Spring naar bijdragen

OUD JAAR 2007


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind het heel erg van mezelf, want het zijn mijn meest dierbare mensen, maar ik word al driftig op ze als ik denk aan hun vrolijke aangeschoten stemmen.....waarom kan ik niet vrolijk opnemen en ze het beste wensen, ik ben gewoon jaloers...slecht he?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff wij hadden nog een om 0.00 uur ontsnapte kat (kitten) dus wij helemaal over de rooie......
dochter in tranen.... nou gelukkig hij is net weer aan komen lopen. Ik heb met een plastic ikea glas met sinas geproost op 2008 het dee me niks......super toch....!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had net knallende ruzie met mijn zwager. Dolblij dat alleen hij veel te veel gezopen had. Als ik me niet kon inhouden, wil niet weten hoe het dan afgelopen zou zijn. Geen idee zo'n relaxte man plots zo ontzettend boos. Ik hoop maar dat het dronkemans gel*l was en dat het er voor hem morgen anders uitziet. Ik weet simpelweg niet wat ik fout gedaan heb, los van dat ik na veel gescheld de deur dichtgooide en naar boven ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yesssssssssss Anjo en jij ook. We hebben allebei geen makkelijk jaar achter de rug, maar zie, wie hebben er gevochten en kwamen boven :D? (of zoiets) je weet wel wat ik bedoel. Dit was mijn derde alcoholloze december, het is me dit keer meer dan dan twee vorige keren UITSTEKEND bevallen ook al lig ik morgen tot 1300 uur in bed omdat ik zo over de zeik was van de ontsnapte kitten dat ik een extra pam genomen heb.
Als de kids weer naar school gaan wordt het hier ook weer beter. Nog maar 4 dagen dan is het weekend (helaas kort bij hun vader omdat er zondag hockey is) en dan weer naar school ! Jippie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...