Sammy Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Pip, wat zielig voor het katertje.Wordt ie vandaag ook een jeweetwel kater? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Blacky, is de kogel nu door de kerk? Proficiat! Wat de datum betreft denk ik er is een dag om te rouwen en er is een dag om te trouwen. Maar dat moet je zoals anderen ook zeggen zelf bepalen. Het zal toch niet zo apart in dagen bepaald kunnen worden, op je trouwdag denk je ook aan je moeder.Anjo, veel sterkte Ik hoop dat jij en je kinderen elkaar kunnen steunen hierin. En zie je poppedeintje nog?Benthe, wordt er nou een kasteel voor je gebouwd?Pipi, beterschap voor je kat en sterkte met de eindejaarsgedachten. Gem, vergeet niet om ook een beetje uit te rusten in de vakantie. Dat heb je wel verdiend.fijne dag allemaal,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Anjo, Ik wens jou en de kinderen Heel veel sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Zo luitjes De was kunnen we ook weer afstrepen van ons lijstje. Pfffff mijn slaapkamer is helemaal beslagen aan de binnenkant (ik heb enkel glas boven) de mensen zullen wel denken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Zo, daar ben ik weer even.Corinne, dat mailtje met dat geweldige huisje in de Ardennen circuleert dus nog steeds? Toch wel grappig, zeker als je hoogtevrees hebt. Of was het bij jou een ander krot? Bij mij een caravan die ongeveer dertig meter hoog in een boom was gezet. Daarom vond ik de opmerking dat een lift nog wordt gerealiseerd wel grappig.Kate, wat heerlijk dan dat je dat ziet, tenminste voor jezelf, dat je het kunt doorzien. Voor je zogenaamd zelfverzekerde collega is het een beetje triest.Ja, nee, ik ga pas echt uitkijken als hij gaat zingen: "ich bau dir ein Schloss..." Pip, al aan je middagdutje? Gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Zo de "buit"is binnen! Nu nog opruimen een wasje doen en dan lekker op de bank met een boekje!Dom, dom, dommer, dedomdom, ik ben boodschappen gaan doen terwijl ik eigenlijk eerst had moeten eten! Net pas 2 boterhammen op! Na de boodschappen dus! Ik ben dus mede verantwoordelijk voor de omzetstijging met de feestdagen! Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Kate,ik wens je voor 2008 een zeer breed pad of een heel brede mouw toe!Aan jullie allemaal trouwens!Boodschappen doen was moeilijk vandaag. Nooit last van gremlins in het wijnpad. Hooguit een kleine gedachte die makkelijk weg is te duwen. Maar met een hongerige maag en zoveel lekkere drankjes (waarmee ik mezelf extra verwende deze dagen) vond ik het moeilijk!Wel grote flessen vers sap gehaald en voor manlief toch ook maar wijn. Overigens maar een fractie van wat ik andere jaren normaal haalde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Ach Houtje ze denken toch al wel van alles van je. Die arme kinderen van je die 20 kilometer naar school moeten lopen terwijl er zo dichtbij ook een school is... ja dat moet wel een moeder zijn die zomaar op de dag perverse dingen op haar slaapkamer doet. Je deugt gewoon niet, leuk toch? De ondeugende Houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Waarbij ik maar wil zeggen dat je ontzettend goed moet uitkijken met katten en kaarsjes. Aggut meneer Brasser heeft verbrande kontharen. Alles weer goed afgelopen. Al zit ik nu wel met dat liedje in mijn hoofd van: tararaBOEMdieeee, de dikke dominee, die had zijn gat verbrand.....Strakkies moet ik nog naar de super. Vind het altijd wel grappig, al die kerstdrukte en iedereen die elkaar met volle karren geïrriteerd voor de schenen rijdt. Kersttijd = vredetijd, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Och Pippi Efraïmsdochter Langkous,Je moest eens weten wat ik normaal óók nog allemaal doe.....ik houd me juist rustig en voel me ook verders tevrêe vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Goedemiddag iedereen!Eindelijk, ik heb vakantie...Gisteren had ik ook m'n eerste meeting bij de AA.In het begin was ik erg zenuwachtig (vooral omdat ik de enige onder de 40 was), maar langzamerhand voelde ik me steeds meer op m'n gemak,en zag ik zoveel herkenning!Ondanks het leeftijdsverschil waren er veel gelijkenissen tussen hen en mij.Ik ga volgende week zeker weer, het is me goed bevallen.Fijne dag verder,liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Gefeliciteerd met je eerste meeting en het lef om erheen te gaan !!En hoe is het gegaan op de borrels met het "bedanken" voor de drank?Ben benieuwd welke tips je hebt geprobeerd en wat het beste voor je werkte!Je mag wel trots zijn op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Als eerste wil ik aan anjo veel sterkte wensen .pipje sterkte met het poesje sorry katerke tapas blijkbaar ben ik een gelukkig mens wat medicijnen geven betreft , de rooie kater mogelijk door het vele ziek zijn , was een makkelijk dier , hij zat ik krabde op zijn koppeke deed zijn muilke open en ups pilleke was binnen .gelukkig zijn ying en yang tot nu toe nog niet ziek geweest , dus dit blijft mij bespaart .eergisteren was mijn parter douchen en had beide deuren dicht gedaan (want anders zitten de katers bij in bad ) hierdoor konden ying en yang niet aan hun toilet , resultaat was en plat pakje op de grond die ik mocht opkuisen ( gelukkig had ik nog niet gegeten )bedankt voor jullie antwoorden ivm de vraag welke datum trouwen , vlak na het plaatsen van mijn bericht ben ik vertrokken , en in het gemeentehuis heb ik de datum voor gesteld welke wij 14 jaar samen zijn .eigenlijk hebben jullie volledig gelijk wat de datum betreft , het is en het blijft zwz een moeilijke dag voor mij , mijn ma haar verjaardag .formulier mee gekregen om in te vullen en het weekend om nog goed na te denken voor de rest ook naar de lidl geweest en raar maar waar niet naar de drank om gekeken .nadien na de dokter en nog een maand ziektewet erbij , terwijl ik zou aan het uit kijken was om de 31 ste december terug aan het werk te gaan , maar mijn arts vindt het niet raadzaam of beter gezegt zij denkt dat ik dan mogelijk een periode werk en achter terug ga vallen ?op de terug weg een kopje koffie wezen drinken bij mijn toekomstig schoonmoeder , en eten voor ons beide gemaakt zo en nu ga ik stoppen en eventjes iets anders doen .ik denk dat ik hier eens van dees dagen serieuz met mijn billen bloot ga mogen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 21 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hallo, weinig tijd nu mijn 5 guppen allemaal thuis zijn en ook aan de comp. willen, dus tot snel! liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Goede kortstevanhetjaaralcoholvrijdag,Ik ben even een paar nachten de mol geweest en zit nu met een after-nightshift-kater. Lijkt verdacht veel op een echte kater, inclusief hoofdpijn en erkomtniksuitm'nmouwen-mode: wat ik ben blij nu ik dit weer voel dat ik dit niet meer zo vaak hoef te voelen! Nog een verdacht staaltje: soms vergeet ik dingen, zet ik geen puntjes op de i, ben ik lui, doe ik iets minder perfect dan ik zou willen.....blijkbaar ben ik een feilbaar mensch, ook zonder dat ik gehinderd word door m'n verslaving. Ik heb wel eens vaker gemerkt dat ik alcohol veel te veel credits heb gegeven, dat geldt niet alleen voor de positieve, maar ook voor sommige negatieve dingen. Dingen worden niet leuker met alcohol, en zonder alcohol ben ik niet in ene mrs Perfect. Damn. Het had zo mooi kunnen zijn Hee KASKOgenootjes we gaan keihard op de 4 weken af!!!!*Blacky: wat mooi je gaat trouwen, proficiat!!! Wat de datum betreft zou ik zo zeggen: kijk in je hart, alleen jij kan dat doen. Ik kan me zo voorstellen dat de verjaardag van je moeder een soort ode aan haar zou kunnen zijn, en dat ze daarmee in jou voort blijft leven, want zij heeft jou gemaakt, en op haar verjaardag vier jij jouw liefdesgeluk. Ik kan me ook voorstellen dat je haar verjaardag expliciet haar dag laat zijn, en dat jullie je dag vieren op de dag dat jullie elkaar ontmoet hebben. Er is geen goed of fout hierin, doe wat je gevoel je in geeft, nogmaals: alleen jij kan dat doen. *Anjo, ik begrijp dat er iemand dicht bij je heel erg ziek is, heel veel sterkte *Gem: weer een vertrouwde llt (lap lieve tekst) van jou, mag ik er uit opmaken dat het beter gaat met je arm?*Tapas: pillekes fijnmalen, oplossen in wat water en in een spuitje doen (vooral niet aan kat laten zien!), naar kat toe lopen of hem roepen (zo nonchalant mogelijk), even spelen, hem even aaien of iets lekkers geven (vooral doen alsof er niets aan de hand is, de normaalste zaak van de wereld, zo moet je het zelf ook voelen anders trapt ie er niet in) en dan in 1 snelle beweging met 1 hand kaakgewrichten wat van elkaar, met de andere hand het spuitje legen in een mondhoek, vervolgens doen alsof er niets gebeurd is zodat het gebeuren gauw in de vergetelheid geraakt. Het vereist even een handigheidje, maar oefening baart kunst. Succes! *Pippi: wat zielig die gebroken teentjes (tussen de deur?) vooral voor dat poezebeestje zelf, maar wat zullen de kids en hun vader ook geschrokken zijn! Gelukkig wordt het beestje nu behandeld, ik hoop dat het ook met alle betrokkenen snel weer beter gaat!*Corinne: ben je zo afgevallen na het stoppen met drinken? Ik kom alleen maar bij, maarja ik vervang de ene onmatigheid met de andere, en dat heb jij blijkbaar niet gedaan? Heb je nog meer dingen in je dagelijkse (voedings)gewoonten veranderd? Voel je je verder wel goed?*Kreatieve forumgenootjes: Houtje doet het met strijkboutjes, Benthe doet het met teep, Kohtje doet het Koshjer, Visje doet het met Ferry, Pepita doet het zonder tatoes, BamBam doet het met eposjes, Safi doet het in de sauna, Marieke doet het met de accordeon, Trees doet het op z'n prékerstiaans, Sammy doet het met een dutje en Kate doet het breed met een spaatje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Estrella, welkom in je vakantie en super dat je eerste meeting zo goed bevallen is, lijkt me best wel spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Marieke, succes en veel plezier morgen op de feesttram:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Voor iemand met wat nachtdiensten achter de rug ben je verdraaid scherp Kaia! Hoe jij een mens aan het lachen kan krijgen. En eehhh... doe jij het heel voorzichtig?Wat betreft aankomen, voor zover ik er ervaring mee heb, gewoon veel groenvoer eten. Je kan maar aan salades verslaafd zijn.Estrella, fijn dat het zo helpend was bij de AA. Leeftijd doet er denk ik niet zo toe. Kijk, ik ben nu 99.....Veel plezier met je vakantie. En ik ben met Houtje ook wel benieuwd of je smoezen hebt verzonnen of gewoon hebt gezegd dat je niet drinkt. Hoe je dat hebt opgelost, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Dit egeltje gaat nu even snel de kerstkaarten op de bus doen, tot later ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Benthe:o oeps.Je klinkt verbazend jong voor je leeftijd. Komt van de groene salades zeker:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Hoi Visje,Ik begin net bij te lezen en zie dat ik vannacht heb gesquast. Wie heeft er gewonnen???Zo,ga verder lezen.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Wasseggie BamBam, ik moet even mijn oortoeter achter mijn oor doen hoor....Gaat het okee met jou? En waar zijn de hondjes nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Gaat redelijk Benthe, dank je. Ben vanmiddag in aktie gekomen en dat helpt altijd om sombere gedachten te keren. Boodschappen gedaan, nix biezonders maar toch aktie.Ik ben nog bij de honden, blijf nog een nachtje, gezellig. Vind het jammer dat ik vanavond naar de AA ga, maar ja. We hebben een feessie dus wegblijven vind ik geen optie. Nou ja, ga ik niet zo laat naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Anja,Heel veel sterkte.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Gvdrgvd....Wip even binnen opdat ik me zwaar k..l..te voel. Had eigenlijk gisteren al vakantie maar heb toen en ook vandaag op mijn vrije ADV dag nog gewerkt omdat het niet anders kon en er echt dingen afgerond moesten woorden voor 2007.Corinne, wordt nooit een boekhouder! Lol. Mijn advies zoek een baan en opleiding in de secretatriële richting. Wel zo rustgevend.... pffffffff. Blacky .... als ik jou was zou ik gaan voor de datum dat je elkaar ontmoet hebt. Heb ik ook gedaan. Mijn huwelijk is ondertussen gestrand maar mijn ex is één van mijn beste vrienden. Hou je echter vast aan de goede dingen. De dag ervoor was voor mij ook een zwaarbeladen dag met veel herinneringen aan mijn ouders. Tot op de dag van vandaag ben ik nog blij dat ik mijn huwelijkdatum een dag later heb gesteld. Verleden scheiden van de toekomst. Gem.... alles okay hier. Alhoewel ik nu nog een kerstboom moet optuigen, net bij het tuincentrum Gluhwein bij de kassa zag liggen en me afvraag hoe ik in vredesnaam mijn huis nog voor 24.00 uur verander in een sfeervol huis.Ik haat deze maanden, ik wou dat ik een beer was en nu lekker in mijn hol kon kruipen om vervolgens ergens in maart te ontwaken. Wel zo rustig.Afijn .... ik ga de kerstlampjes maar eens opzoeken en smijt ze her en der in de net aangeschafte boom. Op de automatische piloot maar. Heb er tig keer geen zin in maar doe wat er van me verwacht wordt.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden