaam ook voelen en achter de stoel gaan staan en van top tot teen langs ons lichaam gaan, we moesten zelfs ons kruis bevoelen. Ik stond naast mijn vriendin (en dat is een vriendin, waarmee ik vanaf de kleuterschool tot en net het mbo mee in de klas heb gezeten) en had even weer dat gevoel om puber te zijn en in de schoolbanken te zitten. We hadden elkaar opdat moment ook niet aan moeten kijken, want dan hadden we allebei de slappe lach gekregen.
Later toen we aan het tekenen gingen op muziek was het wel ontspannend. Het is voor mij al heel goed om even ertussen uit te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, grappig om jou zo "te "horen"


Vanmiddag hebben we de inschrijving van de Kamer van Koophandel gekregen via de post, met een begeleidende brief erbij, dat het conform het vonnis is, dat de vof weer ingeschreven moet staan, omdat hij nooit ontbonden is geweest. De vennoot dus ook. Ik denk dat de vennoot van mijn man ons nu ook wel rauw lust.

Er viel vandaag gewoon wat van me af, ik heb zelfs mijn keuken weer helemaal blink blink, dat is lang geleden, dat ik zo gepoetst heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier HoutjeTouwtje,

Ben totaal uitgeblust na een verrekte lange dag met zieke dochter enzovoorts. Gelukkig heeft ze een gameboy want ik ben absoluut niet geschikt als liefhebbende c.q. gewone moeder om liefdevol de hele dag voor te lezen.

Vandaag stond ik om 17.05 de boerenkool te stampen. Gelukkig geen Gremlin in de buurt (ze durven niet meer) maar uit voorzorg staat de prak hier ongeveeer om half 4 klaar.

Morgen moet ik vroeg wegwezen én naar mijn werk én dochter moet mee die kan niet de hele morgen alleen blijven maar ja waar laat ik dat schaap op mijn werk? Voor kleuren is ze te oud, maar ze heeft teveel buikpijn om naar school te gaan.

Iemand nog briljante ideeën? Behalve die van een extra computer in het leslokaal neerzetten, die had ik ook al bedacht?????

Overigens moet ik voor de cursisten ook nog wat in mekaar flansen, ik moet toch testen of ze wat uitgevoerd hebben deze week met hun huiswerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha dat vergeet ik je steeds te schrijven Houtje Touwtje...dat ik me weken lang afvroeg wat strijkt dat houtjetouwtjevrouwtje toch allemaal als ze het al zo druk heeft.
Maar je strijkt voor anderen...betaald dat een beetje..kan wel doen met wat extra zwart geld...en hoeveel was moet je doen en hoe kreeg je die adressen.
T'is maar dat ik het even wil weten...maar ben wel blij dat dat strijk vraagstuk in mijn hoofd nu een beeld heeft!
Wat hest het joa weer droag meissie!

Houtje schrijf je ook mee aan het boek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...