haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: GemVictualia, {{{{{ }}}}}}}} Wij helpen je er wel door hoor! Zekers te weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 {{{{{Pippi}}}}} we gaan gewoon zo hard om je heen staan dat er niks meer tussen komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 En ik steel er eentje van onze onvolprezen water: laat het los!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Pippi,Niet uitloggen he? Ik blijf nog even hier. Er zijn er meerderen. We kunnen heel hard om je heen gaan staan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Verdorie, ze is wel weg. Vind ik nou mooi kl*te. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Pippi langkous, deedt ook gekke dingen maar volgens mij had die voor gekke dingen geen alcohol nodig...Ben jij daar niet de zus/nicht etc van pippi? Kijk eens ff bij de dichtsbijzijnde boom of je het gat kan vinden waar de priklimonade in verborgen zit? Kan je ff afstand nemen van die andere "gekke" actie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Haddock,misschien leest ze nog wel mee......Pip,je wel even hier melden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Je hebt alle recht op een alles-is-nu-even-teveel-moment, Pipje ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Maar maak je het niet NOG meer dan teveel?! Ga even lekker douchen, slapen en kom je snel weer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: KaiaJe hebt alle recht op een alles-is-nu-even-teveel-moment, Pipje ! Dat is natuurlijk ook wel weer waar.....De ietwat bezorgde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Nou, ik ga ff 'n stukje langs de dijk banjeren, de zinnen verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Hoi, even hondje uitlaten. Hoor jullie nog! En wat voor de inwendige mens.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ik kan niet goed een mening vormen over het verhaal van Delta. Enerzijds "hoort" het bij hem, en anderzijds is het ook voor hem beter rekening te houden met de rest van de (gevoelige) groep. Niet alleen Delta heeft zijn gevoeligheden, die hebben we allemaal.Alleen, om ze zo "hard" te formuleren is m.i. niet nodig. Als je niet wilt reageren, dan doe je het gewoon niet. Als je een bericht wilt negeren, dan doe je dat gewoon.Ik voel ook iets van "kriebels" als ik het allemaal zo lees, daar niet van. Maar misschien valt het allemaal reuze mee, en is voor Delta de aanval de beste verdediging.Dat je mensen bant op de PB-box, ach, dat merken ze dan vanzelf wel. En wat is er over van "de soep wordt niet zo heet gegeten.....".Anderzijds kun/mag je ook misschien verwachten dat iemand gewoon zegt dat hij blij is dat hij weer op het forum is toegelaten.Misschien moeten wij ons er ook niet zo druk over maken. Elk vogeltje.....enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Maar Pippi, NIETS IS HET WAARD OM TE GAAN DRINKEN.....HELEMAAL NIETS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Mooi nieuw onderschrift Soothe!Je hebt gelijk hoor, natuurlijk neem ik het op voor iemand die ik wat meer persoonlijk ken, is een soort trouwheids-eigenschap die ik nou eenmaal heb. Voortaan beter even uitloggen en me er niet mee bemoeien.Ik zoek hier ook vrede en rust en steun, helpt me niet als ik dan ga opruien.Enfin.Hier zijn de rotjes alweer druk aan de gang, hond zit bij elke knal zowat in mijn nek als we buiten lopen. Wordt mijn eerste jaarwisseling avec hond, moet je die beesten watjes in hun oren stoppen ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Houtje, Delta interesseert me op dit moment geen houtje. Pardon the French. Kom niet naar buiten, zelf. Zal toch om leeftocht moeten, zo...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: BentheHier zijn de rotjes alweer druk aan de gang, hond zit bij elke knal zowat in mijn nek als we buiten lopen. Wordt mijn eerste jaarwisseling avec hond, moet je die beesten watjes in hun oren stoppen ofzo? Honden letten heel erg op de baas als ze schrikken. Niet troosten, niet lieve woordjes fluisteren, gewoon onverschrokken doorstappen. Als ie al erg bang is leer je het 'm waarschijnlijk niet meer af, maar het kan wel verbeteren. Heb nog nooit 'n hond gehad die er bang voor was. Hoor je het in huis geldt hetzelfde, niet op reageren. Of zeg maar: pakze! En zelf ook onverschrokken richting raam/geluid. Beter 'n blaffende hond rond oud en nieuw dan 'n bange. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Nou Haddock dan zorg je toch voor jezelf? Ik ben ook niet zo'n held in naar buiten gaan en het is mij ook gelukt, dus dan kan jij het ook.We eten frietjes (makkelijk) kip, doppers en appelmoes en Zoon heeft een vriendje, die mag van mij blijven eten als hij wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ja Haddock, klopt, ik ben er zelf bang voor, dat geknal. Hond komt van een boerderij waar hij dit soort dingen nooit heeft meegemaakt, maar uiteraard zit hij naar mij te kijken hoe ik reageer. Zal ik even een snelcursus anti-knal moeten doen.Stug doorstappen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Weten jullie? Scrollen maar !!!!!!!!!Ik heb nog een fijn strijkje liggen van een uurtje dat ga ik mooi doen dan is de zolder weer leeg. Alle beddegoed moet ik nog kwijt van het logeerpartijtje.......kan dan weer mooi de kast in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: houtje dan kan jij het ook. Ga zo ook, hoor, in ieder geval voor zessen. En zo bedoel ik het ook niet, hoor Houtje. Ik wilde ff uitwaaien, maar ik ben "glued to the machine". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Houtje,Krijg jij nooit een burn-outje van al dat werk dat je verricht? Waar haal jij de energie toch vandaan om zoveel te doen? Heb ik echt respect voor! Wat me dan wel weer nieuwsgierig maakt is, wanneer er geen werk meer is, verveel je je dan niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Hoi Benthe,Wij hebben een Golden Retriver en die is ook bang voor vuurwerk. Maar ik haal bij de natuurwinkel.Bachbloesem rescue. En dat helpt bij onze hond goed. Misschien een idee voor jou hond.succes, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Heh, ff James Brown op radio 2, staat knalhard!De Brownfan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Hé grappig Ferry, wilde ik net ook tippen rescue. Is ook voor de mens gezond trouwens Maar wacht ff, zit daar niet een beetje alcohol in?? Ik geloof van wel maar kan jij me even uit de droom helpen Ferry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden