Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 november 2007

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vorig jaar was ik in een basiliek in Barcelona en zong daar heel zachtjes het Ave Maria voor me heen. Wist ik veel dat zelfs het zachtste fluistergeluidje daar in het rond galmt. Ahum!

En verder heb ik even in de tv-gids gekeken of er nog iets leuks is vanavond, heb wel zin een een avondje tv kijken op bed met pot thee, speculaasbrokken en verdere benodigdheden. Het begint al goed: een documentaire over de plataanvouwmijnmot.
Dan toch maar een paar DVD's gaan huren? Maar dat is vlak naast de slijter die tot negen uur open is. En ik vertrouw mezelf vandaag niet, beetje teveel opstandigheid.
Enfin, moedig voorwaarts, hondje mee en geen geld op zak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Fran ik kan ook goed visualiseren en zie je al staan in de kamer, stokje in beweging het hoofd knikkend naar links , knipogend naar de paukenist, de trompetten verbaal aansporend tot meer volume.
Jaja muziek stijgt je soms naar het hoofd.

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, is van U2 denk ik, Rudy. Ik kan wel een keer blijven hangen in "Nobody's wife" van Anouk. Heel stoer, zo van "En ik WIL niet eens iemand!!!" Terwijl ik vanbinnen natuurlijk toch wel zit te smachten. :huh: Of in "Like I do", van Melissa Etheridge (voor zover ik dat juist schrijf). Is ook een leuke. Moet je er vooral niet achterna denken van "tuurlijk wil je me niet, want ik ben een zuipschuit"...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spud,

Ik ga regelmatig naar de AA en heb er baat bij. In het begin heb ik alle groepen bezocht en dat is hier elke avond en in het weekend in de middag. En nu heb ik al een poos een vaste groep, waar ik eens in de week naar toe ga. Heel af en toe, ga ik om de twee weken. Ik ga er met veel plezier naar toe.
Het is een hechte groep, waar we van elkaar op aan kunnen. En we gaan voor elkaar door het vuur.
We kunnen dag en nacht op elkaar rekenen. Want je bent daar allemaal met het zelfde probleem en deat geeft rust, is mijn ervaring.
Misschien heb je hier iets aan.

succes, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben helemaal idolaat van Pink Floyd... zijn er hier wel meer geloof ik Maar als ik gedronken heb wordt ik daar zoooooo week en klam van... vooral Shine on you crazy diamond.... Als ik nuchter ben vind ik dat gewoon een mooi nummer dat ook op mezelf van toepassing is...cq, kan zijn.... maar in bezopen toestand word ik helemaal gek van dat nummer..... Ik ben blij dat ik het in nuchtere toestand nog wel kan waarderen en dat ik er niet bang voor word, of zo iets... want het is een prachtig nummer... zonde om dat aan alleen maar alco's onder invloed mee te geven....,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen ik ga de waxinelichtjes opzoeken en aansteken.

De erwtensoep heb ik voorzichtig uit de snelkookpan gelepeld.
Snelkookpan omdat ik te laat aan het eten ben begonnen, het vlees niet ontdooid was zodoende bleef er een dikke zool op de boden achter alleen omdat ik te weining vocht heb toegevoegd.
De soep smaakt als de opera Tosca, fantastisch!

Ik wens jullie een aangename gezellige avond toe.

Fran is een dameskoor niets voor jou?

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik niet, Rudy. Ik was vorig jaar met zangles begonnen, maar ik blokkeerde compleet. Krop in de keel, emoties die ik niet naar boven wilde laten komen. Ik heb niet echt een mooie stem of zo, maar ben wel toonvast en heb een goed gehoor. Ik zing ook graag. Misschien als ik ooit mijn innerlijke knoop kan loslaten...

Fijne avond, liever Rudy! Geniet van de erwtensoep! Gewoon lekkere, gebakken broodkorstjes toevoegen. Is alles weer oké.

Liefs,
Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloooooo daar,

ik zit op het draadje op een lcd tv! Groot beeld, 1 meter 2 breed:huh:B)

Yihaaaaaa, errug.

Hoe ist hier? Ik heb lekker gewandeld, HaRRY pOTTER DEEL 2 GEKEKEN, GA DEEL 3 NOG KIJKEN EN DE pIRATES OF THE cARRIBIAN, ZO LEUK.
nOG NIX GELEZEN HOOR.
Moeillijk hoor zo'n toetsenbord:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, lieve Rudy, je bent een schat, hoor!

Weet je, ik had een soort overeenkomst met mezelf uitgedokterd waarin de woorden "moeten", "niet mogen" en "alcohol" niet voorkwamen. Maar wel: "goed zorgen voor mezelf", "houden van mezelf", "mezelf respecteren". Ik krijg mezelf niet zover om daar iets mee te doen. Zelfs houden van mezelf jaagt me angst aan. Van bindingsangst gesproken. :huh: Maar zelfs dat is een smoes.

Geniet van je avond en weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...