Spring naar bijdragen

OUD JAAR 2007


An

Aanbevolen berichten

Goedenmorgen,

Eerst even allen een fijn oud en nieuw wensen. Dat ik gisteren weinig gepost heb, komt omdat ik geen zeggenschap meer over mijn PC heb, met Anna over de vloer.
Ik heb nu al niets meer te vertellen.
Vandaag gaan we richting Utrecht, om aldaar het oud en nieuw (droog) door te brengen!!

Beste mensen, alle goeds en drink niet.

P.S, ik werd heel raar wakker, met een soort schrik. Omdat het laat was, ontwaakte ik niet zo fris.
Maar ik dacht dat ik gisteren was doorgezakt. Ik dacht weg oud en nieuw!!!
Ik had me vergist, dus alles komt goed.

Groet Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Blacky,
Beterschap!

@Stien,
Slaap lekker vandaag en heb een goeie, rustige nachtdienst tijdens de jaarovergang.

@Benthe,
Nou ja, ik heb een mannelijke uitstraling, heb ik altijd gehad, bovendien heb ik een lage stem (soms wordt aan de telefoon getwijfeld of ik mevrouw of meneer ben). Als kind werd ik al richting herentoilet gestuurd.

@Water,
Niet alleen benzine en diesel worden duurder. Alles wordt duurder, alleen al door het nieuwe BTW-tarief.

@BamBam,
Ik hoop dat 2008 je meer evenwicht op emotioneel geeft.

@Safi,
Geen hutje op de hei, maar in het bos.

@Cacao,
Geniet met je dochtertje van de jaarwisseling en maak er een heerlijk 2008 van.
Bij mij heeft het heel wat langer geduurd voor mijn stoelgang op orde kwam (ongeveer drie maanden).
Een van de cijnzen voor jarenlang overmatig drinken.

@Soothe en Anna,
Ik leid uit je bericht af dat jullie samen zijn. Wij gaan ook richting Utrecht om daar in een dorpje in de buurt in een huisje te toeven met aantal mensen.

Zo mensen, dit was mijn laatste bericht in 2007. Ik zal jullie vandaag en morgen nog wel missen, maar ik kom terug, al is het pas volgend jaar!

Veel plezier vandaag en morgen en als iedereen die eerste laat staan .... blijven de katers weg.

Doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra, oef vandaag stoppen met roken.... dat stel ik ook al zo lang uit.
Gem, veel plezier bij je zus, fijn.

Blacky, sterkte met ja datte, bluch..

Bambam... hierbij sla ik een virtuele arm om je heen.


Cacao, proficiat 1 HELE WEEK, knap.

KarelK, geweldig eindelijk kunnen slapen.

Arme Soothe, het is ook wat met die vrouwen he.


Nou ik heb 500 appelflappen gebakken of zo, dikke soep gemaakt, en weet ik wat niet nog meer. De taco's zijn op in de winkel en heb nu ander soortige indiaase flappen.
Nou ja, gehaktprutje is ook al bijna klaar.

Sjemig, ik ga dus echt niet drinken vandaag he.

Moet toch gewoon kunnen.

Tot later weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karel. fijn dat je lekker even hebt kunnen pitten, en Corinne, ik wens je een fijne avond toe met de jouwen!

Ik ga nu echt even sjoppen, de kaas is op en dat is mijn andere verslaving.
BTW: Ook ik heb een mannelijkere uitstraling, en een wat zwaardere stem, dus ik join het kluppie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig Corinne, je bent dus bij ons in de buurt!

Stien, werk ze, en een rustige wacht.

BB, ik wens je een rustig en evenwichtig 2008!

Vandaag zal ik wel niet veel online zijn. Hondjes uitlaten, laatste boodschapje, rit richting Utrecht en vanavond gezellig samenzijn. Dus wens ik iedereen alvast een heel erg fijne jaarwisseling, en morgen fris en fruitig weer op. Dat al jullie wensen en voornemens in vervulling mogen komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cacao, een heel fijne dag toegewenst samen met je dochter.

Zo, ik heb meneer hond voor deze nacht naar zijn vroegere adres gebracht, op de boerderij waar het veel rustiger is. En ik blijf voor de rest van de dag ook binnen. Het lijkt wel oorlog. De lucht is nu al vergeven van de rotjesdampen.
Wel gezellig hier binnen, kaarsjes, lekkere hapjes en sapjes.

KarelK fijn dat je vannacht hebt kunnen slapen. Ik hou het hier ook droog, Leuk idee is dat nietwaar, om voor het eerst in lange tijd op 1 januari zonder kater op te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede oudjaarsdag!

Soothe, nouja! Ook ik schrok vanmorgen wakker, heb vannacht gerookt en gedronken, ik dacht nog: "Balen zeg na 1tje wil ik steeds meer, ik hoop maar dat het morgen 'over' is".....was zoooooooo blij toen ik wakker werd! Heel veel gezelligheid voor jou en Anna en de jongens en de hondjes vanavond!

{{{{{BamBam}}}}} ik denk dat het goede tranen zijn, ze wassen je om het nieuwe jaar fris in te gaan :sun:

Gem heel veel plezier vanavond! :)

Corinne voor jou ook heel veel plezier! :)

Haddock werk ze en Stien sterkte in de nachtdienst!

CASA team ik ga jullie sponsoren!!!!!

Karel fijn dat je wat geslapen hebt, en je bent niet de enige die in het uppie blijft vanavond, beter up in ons uppie dan down in a crowd? Nahja, zoiets.....:D

Benthe: je laatste oud&nieuw als vrijgezelle oude vrijster :D

Safi super onderschrift voor deze dag, ik hoop dat iedereen het ook echt goed leest, dat geldt ook voor mijzelf natuurlijk, want reken maar dat die Gremlins zich zitten te verkneukelen omdat het vandaag zo'n beetje AllerGremlins is! Mogen zij teleurgesteld worden zoals ze nog nooit zijn teleurgesteld, hier in huize Kaia zal in ieder geval de kinderchampagne vloeien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna en Shoothe,

Anna, wie had het kunnen bedenken? Verleden jaar zat je met je kinderen op oudjaar en hebben we veel geschreven. En een vervelende ervaring gehad. En nu ga je samen met Shoothe en kinderen het nieuwe jaar in. Ik wens jullie heel veel liefde toe en geluk in het nieuwe jaar.

Liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Voor alle nieuwkomers, ik ben Pepita.
Sinds 21 september aangemeld op het forum.
Sinds een week niet meer ADB denk ik.
Heb samen met mijn man een heerlijke rustige kerstvakantie, met veel wandelen, lezen en muziek luisteren, maar we drinken wel (zij het met mate) alcohol.
Gisteren eén glas, maar toch.
Het is ook de reden dat ik niet zo vaak meer schrijf .
Ik lees wel elke dag mee en verlang ook weer naar de nul met alco.
Ik weet hoe goed en sterk ik me daarbij voel.
Maar als (matige)drinker heb ik niet zoveel recht om hier te schrijven, vind ik.

Ik ga er echt wel weer voor, maar op dit moment kan ik het (nog) niet opbrengen.
Vanavond gaan we naar een grote tangosylvesterparty in Antwerpen met zijn vieren en ik ben de BOB, dus dat komt helemaal goed.
Ik weet van de DJ, dat hij mooie wereldmuziek en soms ook lekkere 60-er jaren muziek draait. ik ben gek op dansen, heerlijk, kijk er naar uit.

Voor iedereen, die het moeilijk heeft veel sterkte.
Alle mensen, die allang of net gestopt zijn, houd vol.
Het nieuwe jaar komt eraan en als je voor oud en nieuw bent gestopt bent heb je die slag toch maar mooi binnengehaald.
Alle mensen,die ik ken van het forum, een heel goed uiteinde en een heel goed begin.

Lieve groet van Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Kohtje,

Ik hoop dat er voor jou in het nieuwe jaar, wijsheid op je pad komt. En dat je met je vrouw verder kunt gaan. En dat je inziet dat de ander is getrouwd en haar verplichtingen heeft. Ook hoop ik dat je in hulpverleningstraject, vind wat je zoekt.
Sterkte kerel,

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik realiseer me nu door aan een paar mensen apart te schrijven, dat ik de anderen, misschien het gevoel geef, dat ze me niets doen. Maar dat is niet zo, jullie zijn me allemaal dierbaar geworden, in mijn strijd om droog te blijven. En daar voor wil ik jullie op deze laatste dag van het jaar hartelijk bedanken.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Pepita, wie bepaalt hier eigenlijk of je hier wel of niet mag schrijven als je 1 glaasje wijn op een dag drinkt? Meid, als jij dat zo kan is het toch fantastisch en hardstikke ADB? Alleen het feit dat je er zelf zo naar verlangt om op 0 te staan, zegt alles over hoe jij er mee bezig bent! Heel veel plezier vanavond, dans de sterren maar van de hemel en tot heel gauw weer hier, zo pak em beet tot volgend jaar had ik zo gedacht ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...