Spring naar bijdragen

Zondag 27 januari 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor Water, ik zit hier zeker nog een week vast. Ze vinden me zo gezellig dat ze me niet meer willen laten gaan.
Zo te horen heb jij een drukke tijd voor de boeg ... meer dan 300 elpees branden!
Bestaan er trouwens ook zaken waar je dat kan laten doen, dat je weet? Om nou voor die 10 elpees die ik graag op cd zou willen hebben, zo'n hele installatie aan te schaffen gaat me wat ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm... Als ik nou eens 5 euro per elpee reken, dan is dat de eerste €50 inkomen voor Water Sounds Inc. Of is dat te duur? :D
Nee hoor, geintje. Wat ik hier doe wordt door duizenden buurjongetjes gedaan, gewoon even rondvragen.
Zo ingewikkeld en moeilijk en duur is het nou ook weer niet.

Aanpassing: als je een platenspeler hebt en een geluidskaart in je PC hoeft daar alleen maar een zogeheten RIAA-voorversterker tussen, die kost ongeveer drie tientjes, en dan kun je met de Geluid-recorder alles opnemen en met de Media Speler alles op CD branden. A child can do the laundry...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, dat moet toch te regelen zijn?

Zo ik moet nog even bijlezen.

Ben even naar A'dam op en neer geweest met de trein (nou ja twee treinen heen en terug). Dochter afgeleverd, Exje was woest dat ik niet op Zoon had gewacht. Ik zei je mag het zelf oplossen hij komt wel een keer aan. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Dus kijk, nu breekt toch mijn kinderloze weekend aan........het laatste voorlopig want Exje gaat met Vriendin en Wurm twee weken op vakantie naar de Canarische Eilanden. Dan betekent dat ik mijn kids drie weekends heb. t Is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

i am happy o so happy :)
mijn psygologe zei vorige week dat ik mij moest doelen stellen in mij leven , nu ik ben volop bezig met doelen te stellen :-)
naar garage geweest gna gna gna was gesloten ;)
in het terug komen aan partner gevraagt om eens naar een huis te gaan kijken wat te koop staat .
is huis van partners grootmoeder , en dit huis moet verkocht worden om de kosten van het tehuis van partners vader te kunnen betalen .
en ja blacky is in love , wat een inmens mooie tuin op wat wij hier in belgie de boeren buiten noemen , het belangerijkste vindt ik ook dat ht huis in de familie blijft , al is het dan wel niet mijn familie .
het huis op zijn eigen is maar een huisje niet groot dus maar daar houdt ik wel van omdat ik dan minder moet poetsen ;)
morgen eens informatie vragen bij de bank ivm en lening enz .
ach dit alles zou mij nooit intreseeren moest ik nog aan de drank hangen dus weer een pluspunt
zo lieve mensen sorry voor mijn binnen vallen maar ik ben echt in love :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieverds

Ik lees dat jullie vingertjes niet hebben stil gezeten en dat de discussies weer veel openhartigheid en diepgang hadden.
Ik heb helaas niet alles bijgelezen maar ook dat is goed voor mijn FDB.
Het forum nam wel erg veel tijd van mijn leven in beslag en ik voel me wel beter nu ik ook weer gewoon tijd neem om de krant te lezen of een kaartje te leggen met mijn man.
Ik hoop dta het goed gaat met jullie allemaal.
Ik drink vandaag niet en doe met jullie mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi met fdb doe je het goed, alles ook nog ok met adb?
Kaarten met je man? Ik schiet meteen in de lach. Ik hou absoluut niet van kaarten (behalve dan natuurlijk mijn tarotkaarten) maar geliefde klaverjast elke week met kennissen. Dat deed hij vroeger samen met zijn ex, en hij wil graag dat ik daar ook aan mee ga doen. Ja doewie, mooi niet!
Maar wat voor kaartspel spelen jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Safi,

Ik pass toch voor deze ronde ;)
De afgelopen week heb ik gemerkt dat ik behoorlijk een spons ben voor alle indrukken die ik hier op het forum op doe. Ik heb alleen nog niet ontdekt hoe ik die dan weer uitgewrongen kan krijgen. Vandaar dat ik ff wat afstand neem en niet meer heel het draadje ga lezen. Ik voel me teveel betrokken bij iedereen waardoor ik niet meer helemaal aan mezelf toe kom.
Da's een behoorlijke valkuil van mezelf en is niemands schuld. Wist het al dat ik dat deed in RL maar had dat zo op het net nog nooit ervaren. Dus weer een mooi leerpunt! ;)
Het staat me de ADB niet in de weg maar het gaat meer over de emotionele huishouding. Ben er nu achter dat ik dronk om prikkels tijdelijk uit te schakelen en niet om iets weg te drinken. Nu nog het ventilatiekraantje op een sobere manier zien te vinden ;)

Tja dat heb je wanneer je naast het drinken ook nog een "handicap" hebt door overgevoelig te zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ben vandaag wat laat opgestaan. 't Was toch laat toen ik naar bed ging en werd vannacht ook nog even wakker met grote honger. Ben 12.45 opgestaan en was wel uitgerust. Ik heb alweer van alles gedaan en bedacht om nog te doen.

Ik ga zo de draad lezen.

Iedere mijlpaal verdient een :present:
Iedere zieke wens ik beterschap :present:
En ons allemaal een goede droge dag :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een fijne zondag allemaal!

De laatste dagen schitter ik nogal door afwezigheid hier. Overdag heb ik door werk en andere drukke bezigheden als ik vrij ben meestal geen tijd om het forum bij te houden. Meestal probeer ik dan ´s avonds, als ik de gelegenheid heb om achter een computer te zitten, de dagdraad nog bij te lezen en een beetje te reageren. Maar ik merk al enkele weken dat me dat eigenlijk niet lukt. Meestal zijn er de hele dag zoveel berichtjes geplaatst, dat ik op het einde van het draadje, dat ik veel te vluchtig doorneem, al niet meer weet waar ik in het begin op wilde reageren. En daar voel ik me dan weer schuldig over, want zo zit ik in elkaar.
Het willen bijhouden, maar niet kunnen bijhouden, roept een zekere onrust bij mij op. Tegelijkertijd merk ik, dat als ik achteraf probeer een draadje bij te lezen, alles wat er geschreven is toch wat aan me voorbij gaat. Je bent niet bij een discussie aanwezig, maar leest die achteraf na, en daarbij ontbreekt de betrokkenheid. Daarom voel ik me vaak ook niet zo geroepen om nog iets te schrijven.

Misschien hoort het bij de fase waarin ik nu zit. Iets meer afstand nemen van het forum, niet meer voortdurend bezig zijn met vandaag niet drinken, omdat het meer vanzelfsprekend is dat ik vandaag niet drink. En meer bezig zijn met de andere dingen in mijn leven. Alles wat nieuw is, of waar ik op een andere manier om ga dan ik vroeger deed: mijn werk, mijn gezin, mijn nieuwe relatie, de therapie, waarin ik in een nieuwe fase gekomen ben. Mijn leven is veranderd de afgelopen anderhalf jaar, en verandert nog steeds. Dat vraagt tijd en aandacht, en ik ben blij dat ik in staat ben me daar met volle aandacht op te richten. Het is niet altijd gemakkelijk, maar ik voel me niet meer zo machteloos als ik me vroeger altijd voelde, en daarom is de behoefte aan verdoving er niet meer. Meestal niet tenminste, en als die er wel is dan wéét ik dat het er met verdoving allesbehalve beter op zal worden. En aanvaard ik maar liever dat het even niet zo leuk is.

Gisteren hebben we de parkiet van Soothe´s overleden vriend naar de vogelopvang gebracht. Het diertje verdiende een goede opvang vonden we. Vreselijk gelachen, toen de beheerder ons wist te vertellen dat parkiet Trudy in feite altijd al een Rudy was!
Om er nog een leuke middag van te maken leek het Soothe een goed idee om in het nabijgelegen grote winkelcentrum koffie te gaan drinken en boodschappen te doen. Maar omdat we ter plekke allebei de weg niet kenden liep dat uit op een vreselijke zoekpartij. Soothe is niet gewend in een auto rond te dolen, een situatie waarin je niet zo gemakkelijk midden op een drukke verkeersweg even kunt stoppen om de weg te vragen of kunt keren. Gevolg was dat ik volslagen in paniek raakte. Normaal gesproken weet ik in een situatie waarin ik onbekend ben niet hoe gauw ik weer op bekend terrein terecht moet komen. Mijn neiging om zo hard mogelijk naar huis te vluchten (in dit geval Soothe´s huis) tegen Soothe´s neiging zich vast te bijten en kost wat kost dat winkelcentrum te vinden. Het is uiteindelijk gelukt, maar pfffffff, dat was wel even een confrontatie met mezelf zeg. Heeft wel even geduurd voor ik weer een beetje in mijn normale doen terug raakte. Tja, zo leer je elkaar dus kennen, inclusief elkaar's eigenaardigheden en gevoeligheidjes. Maar gelukkig houden we nog steeds van elkaar! :heart:

We hebben net een lange wandeling met de honden gemaakt. Lekker weer hier! En helaas is het afscheid dan alweer bijna aangebroken, maar toch ook de blijdschap weer thuis te zijn en het relaas van mijn jongens over hun weekend te horen.

Allemaal nog een fijne zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Schandelijk laat meear ik was weer in slaap gevallen de hele dag bijna om en ik wordt maar niet echt wakker, ben zo versuft nou ja dat was het eigenlijk meer heb ik niet te melden, beetje saai maar wel lekker.
Nou ja lekker, klein dipje misschien? Kwee niet beetje onbestendig.
En ja hoor ik blijf ADB.

Tina:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,

Dat klinkt gewoon waanzinnig positief :moon: daar word je toch helemaal vrolijk van? Als Soothe er nou een tikkie uitziet als George Clooney en jij een tikke als een Nespresso-liefhebster dan zou ik zeggen: Licht uit, spot aan en draaien maar. En worden jullie stinkend rijk van de filmrechten van deze (ongetwijfeld achteraf ook) lichtelijke komische situatie. Zoals je het beschrijft zie ik de humor er wel van in hoor. Heb je de winkels nog gevonden? En wat lief dat jullie (T)Rudy naar de opvang hebben gebracht.
En wat is er veel veranderd in jouw leven zeg. Dat had jij ook nooit bedacht....heerlijk, ik stuur jullie allebei een knuffel :heart: :heart:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo..ben ik weer een paar minuutjes tussen de bedrijven door.
PC opgehaald, die werkt weer als een tierelier, zometeen de PC van de buuf even ophalen, die mag morgen naar de pimper.
Ik geniet (ja idd, ik kan er nu van genieten!)nog even van mijn rust en vrijheid, eind van de middag komt meisje weer thuis...ook wel weer leuk.

Water, ben je al uitgeteld?

Blacky, hoe was het feestje, of moet je nog? Leuk, een huis kopen waar je verliefd op bent, ik benijd je!

Anjo, sterkte met X :present:

Tina, misschien zijn die 3 'therapieen' wel prima te combineren?

KArel, je gaat lekker door zo!

Tapas, ik wil ook weer proberen te rennen, heb vroeger de halve marathon gelopen, maar toen rookte ik nog niet zoveel...

Benthe, ik kan ook moeilijk met conflicten omgaan, vroeger nooit geleerd, we hadden nooit conflicten omdat ik geen mening mocht hebben...mooi dat jij hierin leert!

Houtje, geniet maar lekker van je rust...

Safi, leuk dat je er weer ff bent, fijn dat je het naar je zin had zonder ons.

Marieke, goeie vervangende verslaving! Ik hoop dat ik weer zin ga krijgen in mijn gitaar.

Corinne, heerlijk toch, zo lekker lang uitslapen...heb je je al aangekleed?

Anna, die nieuwe fase waar je in zit is toch prima, ik hoop ook zover te zijn over pak 'm beet, anderhalf jaar!

Ik ben weer ff weg, laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom kom Albi, ik ben er ook weer. Of ik je kan opvrolijken weet ik niet, ziekenhuisleven is verdraaid saai op zondag.
Mijn vriend kwam vertellen dat een van mijn katten de fazant, die elke dag even kwam mee snoepen van het kippenvoer, heeft aangevallen en gedood. Nu eet hij vanavond fazant. Niet die kat dus, maar mijn vriend.
De kippen schijnen elke dag een heel groot ei te leggen.
Het hangslot op de wijnkelder is inmiddels bevestigd, dus als ik weer naar huis mag, hoef ik niet bang te zijn dat ik het in een onbewaakt moment ga vieren met wijn.
Gaat het weer een beetje met je? Ik heb dat ook wel eens, dat ik niet uit mijn dufheid kan komen, dat de mist maar niet op wil trekken. Heel vervelend. Even lekker buiten lopen wil wel eens helpen. Maar het kan ook komen dat je misschien heel erg aan het denken bent de laatste dagen. Dat je hersens nu tegen je zeggen: even niet, nu even rust?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Benthe,

Ja dat denk ik, mijn hele lijf doet zeer moe en een beetje huilerig wil eigenlijk alleen maar slapen, maar ook weer niet weet eigenlijk niet zoveel vandaag.
Mijn hersentjes moeten ook een beetje rust hebben denk ik, gisteren was wel een heftig dagje.
Fazant? Ei? oh wat leuk, nou ja die fazant lijkt me wat bizar om op te eten, maar ja zo gaat dat in de natuur.
Hoe is het met jou vandaag?

Albi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten lopen???????? Hahahahah geintje, nee morgen laat ik mij weer uitlaten, klinkt een beetje raar,
mij laten uitlaten hihihihi, ik kan niet alleen de trap af, daar moet ik nog mee oefenen ben wel een paar keer op mijn terras gaan staan maar vond het te koud.
Eigenlijk hou ik mijn hele leven al niet van zondag, heb dan een zondaggevoel.......ken je dat?:angry:
Wil Niet z@ken hoor maar het lucht ff op.

Albi:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De overbuurman heeft de fazant van de kat afgepakt en vervolgens geplukt en geslacht. Dat durft mijn lieffie niet! Ik vind dat niet zo bizar. Als fazant zijnde zou ik liever nog als delicatesse dienen als ik dan toch dood moest, dan in de vuilnisbak geworpen. Had hij maar beter moeten uitkijken voor de kat.

Ach meid toch, doet heel je lijf zeer? Hier een knuffeltje. En een paar kleenexen voor de traantjes. En ook nog een :present:je, want dat verdien je wel. Hoe is het pootje en kan je nu wel wat gemakkelijker uit de voet(en)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de zakdoek, nee ik kan helemaal niet uit de voeten, dat kan ik ook niet uistaan, ik kan eigenlijk veel niet uitstaan vandaag, eigenlijk niets of toch wel?
Ja ik zou ook wel als delicatesse opgediend willen worden.............;),zonder gipsen pootje dan hahahah, ik zie het voor me, nee echt, en dan word je verslonden niet door de boze wolf natuurlijk.........

:oTina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja stomme opmerking van me Albi, ik zat te denken dat ik wilde vragen naar je voet en dan zeg ik ondertussen dat buiten lopen wel eens wil helpen. Skuus.
Ja, zondag is nooit mijn favoriete dag geweest. Er is iets deprimerends aan die dag, ik weet het ook niet. Niets lijkt er ooit op te schieten op zondag. Vroeger, toen de mensen nog zes dagen per week werkten, waren ze waarschijnlijk dolblij om eens een vrije dag te hebben en rust. Maar wat mij betreft, leven in de brouwerij, hoppeta, dingen die gebeuren.
Zou dat te maken hebben met een behoefte aan afleiding opdat je niet teveel met jezelf wordt geconfronteerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...