Spring naar bijdragen

vrijdag 28 december 2007


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 503
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi,

Ik heb besloten vandaag nog maar thuis te blijven. De moed zakte me meteen al in de schoenen die ik niet aan had, bij het idee vanmorgen om half zeven alweer op te moeten staan. Ik heb enorm geslapen, maar voel me nog steeds niet helemaal geweldig. Dus ik voeg me bij Gem op de ziekenboeg. Is er daar nog een plekje Gem?

Username, mijn plan voor Oudjaar is om dat eerste glas niet te nemen, wat trouwens ook mijn plan is voor vandaag.

Ik sprak daarnet een kennisje uit de buurt, die me vertelde dat haar golden retriever onlangs is vergiftigd in het speeltuintje op het einde van mijn straat. Hij heeft kip met rattenvergif gegeten. Heeft het maar ternauwernood gered, en is nog steeds heel zwak. Ik schrok behoorlijk, zeker omdat mijn hond net twee dagen diarree heeft gehad.
Ik begrijp wel dat er mensen zijn die enorm balen van de hondenpoep daar. Er staan bordjes dat het grasveld rondom de speeltuin geen hondenuitlaatplaats is, maar speelterrein, maar toch zijn er buurtbewoners en vooral ook bewoners van een nieuwbouwwijk hier vlakbij, die uitsluitend hun hond daar uitlaten. Maar je zult altijd zien dat een hond die nóóit zijn behoefte doet op de verkeerde plek het slachtoffer wordt van zo'n actie. Ze vermoedt dat een andere hond uit de buurt het niet overleefd heeft. De honden renden op elkaar af om te spelen, maar vonden toen iets eetbaars (dachten ze). Vreselijk, ik snap niet wat sommige mensen bezield. En zouden de buurtkatten niet van zo'n hapje snoepen?

Zo, ik ga eens douchen. Ben zo in mijn onfrisse kloffie van gisteren de hond uit gaan laten. Ach ja, we maken er maar een soort pyjamadag van. Een fijne vrijdag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, veel plezier! hoe is het met je huisje?
Ik heb nog 2 uur door te brengen voor ik de deur uitga, ga zo maar even met Tapas een grote ronde doen voor die de trein in moet. Tas is gepakt maar ik ben vast wel wat vergeten, huis is netjes, kattenvoer bijgehaald.. volgens mij kan er hier niks meer mis gaan... kom zo nog wel even buurten om de tijd te doden.

trouwens het is goed dat we weggaan want er zit nu al een hond aan mijn been geplakt.. het vuurwerkfeestje gaat hier beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het helpt zekers te weten. Ik heb toch nog nét net restje van House gezien en toen pletterde ik om half 10 in Morpheus' armen tot half 9 vanmorgen. Mooi 11 uur liggen knorren dus. Dochter had een nachtmerrie dus die kwam halverwege erbij. Daar is het bed ook op bedoeld, voor MIJ en af en toe een passant. Die katten gaan ook nog altijd op de plek van mijn voeten liggen, dan lig ik muurvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou BamBam, wat slapen betreft, ik ben ook zo'n slechte slaapster. Wel een schone, maar geen goede. Dus op zeker moment kreeg ik gewoon afkeer ervan om naar bed te gaan, nadat ik niet meer dronk om me in een verdoving te zuipen waarna je toch wel in coma valt.
Toen heb ik me aangewend om mijn slaapplaats er tenminste heel aantrekkelijk uit te laten zien, met veel kussens, mooie lijsten aan de muur met foto's en reproducties die iets voor me betekenen enzovoort. Alleen al het mooi maken van de slaapkamer heeft me wekenlang afgehouden van drinken, dus op zich is dat al iets goeds.
Ik slaap nog steeds van geen kanten, maar het is wel een erg mooie kamer geworden waar ik graag ben, en lees, of tv kijk. Slaap je niet dan rust je toch.

Tapas hoe gedraagt Tapas zich in de trein? Heel veel fijne dagen toegewenst in het mooie Schouwen. Een beetje jaloers reis ik met je mee in gedachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
haddock

quote:


Originally posted by:
BamBam




Misschien moet in mn dekbed ook gaan strijken? Zou ik dan beter slapen...





Ik zou alleen de hoes proberen.


Grrrrrrrrrr, hahahaha, lol. Leuk hoor, hihi. Jullie zijn gek, jij en Pip.

Oke, mn dekbedhoes dan. De matras en lattenbodem ga ik echt niet doen hoor
:devil::angry::)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slaap onder een kreukeldekbed, -hoes, en -matras erg lekkurrrrr.
Mijn strijkbout zal niet snel verslijten!

Anna,
welkom in de ziekenboeg. Ik ga er nog wel even op uit vandaag, maar kalmpjes aan!
Ik kan me goed je schuldgevoel voorstellen naar je werk, maar het is toch van de gekke dat we dat denken???? Bijkomen dus!

Mieke,
succes in je huisje!

Pippi,
hoe gaat het vandaag met je?

Safi,
:heart:

Benthe,
ik kan me je zo voorstellen in die prinsheerlijke slaapkamer van je!

Marieke,
ramen lappen! Brrrr, helaas soms nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede laatste alcoholvrijdag van 2007!

Houtje, the Iron Lady :D

Karel ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd met je 2 maanden, bij deze :present:

Username, ik ga oud en nieuw voor het eerst met mezelf vieren zonder JWW! Ik heb me bedacht dat een oud en nieuw zonder dronken rokerige mensen uiteindelijk veel meer spettert! Het lijkt me ook bijzonder om de eerste dag van het nieuwe jaar daadwerkelijk eens nuchter mee te kunnen maken.
Ik denk dat ik kinderchampagne en wat lekkere dingetjes voor mezelf ga halen. En allemaal kaarsjes. Er komt vast wel wat gezelligs op de tv. En mooie muziek. Ik ga even stil staan bij het afgelopen jaar, ben ook een verhaal over m'n leven aan het schrijven en merk hoe nodig het is om al die emoties eens helemaal nuchter aan te gaan. En vooral wil ik stil staan bij hoe ik mijn lijf en mijn leven volgend jaar aan wil pakken. Het bekende sneeuwbal-effekt: als dingen lukken krijg je zelfvertrouwen en inspiratie om er mee door te gaan.
Neem nou bv eens jou: dag 1 werd dag 2 werd dag 3 werd dag 4 en welkom dag 5!!! Naar vrienden gaan die stevig drinken zou voor mij op zo'n avond werken gelijk spek bij een kat, zeker als je nu al denkt dat het moeilijk gaat worden.....probeer er NU een besluit over te maken Username, anders kan je deze dagen wegvegen.....

Tapas heel veel plezier!!!

Gem en Anna: heel veel beterschap :present: !

Anna, ongelooflijk dat er mensen zijn die dieren willen vergiftigen, dat je zelfs je hond niet meer met een veilig gevoel uit kan laten.....ik krijg daar echt moordneigingen van, je zou toch overal camera's willen plaatsen want het idee dat er zo'n ziek figuur rond loopt... en misschien je hond tijdelijk aangelijnd houden ?

Benthe, als jij een ban krijgt word je Wasthe :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Username,

Ik heb 2 opties of ik blijf lekker thuis met de katten en een fles jip & janneke champagne en ga om 12 uur lekker voor het eerste jaar zonder mensen om me heen van het vuurwerk genieten in m'n eigenste tuin.
Of ik ga naar m'n beste vriendin, waar weinig tot niks gedronken wordt en die helemaal op de hoogte is van mijn stoppen. Huis zit vol met entertainers dus afleiding zal er op het top zijn.
Beide opties spreken me wel aan, nu nog even afwachten hoe m'n stemming op die dag is. Gelukkig kan ik bij m'n vriendin op elk gewenste tijd komen dus ik hoef me nog nu nog niet vast te leggen.

Om even terug te komen op die gif actie. Ik wil van :heart: de gif strooiers opvangen in m'n martelkamertje. Maak ik er een lekker lange week van om ze op een zo langzame en pijnlijke manier om zeep te helpen. :angry:

Ik ben heel vredelievend behalve voor dit soort lui...

Fijne dag verder iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Delta, als ik je zo nog mag noemen. Deltatango vind ik wel erg lang. Ik vind het fijn dat je er weer bent. En ik hoop dat jij het ook fijn vindt.

Kaia, wat een leuk bericht schrijf jij, food for thought, leuk hè hoe we elkaar hier op het forum soms aan het denken kunnen krijgen. Een heel fijne jaarwisseling toegewenst.
Dat laatste geldt trouwens voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Delta,

Betekend dat je bij stap 3 alleen nog maar reageert op bekende hier?
Ik persoonlijk als onbekende zou dat wel jammer vinden want ik heb je postings met interesse gelezen.

Leuk dat je er weer bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Delta,
Jémeg de pémeg, Wat een voorwaarden, wat een condities. Moet je zo nog functioneren!!!
Doe gewoon mee. Wat een eisenpakket. Wat een uitleg!
Het lijkt wel een geschrift van de hogere ambtenarij!

Ik heb twee keer een ban gehad, bad luck!! Je verdwijnt en komt terug, maar dit!???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...