Spring naar bijdragen

Woensdag 5 december 2007

water

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

Even weer bijgelezen. Vandaag gezellig druk hier.

Tolie, Ik vind het Top dat je ondanks alles toch nog zo goed gaat:present:

Corinne, je vroeg gisteren of ik nog steeds goed ging. Gaat nog steeds volgens voorgenomen plan.
iedereen die sinterklaas aan het vieren is :Veel plezier vanavond"

Ons nieuwe SKS team start toch op 25 november. En omdat het volgend jaar schrikkeljaar is , heb ik het nog even opnieuw uitgerekend.11 dagen zitten er nu op .Dan is het nog 33,3636 maal 11 En dan is het jaar om. Lijkt heel lang en dat is het ook. Maar met z,n 3en gaat het jullie lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pakjesavond is gewoon sinterklaasavond, Blacky. We houden kinderen voor dat de Goedheiligman bestaat, en dat hij elk jaar op vijf december komt om onze wensen te vervullen. Ondertussen kopen we ons gek aan kadootjes, die we inpakken met gedichten erbij. En dit alles wordt op 5 december des avonds weer uitgepakt, vandaar pakjesavond.
Ik heb uit mijn vroege jeugd wel heel prettige en warme herinneringen aan sinterklaasavond. Spannend!
Het beste weet ik nog dat de grote zwarte kachel stond te branden en het heel warm was, en we van te voren in bad waren geweest en onze pijamakes aanhadden. Het was echt een avond vol verwachting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Ik ben bijna nooit op het forum, maar ik wil iets delen met jullie.

Al 9 maanden gaat het hier erg goed. Fijne relatie, tot rust komen: kortom geen donderwolken te zien.
Ik ben wel altijd bang geweest voor een terugval als er iets ergs zou gaan gebeuren.
Nu weet ik dat ik erg sterk ben als er iets ergs gebeurt en daar vreemd rationeel op reageer.

Na 7 jaar hier mooi,maar niet fijn gewoond te hebben heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en mijn appartement te koop gezet.

De opluchting, en een rare spanning heeft vandaag een enorm trekmoment opgelevert. Het was alleen geen moment, het heeft de hele dag gegierd tot hartkloppingen aan toe.

Ik ben hier erg van geschrokken. Een goede beslissing met een fijn toekomstperspectief wat me zo doet gieren.

Hierbij wil ik meegaan met Koh: wees allert.

Ik heb geen alcohol gekocht...............het kostte me erg veel moeite, maar een overbodig pastelkrijtset

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is een pastelkrijtsel Mieke? Ik zie het zo voor me dat je op straat met pastelkrijt blokjes aan het tekenen bent om in te hinkelen.
Ja, jouw bericht doet mij er ook aan denken dat ik alert moet blijven, en een mooie toekomst niet moet verspesten door weer aan het drinken te slaan. Maar de spanning begrijp ik erg goed.

Pip, ik had het ook met mijn ex, zelfs vele keren. Toen we uit elkaar waren, was het ineens zo leuk en vertrouwd. We zijn wel drie keer weer bij elkaar teruggekomen, met al het verhuizen van dien. (Daar moet ik dus niet meer aan denken, verhuizen.)
Maar eenmaal terug bij elkaar begon alle ellende weer van voren af aan.
Weet je wat? Je ex is dus blijkbaar een goede vriend, dat is bijzonder! Daar kan je ook blij mee zijn.
helpt jou vanavond niks, deze opmerking, maar ik bedoel, hou goede vrienden in ere en probeer niet terug te krijgen wat er eigenlijk nooit was.
Vooruit kijken, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de waarschuwing Mieke! Zo zie je maar, je zet je schrap voor allerlei situaties die een trigger zouden kunnen zijn, en dan blijkt de trigger te zitten in iets volkomen onverwachts. Goed van je dat je er niet aan toe hebt gegeven. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik me levendig voorstellen Mieke. Ik heb een poosje geleden plotseling ook weer een trekmoment gehad. Dat duurde gelukkig geen hele dag, maar ik ben er wel van geschrokken. Maar het scherpt je ook weer aan, dus in die zin is het misschien wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

trusten Saffie...

Ja Soothe, hond weg.. nu echt eenzaam. maar ik redt me wel. Morgen uitslapen tot wel zeven uur... haha.. wat een luxe.. nou ja. Maar ik heb genoeg te doen in huis, en nu even zonder getrippel achter me aan... is ook wel even fijn... En zondagavond haal ik hond weer op... dus....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, je bericht was aan Anna, maar ik vond het niet erg dat je dit op het forum zet. Omdat ik over een paar maanden ook een nieuw leven ga beginnen, in een nieuw huis en een nieuwe omgeving.
En je zou toch zeggen, joepie, fijn, reden te meer om niet te drinken.
Waarom dan die gremlins?
Nou ja, het is natuurlijk niet niks. Het is wel je leven. Dus geen wonder dat je geklutst bent. Je zou wel een robot zijn om hier niet gestresst van te worden.
Hoe zou dat zitten, gewoon moeite met het verwerken van emoties? En dan naar het eerste het beste middel willen grijpen dat eerder soelaas gaf? (Voor heel even, dan.)

En Pip, er is ook niks mis met janken. Je hebt al zo een heftige tijd achter de rug. Ik kan me best voorstellen dat je verlangt naar een rustig en stabiel gezin. Want dat was wat je wilde met je ex toen je met hem trouwde, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mieke, trek komt bij mij vrijwel altijd voort uit spanning. Het verschil was dat ik dit keer niet precies wist waar de spanning vandaan kwam, en er dus niet op bedacht was.

Er zijn een hele hoop situaties waarvan ik weet dat ze bij mij spanning oproepen, en als zoiets er aan zit te komen zet ik me als het ware vantevoren al schrap. De laatste maanden blijkt dat eigenlijk helemaal niet nodig te zijn, en glij ik er veel gemakkelijker doorheen dan ik verwacht had. Ik ben een kei in het bedenken van rampscenario's :wacko: dus meestal is de werkelijkheid minder erg dan mijn fantasie. Maar dan ineens is er iets waarvan je helemaal niet het idee hebt dat het spanning oproept, en voel je die trek weer. In dit geval besefte ik pas achteraf dat ik gespannen was, en merkte ik eerst de trek op. En dat is behoorlijk schrikken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...