Spring naar bijdragen

Maandag 24 december 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pippi,
Dat was ik van plan om te doen morgen.
Dat dreigement heeft kennelijk geholpen.
Ben wel blij dat het onder het douchen gebeurde.
Kon ik het schoon houden. Stinken deed het wel en vies uitzien ook.
Zit vandaag nog wel op mijn 'zwembandje', dan kan het rustig bijtrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen adb'ers,
mijn eerste gedacht gaat naar kothje uit , mag hij vandaag de hulp vinden die hij wenst , maar uiteindelijk moet men de kracht om die eerste te laten staan wel deels in zijn/haar eigen zoeken .
corinne ik ben blij dat je u vervelend pakje kwijt zijt .
ik vertrek dadelijk naar dameke , ga eens met haar tot bij haar man in het tehuis , heb een pakje met koekjes voor haar man gekocht zijn ze ook weer tevreden .
zo lieve mensen ik ga jullie verlaten ,
vandaag neem ik geen drank tot mij , hopelijk jullie ook niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh! Ik ben er weer even bij, vandaag drink of proef ik nog geen slok alcohol.

Ik slaap wat onrustig, maar daar kan ik wel tegen.

Nu eerst even opstaan en zometeen met mijn beste vriendin nog de stad in om nog even te kijken, gezellig!

Water, ik ga vandaag in de trein nog wat lezen ;) ik hoop zo snel mogelijk het antwoord te geven. Er komen echter wel de belangrijkste tentamens er aan over 6 weken en ik heb al 6 jaar geen rekenmachine vastgehouden dat ik heel veel moeite heb met wiskundige onderwerpen, studeer me nog net niet suf.

Alle andere mensen, succes vandaag!

Corinne, werkse.

Pippi, fijne ochtend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, wat een drukke nacht was het hier... een echte 24 uurs bezetting!
Corinne, succes op je werk met zwembandje, fijn dat de ontsteking nu gaat afnemen!!
Blacky veel plezier bij dameke en haar man
Pip, succes met keutels ruimen en nog even slapen
Houtje hoop een rustig dagje voor jou vandaag.
Haddock, Lekker vrij!! voorheen jouw drinkmoment toch?? Nu niet he?
Leeuwtje succes met wiskunde, ook mijn zwakste punt toen ik nog studeerde, hoewel het wel iets van puzzelen had, heb een jaar gedaan over mijn statistiek ooit.
Kohtje sterkte vandaag!

Ik zit al klaar in mijn hardloopkleren en ga zo de deur uit met hond, daarna orde op zaken hier stellen in huis, hard nodig!
fijne dag en we houden het droog toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goedemorgen,

Haddock, slaap lekker. En dan genieten van je vrije dagen!

Koh, niet langer wachten joh, stappen ondernemen anders zit je vanavond weer in hetzelfde schuitje!
Sterkte.

Ik heb een onrustige nacht gehad. Vanmiddag maar een tukje doen anders ga ik het niet
trekken vandaag.
Vanavond om 8 uur komt mijn moeder en later gaan wij met haar naar de kerstnachtdienst.
Er komt een mooi koor zingen dat zal zij vast wel mooi vinden, ik in elk geval wel maar dan
moet ik het wel wakker houden ;). Manlief zorgt voor vervoer en vindt het allemaal veel
te druk dus gaat relaxen achter de buis.

Je hoort te genieten van deze dagen maar tot nog toe denk ik stiekem was het maar nieuwjaar.
In elk geval laat ik die eerste staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

ben nog niet zo lang wakker. Lang geslapen dus en zo nu en dan wakker vannacht. Sliep in een waterbed, was ff bang dat ik zeeziek zou worden maar dat viel mee.:)
Voel me niet uitgeslapen, dat heb ik maar zelden. Jammer vind ik dat maar goed, ik drink niet en dat maakt veel goed. Geen kater en dat is een heerlijk gevoel, morgen ook geen kater(ga ik vanuit en ook dat is een prettig vooruitzicht)

Mn hondjes lopen te drentelen, tijd voor een rondje.

Hoef niet zoveel vandaag en dat vind ik een heerlijk vooruitzicht. Lopen met de beesten, beetje boodschappen doen en vanmiddag stook ik de houtkachel weer op en lekker lezen, beetje forum, dvd-tje kijken, helemaal goed. Misschien vanavond naar de kerk, de nachtdienst om het Kerstgevoel een beetje te krijgen. Best een fijne dag kan dit worden.

He Pip, ook al weer daarbei zie ik. Succes met je appelflappen. Lekker, heb je nog wat over, kom ik ff langs.

Haha Haddock, goed hoor, jij hebt ADHD, Pip en ik adhd.

Tapas, lekker lopen.

Koh, ik wens je sterkte.

Iedereen een fijne dag toegewenst.

YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Alleen vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!
Ik heb aardig geslapen en ga zo naar de kapper????
Ik belde voor een afspraak voor na de kerst (hoef geen kersthoofd) maar er was plaats, dus waarom niet vandaag dan! Ik doe mee en drink ook niet vandaag!

Haddock,
slaap ze straks!

Pippi,
fijn dat je nog even hebt kunnen slapen. Scheelt 2 uurtjes extra! Sterkte he? Want ik merk dat je nog niet lekker in je vel zit!

Stien,
ik hoop dat je met je moeder vanavond kan genieten! Fijn dat je een oplossing hebt gevonden, al zal het een druk dagje worden!

Corinne,
werk ze vandaag!

Houtje,
slaap nog even lekker, kids vakantie, jij ook!

Kaia,
je gaat goed joh! Ik vind dat je heerlijk positief schrijft! Blijf dat doen hier! Uiteraard kan je je sjaggerijnige bui ook ventileren hier!

Soothe,
dag 30!! Samen met Kaia!!Een mijlpaal!:present:

Leeuw,
succes met studeren! Fijn dat het je lukt nu niet te drinken!

Tapas,
ren ze buiten. Ik hoorde hier (ben zelf nog niet buiten geweest) dat het gemeen koud is!

Trees,
blijven schrijven hier he? ik vind het fijn als je hier bent! En je gaat goed!

Q,
fijn om te lezen dat je op schema zit!

Charlie,
:heart:

Delta,
kom maar terug hier hoor!

Safi,
:) Een hele eer om Best Maid te zijn! Leuk!

Marjo,
al even niets van je gehoord?

Dani,
ik hoop dat je je nog bedenkt. Mocht je dit lezen, dan wens ik je in ieder geval hele fijne dagen toe!

Yazz,
nog op de achtergrond aan het meelezen? Alles goed?

Anna,
hand weer genezen? Zoon weer in staat om gewoon te eten?

RJB,
ik denk nog steeds aan je! Sterkte! Hoop dat je aan de einder weer een klein zonnetje ziet?

Koh,
Vandaag Aktie!!! Zet hem op!

Karinneke,
alles goed?

Kate,
zo'n herkenbaar verhaal gisteren! Drinkt je man nog teveel of heeft hij het onder controle?
Lastig he? als je partner wel drinkt! Ik wil het mijn man ook niet ontzeggen, maar hij drinkt nu ook niet meer teveel!

Ik heb niet iedereen genoemd, maar ik lees en leef mee. Is inmiddels een veel gebruikte uitdrukking van mij maar nog steeds heel erg gemeend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die server lijkt met de dag vaker uit te vallen, overbelast?
Zou het mogelijk te maken kunnen hebben dat héél véél méér
mensen zich beraden op een "droog" uiteinde of mogelijk een
"droog" begin van het nieuwe jaar. :D

Mijn moeder wordt nerveus, hangt al aan de bel. "Is het de bedoeling
dat ik vannacht voor na de kerk voor een warme maaltijd zorg"?
Bruine bonensoep is toch wel goed? Ohhh alle maggies :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik moest zeggen van Kohtje dat hij geband is doordat hij gisteren onder invloed op het forum schreef! Het gaat nog steeds niet goed met hem maar hij is stappen aan het ondernemen!! Hij is bezig met 'actie' zoals jullie het zo mooi verwoorden!! Ik laat jullie wel nog weten hoe het verder verloopt en hoe het met hem gaat!!
Voor allen veel groetjes van Kohtje, hij is héél spijtig met die ban, want zoals hij zei, 'hij heeft jullie nu net zo nodig'!!!!

Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...