Kaia Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Trees, ik ben het met je eens dat het niet zo zou moeten zijn dat nieuwsgierigen zomaar mee kunnen lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Wat me wel is opgevallen is dat tTactus ervoor heeft gezorgd dat als je nu de naam Safidepafi intikt op Google je niet meer bij een berichtje van mij uitkomt..dat was voorheen wel zo nu zie je alleen mijn icoontje.Nog mijn dank hiervoor Tactus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 quote: Originally posted by: BentheEn verder heb ik over deze kwestie niemand een pb gestuurd of achter de schermen gesproken. Ik heb de hele discussie met belangstelling gelezen, en snap de "unheimische sfeer" wel. Er wordt wel degelijk achter de schermen gepost, dat lijkt mij echter niet zo'n groot bezwaar, maar snap het wel.Bovenstaande "relativerende" opmerking van Benthe is echter m.i. aantoonbaar onjuist.Dani's bommetje plofte gister om 20.48. Daarna 3 berichtjes, ik meen Safi, Benthe (maar dan nog geen antwoord op Dani), Trees, en dan weer Benthe, om 20.58 uur, met: Safi het is een beetje de reaktie die je vreesde. Deze reaktie is natuurlijk niet mogelijk als er van te voren geen contact is geweest.Ik realiseer mee dat dit eerder olie op het vuur dan op de golven is, maar er vliegt hier zo vaak te pas en te onpas het woord eerlijk over tafel dat ik davht: tijd voor eerlijkheid.De fileerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Kohtje PB!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Damn Kohtje! Was het lekker en helpt het in de emotionele liefdesverwarring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Kohtje...wat ben je toch een Kl%%tje...het is wel moeilijk voor je ...torn between two lovers...maar wat jammer dat je dacht dat drank dat op zou lossen.Ben je nu ook wijzer geworden? Maar ik begrijp je wel hoor je wou gewoon even rust in je hoofd...maar ik durf te wedden dat je nu alleen maar verwarring voelt.Ga maar lekker naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Safi, zijn er dan mensen die op Safidepafi google'en??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Koh, je hebt het zelf ook al gezegd, dit moet je zelf doen. Jij hebt, net als ieder ander mens, een besef van wat goed of slecht is. Blijf zo niet doorgaan want je zult anderen in je val meeslepen. Wees een man, maak een keuze, doe een belofte en houd je daaraan. En nu kappen en morgen met een frisse kop weer verder praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Kaia, Safi... nee het heeft helemaal niks geholpen en ik voel me er emotioneel gezien ook weer een enorme mislukkeling door... echt, ik kan je nu zelfs vanuit mijn vertroebelde kijk op de wereld zeggen: drank lost niks op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Haddock...we hebben een aantal weken als schrijvers ons af gevraagd wanneer we het forum op de hoogte moesten stellen. Sommigen wilden dat Tactus dat deed maar die weigerde... ik had de receptie gesuggereerd en daar vonden anderen weer dat het verkeerd zou vallen en de stemming zou beïnvloeden.Maar er is gisteravond tussen mij en Benthe geen mail over dit onderwerp geweest..ze verwees naar de discussie die er toen onder de schrijvers was geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 22 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Een hele goeieavond allemaal,@Anjo, heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze voor jou en familie/naasten moeilijke dagen !@Trees, ik denk dat die optie die jij aangeeft ( eerst aanmelden om te kunnen lezen ) weing zal uitmaken, diegenen die willen lezen hebben zich in een vloek en een sch**t aangemeld, en vergeet niet dat privacy vandaag de dag bijna niet meer bestaat, ook niet op het internet, je wilt niet weten op hoeveel listings jou gegevens staan !. En je provider is verplicht al die data te bewaren ! Verder weinig te melden hier, alles kabbelt hier met het stroompje mee.Groetjes.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 quote: Originally posted by: TreesLieve mensen, ik zou het heel fijn vinden een mening van jullie te krijgen op mijn berichtje van 19:16! Het ontoegankelijk maken van de site voor toekijkers heeft m.i. één makke. Hoe ben jij er ooit toe gekomen je in te schrijven? Vast niet door je in te schrijven op 'n gesloten forum waarvan je nog niets wist, omdat je niets kon zien. Je bent begonnen mee te lezen, nog 'n keertje, hmm, lijkt me wel wat, nou, voorstellen maar, dan. Zo ging het tenminste voor mij, en het lijkt mij velen.De toegankelijkheid is ook de kracht, niet alleen de zwakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Kaia...Water had eens uitgelegd dat als je een iets te ongewone naam gebruikte als nicknaam dat je dan makkelijk te traceren was op het WWW. Een naam als Water heeft zoveel hits maar als je safidepafi googelde dan kwam je bij berichtjes van mij uit.En dat is nu opgelost...god dank!Kohtje..ik vind dat Water erg wijze woorden schrijft...je moet een man zijn en keuzes maken en je aan je woord houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Goed zo Kohtje, dat wou ik even horen man!!! En nu ten goede omgekeerd, want terug draaien kan niet meer: onthou dit gevoel 4 ever & ever & ever!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Koh, dikke vette &^%***&()(*&^%Maar ok, ik schrijf net aan iemand anders nav een terugval, dat ik vanmiddag een share las waarin werd geschreven: We don't shoot at the wounded. Dit ging over iemand die nat was gegaan.Koh, ik vind het jammer dat je geen hulp hebt gevraagd vóórdat je de fles opentrok.En de redenen die je aanvoert vind ik KUL.Niets, maar dan ook niets is het waard om te gaan drinken. Je bent de enige niet die in een moeilijke privé situatie zit maar goed dat weet je zelf ook wel. En jammer dat je ook nu pas weer gaat schrijven als je al gedronken hebt.Ik wens je toe dat je je knietjes afkuist zoals Fran en Blacky plegen te zeggen en weer gaat staan.Aan deze situatie kun je niets meer veranderen. Je zou je wel voor kunnen nemen de volgende 24 uur niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 quote: Originally posted by: safidepafiHaddock...we hebben een aantal weken als schrijvers ons af gevraagd wanneer we het forum op de hoogte moesten stellen. Tjah, en dat is nu juist die tweedeling, waar het over gaat, dus. WE hebben ons....... HET FORUM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Haddock, ik heb me inderdaad eerst ingeschreven om mee te kunnen lezen. Ik ben eerst naar Tactus gegaan, heb me toen ingeschreven (ik dacht dat dat moest voor Tactus) en heb toen pas het forum ontdekt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 quote SafidepafiHet is een verslaving en die is mij door de drank industrie, de reklame en de samenleving opgelegd.Natuurlijk speelde ik daar zelf een grote rol in, maar het feit dat alcohol zo makkelijk en goedkoop te krijgen is en zo verslavend werkt id hun schuld.Is dit niet te kort door de bocht. HUN SCHULD?????????????????????????????/groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Pfew Saf, zonet even op Kaia gegoogled, nix aan de hand gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Koh, waar ben je verdraaid mee bezig! Dit rechtvaardigt geen Portgebruik.En het geval wil dat je het drommels goed weet.De laatste keer had je al je hulplijnen uitgegooid, ook Ziza was behulpzaam en nu weer in de fout.Ik kan me veel voorstellen bij terugvallen.Maar je rationaliseert je drinken. Waarom steeds redenen zoeken Koh!!!!!Pak jezelf in je nekvel en schud je door elkaar.STOP MET DIE SHIT KOH!!!!GROET.P.S, Je creëert de problemathiek, door ambivalente gevoelens.Maak een keuze en je hebt meer rust. Dit kan jij niet handteren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Trees, bij mij ging het precies zoals Haddock beschreef. Als ik niet eerst mee had kunnen lezen hoe sterk de mensen hier zijn en hoe moeilijk het soms is, dan had ik nooit het idee gekregen dat ik dat ook wel eens zou kunnen. Krom Nederlands, maar je snapt me wel. Gewoon een beetje voorzichtig blijven met wat je aan details over je leven op het forum zet, zoals BB al zei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Trees, en ik kwam door gegoogle op deze list, en daarna bij Tactus, daarna bij de verslavingszorg i.v.m. ADHD onderzoek etc., dus deze list was de aanzet tot 'n heel gebeuren waarvan ik nu met de voorlopige afloop blij ben. Dus ik koester de openheid...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 quote: Originally posted by: safidepafiKohtje..ik vind dat Water erg wijze woorden schrijft...je moet een man zijn en keuzes maken en je aan je woord houden. Safi, je bent net zelf een paar x terugevallen. Ik heb er moeite mee dat je dit zo schrijft aan Koh. Jij wilde toch ook niet drinken. Jij wilde ook droog blijven staan. Jij kon toch ook niet bij je eiegn keus blijven? Het lukt veel mensen niet om droog te blijven. Dat is jammer. Maar dat is nou alcoholisme.Wat ik graag meer zou willen zien is dat jij vanuit jouw gevoel en vanuit jouw eigen ervaring deelt wat het met je doet en heeft gedaan toen je weer had gedronken.Koh weet zelf ook wel dat hij een keus zou moeten maken. Het probleem, lijkt mij, dat hij dat nu zo moeilijk vindt.En ik reageer nu op jou maar dit is ook iets in het algemeen. Ik vind dat er vaak goede raad en advies wordt gegeven. Het lukt mij ook niet altijd om het bij mezelf te houden.Maar... algemene raad en advies daar heb ik nix aan. Dat kan ik zelf ook wel opzoeken op internet. Ik wil graag van mede-alkie's horen wat zij hebben gedaan in een vergelijkbaar geval. Wat hebben zij gedaan, wat was hun oplossing, hoe hebben ze dat gedaan en hoe doen ze het nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 22 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Helemaal mee eens Bambam............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Trouwens, ik ben niet zo van de data, what's in a date, schreef 'n gewaardeerde bard al eens, maar toch zeker voor deze twee:GEM en TAPAS, muchos FELICITADOS!!!!!!!! Voor mij allebei heel goed bezig. Petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden