Spring naar bijdragen

Donderdag 27 september 2007


RJB

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Pippi,
Het is niet mis als dat soort berichten maar na mekaar blijft komen, maar het is beter gewoon je gevoelens te aanvaarden en je emoties de vrije loop te laten, dan ze te verdrinken. Dat lost echt niets op en het komt des te harder terug als je weer nuchter bent. Pak een stel zakdoeken of een doos tissues, laat je tranen de vrije loop. Schrijf het ondertussen hier maar van je af.
Slaap lekker.

@Zeeman,
Stel je vraag maar.

@Joann,
3 MAANDEN: VAN HARTE :D:heart::camera::clock:B):musicnote::light::sun::moon::):rose:
Elke dag erbij stapelt lekker door. Wens je nog veel kwartalen.

@Houtje,
Is het waar? Is het vandaag? Dan: HOERA :):present::rose::moon::sun::light::D:clock:B):musicnote::heart::light:

@Safi,
Je lijkt idd. een ander mens, je wil het meteen groots aanpakken. Spaar maar een beetje van die energie en geef het niet meteen allemaal uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje je zei zelf dat je niet meer wilde tellen, dus ik hou het bescheiden: :present::rose::):heart:
Joann ik vergeet je bijna: .:musicnote::moon::rose:

Ja goed hè Safi, dat vond ik nou zelf ook een leerzaam boek. Blij dat jij er ook wat aan hebt.
Is misschien ook wel iets voor de boekendraad, dus aan jou om er een recentie van te maken.

Aangepast op vergeten kadootjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bnethe
Misschien zou tactus er wat voor voelen en aan iedereen voorstellen dat ze hun verhaal anoniem naar Tactus opsturen en dan kunnen hun de beste verhalen eruit kiezen.
Voor hun is het goede reclame voor hun internetbehandeling en meer openheid over alcohol misbruik en vooral omdat we met zoveel vrouwen zijn en alcoholisme toch vaak als mannen ziekte wordt gezien omdat vrouwen niet naar voren treden.

Maar ik zou zelfs wel openbaar willen...kunnen ook samen een boek schrijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

houtje als we nu eens vandaag en morgen feesten ;):present::musicnote:
gem proficiaat met de verjaardag van je jarige dochter :present::musicnote:
joaan hieperdepiep hoera met je drie maanden:present::present::present:
ook van mij van harte aan iedereen die iets te vieren heeft
pippi alle moeilijke oceanen die ik adb doorzwommen heb maken mij sterker mogelijk aan jou ook ik wens jou veel kalmte moed en wijsheid :present:
lieve mensen ik heb na het plaatsen van mijn berichtje een douche genomen en ben in mijn kleren gesprongen en op mijn fiets , ben naar de markt in ternat gereden en ja het heeft mij deugd gedaan , er is momenteel veel piekeren in mijn hoofd door allerlei zaken maar ook dat gaat weer over .
ik alco verwacht te vlug dat men alles vergeet maar tegelijk besef ik dat dit niet altijd kan voor de tegenpartij .
inderdaad safi is eigenlijk de perfecte dag om bloed te laten prikken of naar mijn arts te gaan maar wedden dat ik tegen vanavond al weer andere ideeen heb .
thuisblijven heeft iets positiefs de schildpadden juist buiten in de tuin in de zon gezet ;)
zo en nu eerst een bakje senseo troost
tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gem, het gaat op zich wel goed hoor...
voor het eerst sinds 2 weken heb ik het huis weer voor mezelf...
En hoe blij ik ook ben met alle hulp, dit vind ik toch ook wel weer lekker!

En die inzichtskaart, die heeft gelijk!!!

Ik krijg net een telefoontje wat ik absoluut niet meer verwacht had,
volgende week woensdag een gesprek bij het opleidingsinstituut waar
men mij vroeg docente te worden...???????
Ik snap er niks meer van....maar ik ga wel, ik heb te veel zin in dat baantje!!!
Zou het dan toch allemaal nog goed komen???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo nu echt ven van die prachtige stralende blauwe zone lucht weer genieten.
wat een mooie toepasselijke inzicht kaart Gem...iedereen in je omgeving wist dit vast al wel alleen jij wou het nog niet geloven

de mijne is
Als je verlangen naar kracht zo groot word, dat het alle andere verlangens overstijgt, zul je de kracht zeker vinden

zal mijn best doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is vandaag 17 jaar geleden dat mijn dochter werd geboren. 17 jaar geleden was zij een paar uur oud.
Jaren geleden had ik de dag ervoor het erg druk met traktaties maken voor op school. Een kinderfeestje organiseren....
Nu geven we vanavond wat kadootjes en gaat mevrouw vanavond in de kroeg haar verjaardag vieren.
Misschien een aantal weken/maanden later ook nog thuis een feestje!
Tijden veranderen en dat is niet erg. Deze dag is wel altijd speciaal.
17 jaar! Ik voel me oud!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Benthe,
Ik her en der wat draadjes gemist. Welk boek bedoel je?

@Safi,
Bedoel je meedoen aan het schrijven van een hoofdstuk?

@Joann,
Hoi. Vertroetel jezelf zoveel mogelijk, nu je even weer baas in eigen huis bent.
Goeie vooruitzichten, ja, zeker gaan.

@Gem,
Gefeliciteerd met je jarige dochter.
Oud, wat dacht je dan van mij? Mijn dochter wordt volgende maand ook 17 en zij is mijn jongste.
En jouw verhaal is ook interessant, het hoeft toch niets spectaculairs te zijn, dat is het mijne ook niet.

@Blacky,
Feestneus, vandaag en morgen vieren. HA HA HA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, raar idee he...dat ze ineens zo groot is geworden...
Zo lag ze als pasgeborene in je armen, en nu viert ze haar verjaardag in de kroeg..
Een raar iets...dat "leven" !

Je vroeg wat voor les en aan wie...
Nou het is een opleidingsinstuut dat schriftelijk onderwijs verzorgt
voor alternatieve geneeswijzen, aangevuld met praktijkdagen die de docenten zelf organiseren.
Mij is gevraagd de reiki-cursus over te nemen van de huidige docente, wat ook de docente is waar ik zelf les van kreeg. Het liep allemaal wat raar, toen hoorde ik niks meer, daarna wist de huidige docente
ook niet zo goed meer hoe het er voor stond....tot vanmiddag ik een telefoontje van de directeur kreeg.
Daarmee kwamen ook de verklaringen, en de uitnodiging voor het gesprek..!
De "dode mus" is daarmee nieuw leven ingeblazen, en ik ga mijn best doen voor een goed resultaat!

Corinne, jij bent ondertussen expert op gespreksgbied met sollicitaties...HELP!!
Ik vind het echt doodeng, tis jaren geleden dat ik actief was op de arbeidsmarkt..
laat staan sollicitatieprocedures doorliep.
Pfff spannend hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, dat ging om "Denk je sterk" van Fred Sterk en nog iemand, maar dat kun je beter aan Safi vragen want die smiecht heeft het van me afgepikt. :D

Gem sorry dat ik het vergeet, ik ben heel slecht in data, maar van harte met je dochter. Je voelt je toch zeker niet echt oud?

Houtje, what's in a party, ik toast op jou vanavond met een nieuwe mix van witte druiven en grapefruit, erg lekker. Proost! (Van het merk appelsientje)

Heb zojuist lekker in de zon een rondje met het hondje gedaan, maar moet me nu verdiepen in onbegrijpelijke dingen als erfpacht en weet ik veel. Heb ik nog nooit eerder mee te maken gehad. Raak er een beetje giddy van.

Blacky, spaar je een senseoke voor me uit? Wel met veel melk hoor, anders ga ik door het plafond. En hoe is het nou met die blauwe plekken? Wat ben je toch een ontzettend eigenwijs geval
:sun:, dat je je nou niet even laat nakijken.
Maar ja, eigenwijze gevallen zijn we hier allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spannend Joann!
Weet je voor hoeveel uur het is en op welke dagen?
Dat solliciteren zal best wel lukken hoor! Als je enthousiasme uitstraalt dan kom je al een heel eind. Bovendien heeft men JOU actief benaderd, is toch wat anders als je op een advertentie solliciteert!

Ik ga trouwens braaf zijn en even plat, misschien dat ik noig een uurtje kan slapen!
Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, het meeste gaat via de pc en de post...voordeel van schriftelijk onderwijs he!
Hoeveel uur precies hangt af van het aantal cursisten en dat varieert nogal!
Maar voor mij is het grote voordeel dat ik 90% van het werk op momenten kan doen die mij
goed uitkomen, alleen de praktijkdagen worden aan het begin van het jaar vastgesteld
(maar dat gaat dan om 2 dagen per maand, meestal in het weekend).
Het is inderdaad zo dat men mij actief heeft benaderd, dat zal vast anders zijn dan wanneer je zelf op een vacature reageert......toch heb ik de bibbers:D
Ik wil zo graag dat het lukt...nu ja maar aan overgeven en loslaten zoals Safi dat zei..
Maar wie volgende week een kaarsje wil branden om 14.00 uur.......heel graag!!!!

Ga lekker een uurtje liggen Gem, doet een mens goed!
Wie weet val je wel heerlijk in slaap!
Trusten, tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...