Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 november 2007


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, ik kan er af blijven, dat wil ik ook.
Ben benieuwd hoe dat met kerst gaat gaan.
Mijn moeder en vader weten het nu, maar de rest van de familie nog niet.
Dat zal ik dan even duidelijk moeten maken.
Vooral mijn ooms en grootmoeder hebben nogal de neiging aan te dringen om een glas te nemen.
Ik heb geen zin om net als met pasen smoezen te verzinnen.
Ik ga ze gewoon zeggen dat ik niet meer drink en waarom.
Dan zie ik wel hoe ze daarop reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik ook aan een paar mensen verteld vanavond, waar ik een goed gesprek mee had. Gewoon, heel duidelijk, dat het niet goed voor me is, en dat ik er niet tegen kan. en toen ze het nog niet geloofden (jaah, Je was altijd wel na een paar al lekker aangeschoten..). Dat bij mij de fles echt léég moet..(de rest heb ik ze nog bespaard). En daar konden ze zich wel in vinden. En het vreemde was, ik had er geen moeite mee om het te zeggen, terwijl ik het absoluut niet van plan was. Toen ik weg ging, heb ik ook aan de gastvrouw laten weten, dat ik op de wip zat, en heeft ze me vriendelijk en vol begrip naar de deur gebracht! Aparte gewaarwording, maar ik was heel zeker van mezelf.
Hè, wat een verhaal, maar als je het wilt vertellen; gewoon doen!
Het maakt het misschien een stukje makkelijker, in ieder geval duidelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, het is meer dat het de gezellige sfeer even zou kunnen beïnvloeden.
Ik weet nog niet hoe ik het ga aanpakken. Ze ieders apart nemen of gewoon wachten tot ze allemaal aangekomen zijn. Vergeet ook nog dat ik aan mijn broer en zijn kinderen en zijn ex moet vertellen, die komen dan ook.
Nou ja, dat zijn zorgen voor later. En zoals het jou vandaag verging, zo zal dat ook wel gaan.
Oud en nieuw is dan de volgende hobbel. Dat zijn allemaal vrienden van mijn man. Onze gastheer zal ik wel even inseinen. Verder zie ik het wel. Het zijn allemaal mensen die met mate of niet drinken. Dus het zal wel niet zo opvallen. En kinderchampagne wordt ook altijd geschonken.
Toch zou ik willen dat het al januari was, maar ik wil eigenlijk altijd wel december overslaan. Ook niets nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was goed je even te spreken, Corinne!
Mankomt net thuis, en ik had nog 2 schoencadeautjes ingepakt. Nog een klein briefje erbij, en dan slapen.
Ik, trouwens ben een echte Fries, en hier zegt men in voorkomende gevallen; het komt zoals het komt!
lekker makkelijk kun je denken, maar op het moment dat het er toe doet vind je wel een manier!
Succes, sterkte! En pieker er maar niet te veel over. Voor je het weet is het weer LENTE!!!

Welterusten voor zo :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

Met mij is het redelijk. Nog altijd aan de neerslachtige kant. Ook al een reden om hier terug te komen.
Heb net vluchtig wat draadjes doorgenomen.
Over het algemeen gaat het met iedereen wel goed.
Jammer van Marion. Marion: jezelf weer bijmekaar rapen. Je weet waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo naar bed. Twee uur en ik ben vanochtend om half zes opgestaan, ik was zo wakker. Niet normaal voor een uitslaper als ik, maar ja ik was vrijdag al om half een naar bed gegaan en dat is dan weer vroeg voor mijn doen.
Morgen ga ik harder proberen uit te slapen, moet lukken.

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...