Spring naar bijdragen

Donderdag 27 september 2007


RJB

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ben ik nu zo vroeg, of zijn jullie nou zo laat?

(Vrij naar Louis van Gaal)

Ik wens jullie allemaal een mooie dag.. Hier in het Noorden schijnt nog een flauw zonnetje, en mogelijk blijft dat even zo..

Ik heb een merkwaardige dag voor de boeg.. Zo meteen de ochtend overwinteren bij IKEA (samen met Geliefde) omdat allerlei mensen ons huis komen bekijken (omdat ze het misschien willen kopen) en dan aan het begin van de middag praten met mijn Ex over de kinderen. En de rest van de middag in de weer met het schrijven van een sollicitatiebrief. RJB gaat werk zoeken!

Alle jubilarissen gefelciteerd en allen die het moeilijk hebben: Kop Op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

RJB,

Je was even vroeg als ik en we hebben bijna tegelijk een draadje opgezet.

Voor zometeen: veel plezier in de IKEA en hopelijk komt het snel tot een koop, dan ben je verlost van die rondkijkende mensen.

Voor vanmiddag: veel succes bij het gesprek met je ex en met het schrijven van je sollicitatiebrief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen

Ik ga voor mijn vierde dag licht therapie en alle lethargie is al uit mijn lichaam vertrokken....wat een wonder zo'n licht bak...stapte gewoon fris en mondig mijn bed uit en heb er helemaal zin aan.

RJB...overwinteren in IKEA...gruwel...ik haat die winkel...maar dan wel in het restaurant zeker...succes met de huisverkoop het gesprek met je ex.
En weer solliciteren?
Ben je daar al klaar voor?
Als je het an kan heel veel succes maar niet doen alleen maar om weer sterk in je schoenen te staan naar buiten toe.
het zijn nog al heftige tijden voor jouw geweest en nu nog steeds...dus ik raad je aan er de tijd voor te nemen en eens te overwinteren met je problemenen gedachten en emoties.

Mensen ik woon ook in het Hoge Noorden dus er is bij mij ook nog een beetje een zonnig begin.

Iedereen die vrij is...een fijne dag.
Iedereen die vecht sterkte
iedereen die Soothe spreekt..zeg dat we hem missen en veel sterkte.
En iedereen die een mijlpaal heeft:present::moon::heart::musicnote::rose::present::moon::heart::musicnote::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Corinne, wat ben jij vroeg op! Je voelt je toch wel goed?
:)
Ik heb wel een half uur zitten denken aan een mooie openingskreet, heb ik er eindelijk eentje, is er al een draad geopend.
RJB, volgens mij zit jouw leven in de lift. Je postings zijn de afgelopen weken echt van toon veranderd.
Quera, ik heb je laatste opmerking bij het paardjesverhaal gelezen. Jammer dat je er zo over denkt en ik zou je missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, nu zie ik het op de andere draad Corinne, die herrie dus.
Dankjewel voor de felicitaties. Ik heb er vannacht gewoon amper van kunnen slapen. Niet van narigheid, hihi, maar van het leuke ervan.

An, deze keer de ferme editie, dat klinkt leuk, maar als je eens wat minder ferm bent is het ook goed hoor.

Safi, je raakt nog eens helemaal verlicht....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mij jouw openingskreet, Benthe, dan zet ik die erboven...

En Safi, ik zoek geen werk om anderen te plezieren, maar omdat ik erzelf naar smacht. Ik ben al anderhalf jaar uit de roulatie (waarvan ik één jaar in een kliniek doorbracht); de terugval van juli was stevig, maar nu ik weer een beetje uit de as herrezen ben, voel ik dat ik veel sterker ben dan voordat ik was opgenomen, en heel erg toe aan weer wat doen!

IKEA, tsja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RJB
ik bedoelde het ook niet zo zwart wit...om anderen te plezieren...het is mezelf denk ik die na een lange tijd van stil staan ook voelt dat ik wat moet doen maar die zelf voelt dat ze het voornamelijk doet zodat anderen denken dat ik sterk ben.
was mijn eigen een beetje op jouw aan het reflecteren.

Go for it Tiger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RBJ, Safi, Corine en Benthe: nogmaals goeiemorregu!!!!!!!!
Tjonge Benthe een nieuw huis en RJB ook al plannen. Lees toch niet echt goed, want ik ben dat nergens tegen gekomen van je Benthe, alsnog proficiat.
t'zou mooi zijn wanneer we het vandaag droog houden: voel me in ieder geval weer iets beter en leer veel van de internet therapie. Sterkte allemaal:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje, Safi.. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat zo voelt voor jou.. Toen ik net uit de kliniek kwam, moest ik er (nog) niet aan denken.. Nu wel. Ik heb er behoefte aan 's ochtends ergens naar toe te gaan, iets nuttigs te doen, collega's te hebben, het blikveld een beetje te verruimen.. Dat soort dingen..

Sweden calls..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allen,

RJB, maak er een succes volle dag van!

Quera, berichtje gewist? Ik vond het toch al geen fijn draadje ;)

Anna, je had het dus helaas bij het rechte eind wat betreft je zoon.
Dat is wel zeer ingrijpend zoals hij zich over jou ontfermd. Kan
me voorstellen dat het voor jou grensoverschrijdend was.
Maar als ik de positieve kanten er uit haal; daar heb je denk ik
meer aan. Een enorm goed gesprek tot gevolg waarin je de
mogelijkheid hebt gekregen veel uit te leggen en je grenzen
opnieuw aan te geven. Je weet nu ook wat er schuil gaat in
zijn bol; toch heel veel liefde voor jou.

Mijn hum laat nog steeds te wensen over, ik ben er niet achter
waar dat aan ligt. Heb inmiddels toch voldoende koffie naar binnen
gewerkt.

Maakt niet uit, ik laat die eerste staan dan heb ik het grootste
karwei voor vandaag maar weer gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi,
Ja, bijna gelijk met RJB een draadje geopend. 't Is wat, maar wel handig om maar op dit draadje verder te gaan.
Veel genot van je lichtbaktherapie dadelijk. Sta er versteld van wat zo een korte lichtkuur aan ellende kan voorkomen in de herfst en winter.

@Benthe,
Zoals je op mijn draadje al gelezen hebt, door bouwwerkzaamheden het bed uitgerammeld. Nu zijn ze trouwens weer helemaal stil. Straks ga ik nog wel e.e.a. inhalen, want ik lag heel laat (of heel vroeg) op bed. Ik hing nogal lang aan de mobiele telefoon met Soothe. Dus ook aan @iedereen de groeten van Soothe en hij hoopt dat zijn internet- en telefoonverbinding snel weer in de lucht zullen zijn, want zo is hij maar afgesloten van de wereld. Het eerste wat hij zal doen als de verbinding tot stand is gekomen, is hier kiekeboe zeggen (dat kiekeboe is van mij, maar jullie snappen het wel).

@RJB,
Ik snap je wens naar werk helemaal. Na anderhalf jaar komen de muren zowat op je af en geniet je niet meer van die zogenaamde vrijheid en vrije tijd.

@Stien,
Hier is de goede hum ook een beetje zoek. Oorzaak is duidelijk: te laat naar bed en te vroeg op door omgevingswerkherrie (geen bestaand woord, maar lijkt me duidelijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zonnetje schijnt hier en het belooft een droge dag te worden. Ik hou het ook weer droog.

RJB, overwinteren bij Ikea lijkt me niet eens zo erg. Ik ben dol op die winkel maar we hebben er hier niet één echt in de buurt.
Succes met het gesprek met je ex en het schrijven van de sollicitatiebrieven!

Safi, wat heerlijk voor je dat de lichttherpie je zo goed doet. Het klinkt beter dan een handvol anti-depressiva.

Ik heb iets gemist kennelijk...is Soothe ook al weg? Afscheid genomen net als Haddock?
Zou wel heel jammer zijn.

Benthe, gefeliciteerd met je nieuwe woning!

An, sterkte vandaag en hou het droog he!

Ik zie hier veel mensen die in de lift zitten. Ik merk zelf ook dat mijn leven een stuk positiever is sinds ik niet meer drink. Het gekke is, dat ik het de laatste tijd niet eens mis. Toen ik stopte dacht ik dat ik zeker een jaar lang hevig zou verlangen naar alcohol. Het valt me dus heel erg mee.
Maar uit de verhalen hier weet ik dat ik alert moet blijven.
Gisteren nog, ik liep langs het drankenschap in de winkel en stevende bijna, in een soort van automatisme, naar de flessen advocaat en baileys.
Dat nam ik vroeger wel eens voor het echt lekkere, en dus niet voor de roes.
Het voelde een beetje als een schok toen ik me realiseerde wat ik deed maar kon mezelf met gemak corrigeren.
Grappig eigenlijk dat ik nu al spreek over vroeger, terwijl het nog maar een maand geleden is dat ik gestopt ben.

Vanmiddag weer naar mijn toekomstige werkplek. Ik ga dan mijn collega's ontmoeten, we krijgen werkkleding en het rooster voor volgende week.
Ik ben erg benieuwd en nu toch wel een beetje zenuwachtig.

Ik vind het een beetje jammer dat ik niet alles kan volgen op het forum, ik heb overdag niet zoveel tijd en tegen de avond is er dan zoveel geschreven en heb ik de puf niet meer om alles terug te lezen of er inhoudelijk op in te gaan.
Mijn excuses dus als ik noodkreten en andere berichten over het hoofd zie. Ik leef met jullie allemaal mee!

Maak er een mooie droge dag van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi lieve luitjes!!

IK moet even iets rechtzetten wat betreft gisteren............Ik was idd boodschappen gaan doen en had een fles port meegenomen, en dáár baalde ik gigantisch van!! Maar heb gelukkig niks gedronken, alleen de gootsteen, die wel.

Corinne, gefeliciteerd met je baan jo!! Gaaf!!

En jij Benthe, met je huis!! Blijf je wel in de buurt van n R'dam??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Moest lachen om die verlichte Safi,
Safi, waarschijnlijk ken ik je dierenschilderende schoonzus al wel hoor via internet.
Ik surf nl heel wat af om collega's te vinden.
Een machtig onderwerp, dieren. Ik doe dat al mijn hele leven.

Als ik lekker bezig ben denk ik, mensen ga lekker tekenen schilderen of schrijven, maakt niet uit wat.
Als je gevoelig bent voor drank, ben je denk ik zowiezo gevoelig, maak je mooie kunst!!!!

Gisteren waren mijn man en ik 21 jaar getrouwd, zaten lekker voor het eten, met een glaasje.......
Ja dus hij bier en ik een fruitsapje.
Had enorme trek in een wijntje, maar niet genomen. Ben trots trots en nog eens trots.

Komt mede dank zij dit forum. Dus iedereen een hele fijn en droge dag toegewenst, vanuit een nog steeds zonnig zuiden.

ik kom pas vanavond of morgen weer op het forum heb een drukke dag voor de boeg.

VANDAAG DRINK IK NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeimorgen, hier schijnt een uitbundig zonnetje, strakblauwe hemel!
ik heb me verslapen en net gebeld dat ik later kom op het werk, liefst blijf ik thuis.
Ik kan het niet goed verklaren maar sinds maandag moet ik me er echt heen slepen
ben zo kribbig als wat daar, dus er zit iets niet helemaal goed. kom ik vast wel achter
zal dus een zware donderdag en donderdagavond worden vermoed ik..

wie weet klop ik af en toe aan vanaf mijn werk!
later weer dus, en maak er allemaal een mooie dag van, ga ik ook proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, pffff, opluchting. Wel zonde van de centjes meid, toch een fles gekocht. Je kan het natuuurlijk ook simpeler doen, meteen die paar euro in de vuilnisbak gooien, scheelt je weer sjouwen met flessen. :D

Pepita van harte met je trouwdag gisteren en met het feit dat je dat glas aan je voorbij hebt laten gaan. Je bent terecht trots op jezelf.

En Xienix, iedereen is zenuwachtig voor het ontmoeten van nieuwe collega's. Spannend!!!!!
Veel succes hoor, nog maar een paar daagjes en dan ga je het leven als zelfstandige alleenstaande verantwoordelijke niet drinkende werkende moeder in. En dat het je wel moge bekomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Wat gebeurt er hier veel als je een paar dagen afwezig bent, Benthe een nieuw huis (gefeliciteerd!), Safi in de schijnwerpers (super dat dat zo'n wondermiddel is!) en Haddock met de noorderzon verdwenen?
Net als Xienix lukt het mij niet om dagelijks alles goed te volgen, gelukkig krijg ik wel de indruk dat de meesten hier het heel goed doen: geweldig!!! We gaan gewoon zo door hoor!

Liefs, Kaia (die ook vandaag weer zal schitteren van nuchterheid;-)))

PS Gefeliciteerd nog Charlie met de kracht voor jezelf en daarmee je gulheid jegens de gootsteen, en Pepita met je 21 jarige huwelijksdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Xienix,
Even wat goed zetten. Soothe is niet van het forum afgestapt, maar zijn internet en telefoon liggen eruit. Zijn weinige contact gaat via de mobiel nu. Hij mist het forum en hoopt natuurlijk weer snel hier te kunnen meedoen.
@Iedereen, hij groet iedereen hier.
Je zult dat trouwens nog wel meemaken, dat je beseft, zo van o, ja, natuurlijk dat gaat ook niet. Ach, het gaat niet om een eerste levensbehoefte.
Succes met het aanpassen van nieuwe werkkleding en collega's. Wens je veel plezier in je werk. Mag ik vragen wat voor werk je gaat doen?

@Charlie,
Je gootsteen raakt nog verslaafd zo. Maar wat goed van je, wat kun je trots op jezelf zijn. Slaap ze dadelijk en tot straks.
Dank nog voor de felicitatie.

@Pepita,
Gefeliciteerd met je huwelijksverjaardag. In het begin is het wel wennen aan feestelijkheden zonder wijn of bier, maar het went.
En natuurlijk mag je trots op jezelf zijn. Ben ik ook.

@Tapas,
Maak het beste van je dag en kom gelijk uit het werk hierheen voor de nodige peptalk.

@Kaia,
Mij is het de afgelopen dagen ook niet gelukt alles bij te benen.
Het ziet er uit alsof we een mooie herfstdag hebben vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!
Op een wat ongebruikelijk tijdstip meld ik me hier. Ik heb me ziek gemeld. Ik schreef gisteren al dat ik zo ontzettend moe was. Blijkbaar was het iets wat ik onder de leden heb, een grieperig gevoel.
Net mijn werk gebeld, afspraken voor morgen verzet enzovoorts. Straks weer mijn bed in.

Ik vind het jammer dat Haddock zijn "paardjesverhaal"heeft gewist en dat Quera een reactie heeft geschreven (die ik nog heb kunnen lezen) en vervolgens weer gewist. Ik snap dat mensen dat uit een soort opstandigheid doen, maar (zal wel aan mij liggen) ik heb een vreselijke hekel aan gewiste berichten. Ten eerste slaan de reacties eronder dan nergens meer op, ten tweede vind ik het een minachting naar het forum, behoudens een enkele uitzondering.

Dus Haddock, Quera ik vind het niet netjes!

Wij gaan dan maar weer verder hier. Ik wens iedereen een fijne droge dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...