Kohtje Geplaatst 2 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2007 Tja, Corinne.. je kunt zeggen wat je zeggen wilt... maar moeders blijven toch altijd moeders, hè? Ben verdorie ook al 50 maar mammie is en blijft mammie, hihihi..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst 2 december 2007 Ik ga nu echt de weg naar mijn bedstee zoeken, wie weet kan ik nu wel slapen na al die dagen nauwelijks slapen. Ik voel tenminste iets van slaap opkomen, daar ga ik van profiteren.Tot later op deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2007 Slaap lekker, Corinne. Ik ga ook een poging wagen. Tot morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2007 Ben deze dagdraad nietszeggend begonnen en eindig hem ook weer net zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 december 2007 Rapport Share Geplaatst 2 december 2007 Hoi Corinne,Waarom liegen? omdat je moeder dat wil?? En dan loop ji weer met een schuldgevoel, omdat je liegt.Dat lijkt mij niet prettig. En de waarheid zal altijd zegenvieren is mijn ervaring.Dus meid sterkte met de waarheid.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden