Spring naar bijdragen

Zondag 23-12, laatste voor de kerst.


haddock

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kohtje, het klinkt een beetje alsof je angst voor de angst hebt, Dat is ook heel vervelend en doodsbenauwd. Je wilt die crisisopname om je veilig te voelen, maar je kunt je toch ook voorstellen dat de hulpverlening zegt, wordt eertst maar nuchter en ga morgen naar je huisarts. Probeer het (op wat voor manier dan ook, desnoods met de laatste port), tot morgen te redden en ga dan voor aktie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, bammie... ik weet het, was ook al uitgelogd..maar toch weer even terug... ik weet het. ik moet niet zeuren.. ik ben gewoon een zeurpiet en moet me niet aanstellen... ik ben gewoon die altijd vervelende aansteller die het anderen alleen maar lastig maakt... foei ikke... ikke stout, ikke niet seuren... ikke ben gewoon niks... ikke nou weg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bammetje, dan zie je in een keer weer wat alcohol met mensen doet. Je vergeet het weer zo snel als je een tijdje niet hebt gedronken en je goed voelt. Dat vind ik een grote valkuil.

Stien, moeilijk om een keuze te maken, nu je een dubbele afspraak hebt gemaakt voor het kerstdiner. Je wilt natuurlijk niemand voor de kop stoten en zeggen ik ga liever bij die ander eten. Poehh..ik hoop dat je er uit komt.

Benthe, ik doe soms ook weleens bewust even afstand van het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh, er zijn wijze dingen hier geschreven en heb niets toe te voegen.
Probeer wat te slapen en zie wat je morgen kunt en wil ondernemen.

Ik weet dat rond deze dagen héél veel vraag is naar crisis opvang, er
is top drukte en te weinig bezetting. Er wordt al wel rekening mee
gehouden maar de vraag stijgt elk jaar. Een probleem op zich.

Ik wil hier tevens laten weten dat mijn probleem opgelost is al is het
niet geheel naar ieders zin.
Kreeg er hoofdpijn van en had het liefst vanochtend vroeg met één
telefoontje laten weten aan een ieder hoe ik het ging doen.
Maar ik heb er de hele dag over gedaan, gewacht op reacties van
anderen. Ook de reakties hier gelezen, waarvoor dank.
Ik heb het telefonisch gedaan en gezegt dat ik er een zooitje van heb gemaakt, dat
het chaos in mijn hoofd is geweest en ik het nu rustiger kan overzien.
Voorstellen gedaan en de antwoorden afgewogen.
Het is een pittige invulling geworden maar ben nu de gehele tweede kerstdag
vrij. Die zal ik wel nodig hebben om bij te komen maar het zal veel schelen
dat ik die eerste zal laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, sneeuwwitje, dat zou er nog bovenop moeten komen... ben verdorie de hele middag al op zoek naar hulp via tactus... krijg dus steeds nul op mijn request... en dan zou ik door hier te mopperen ook nog een ban krijgen???? ja, als je je echt dood wilt hebben... dan is dit wel de manier, haha... nou ja, bij wijze van spreken dan weer, want ik weet ook wel dat de hulpverlening uit doodgewone mensen bestaat... en zo ook dit forum... en de moderators.. allemaal doodgewonen mensen.. maar ik zeg gewoon wat me op dit niet zo verheven moment allemaal dwarszit... en als dat al niet meer zou mogen... tja, sorry....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh, je kan de crisis van de Jellinek Amsterdam proberen, niet naast de deur.
Ze zijn wel toegankelijk, maar het draait altijd om een bed.
Ik heb er 3 keer gelegen, dat is een week, dat je daar verblijft.

Ik weet het is niet naast de deur! De Skuul op texel is een optie, maar een wachtlijst (wel goed)
De jellinek voor tien uur bellen, dan kijken ze of er een bed vrij is.

Alleen geen rustig ontwaken, meteen een thiaminespuit in je kont, als je je ogen opent!!
Maar een week is te kort, je bent (sorry) te ver Koh.
Blijf niet hijsen, maar bouw af!
Gooi de helft van de Port in een andere fles en vul met water bij, beetje jezelf in de maling nemen.
Realiseer je, dat ieder dag die je toevoegt, de afkick hel groter maakt.

JE MOET ER DOOR!!!
Dit waren mijn laatste worden. Ik draag je een meer dan goed hart toe, maar bouw de shit af,
Zet de verdunde Port, uit het gezichtsveld en loop af en toe voor een slokje.

Alles eigen ervaring! Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha BB, ja ik ga best lekker. Fijn dat je eens goed geslapen hebt. En denk aan de tips uit de Psychologie he (ja ik heb 'm ook): niet te lang internetten!
Kun je trouwens nagaan wat die alcohol al die jaren met je slaapkwaliteit moet hebben gedaan, dat verschil merk ik echt. Geniet van je logeerpartij en je hondjes.

Ik ga nu de Prins en het meisje kijken, lekkere onzinserie.

Kohtje, je kunt nu beter ook uitloggen. Ga lekker slapen.

fijne avond allemaal,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Kate, minsten 2 of 3 uur! voordat je gaat slapen niet meer internetten en ingewikklede dingen doen.....
Tja, ik drink dan wel niet meer maar dat wil niet zeggen dat ik mn andere 'verslavingen' ook al de baas ben. Ik weet het wel maar ja......

Veel plezier met de prins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kohtje,

Ga nu lekker slapen als je dat kunt. Probeer ontspanningsoefeningen te doen en let op een goede ademhaling. Ik weet wel, ik heb nu makkelijk praten enn weet je hoe dat komt?................. Ik ben nuchter !!!!!!!!!!!!!!

En ik besef nu, dat ik blij moet zijn, dat ik nuchter ben en dat ik nu ook weer word gesterkt, omdat eerste glas te laten staan. Want ik zie nu weer de ellende, die de alcohol veroorzaakt.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond adb'ers ,
kothje het is eigenlijk spijtig om te zeggen , maar je bent een spiegel van hoe het niet moet .
ik hoop dat ook jij je kracht weer krijgt die je ooit had en hier op het forum door gaf aan andere , hoe dat eerste glas te laten staan .
ik weet niet maar kan je niet ergens bij familie terecht of evt bij je ex vrouw , al is het om tot bedaren te komen in afwachting voor morgen ??
kothje ik wens jou veel sterkte toe , maar ook ik denk zoals bambam dat nu achter veilige deuren (opname) maar nadien moet je de echte wereld weer in , en dan sta je weer even ver = mijn mening
hier is de dag goed en rustig verlopen , ik heb zelf genoten om kleine pakjes te kopen voor de ouders van mijn partner , al steekt he soms dat ik naar de mijnen niets meer kan brengen , maar dan draai ik zo vlug mogelijk het knopje om , maar is niet altijd makkelijk .
ik heb in de winkel gezocht naar een drankje dat houtje altijd schrijft maar heb het niet gevonden is iets van jus dacht ik ??
zo en nu weer iets anders doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Pippi,

Rot en vervelend is een understatement.
Ontrekking, is de hel op aarde!!!!!
En ook niet volstrekt ongevaarlijk, maar daar is meer dan één of twee flessen Port voor nodig.
Ik kan me vergissen, dan Sorry, maar het lijkt me meer.
Als de poorten van de hel zich openen, zit er meestal meer dan twee flessen Port in!!!
Ook de voorgaande dagen is er gedronken, iedere dag toegevoegt,geven grotere drama's.
Groetje.

Ik heb vandaag mijn zegje gedaan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...