Spring naar bijdragen

Zondag 27 januari 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Ja hoor An, heerlijk geslapen, totdat de kat op m'n buik begon te trappelen omdat de hond beneden zat te piepen... tsjonge het is hier ook net een dierenhotel, en het ontbijt was te laat... :huh:

Maar goed. Ik heb de discussie van gisteravond maar met een half oog gevolgd want ik zou toch alleen maar domme dingen zeggen. Soms denk ik wel eens dat ik op de verkeerde planeet rondloop, of in de verkeerde tijd... ik begrijp soms echt helemaal niets van wat andere mensen bedoelen, maar goed, ik woon alleen en dat is niet voor niets, zo heeft niemand last van mijn domheid.
Hee, misschien ben ik wel een hele leuke comedian of zo... :light:

Ik doe mee, ik drink niet vandaag. Ik zal weer eens tellen op hoeveel dagen ik nu zit, dat is wel leuk om af en toe even door te laten dringen. Voel me prima, zo zonder alcohol, dit hou ik nog wel effe vol...

Koffie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen an en adb'ers,
met zo een instelling kan de dag niet meer stuk he an , en ja ik doe lekker met je mee dus ik drink niet vandaag .
ik heb de laat avond film uit gekeken was spannend , maar het was wel laat als ik mijn bed in dook .
deze namiddag naar een verjaardags feestje , heb niet veel zin , nu ja ik heb nooit zin in zo een zaken maar ik zal het beste er van maken dan lukt het al beter
wens jullie allemaal een mooie fijne nuchtere zondag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorgens An, is er al koffie?
Ik doe met je mee.

Bedankt voor het liedje van Ramses Shaffy nou heb ik het in mijn hoofd zitten.

Ik werd om 8 uur woest gewekt door Zoon die meldde dat hij zich verslapen had. Ik had de woorden in de mond om te zeggen: Nee hoor het is zondag je hoeft niet naar school, toen zei hij dat hij om 9 uur moest sporten en om 8 uur verzamelen. HUH?????????? Ik wist nergens van.

Affijn dat werd een knallende ruzie dat hij wél had gezegd dat hij moest sporten en ik weet zeker van niet WANT dan had ik wekker wel gezet en hem aangespoord zijn spullen klaar te leggen en nu moest alles bij mekaar gegrist worden en één onderdeel was kwijt. Natuurlijk was dat mijn schuld, ik had het verkeerd opgeruimd. Ik word er ook wel eens STRONTZIEK van excusez le mot, dat alles wat hier fout gaat mijn schuld is. Bovendien gaan ze straks naar hun Vader en dat kan dus helemaal niet met die trein die we hadden geplanned, dus hij jokt dat ie barst dat hij het gezegd heeft.

Het hele probleem is dat hij tegenwoordig zijn eigen email leest, tja, hij is twaalf, en tot nu toe kreeg ik alle mail. Dus dan had ik het wel geweten.

FF nadenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan maak je in jouw Outlook ofzo toch het account van Zoon er bij aan, Houtje, dan krijg jij ze ook...
of als je Admin bent op zijn pc laat je ze automatisch doorsturen naar jou account...
dat alles natuurlijk met inachtneming van de Wet op de Privacy en het Briefgeheim hè! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben Admin op zijn pc (koffie watertje?) maar ik heb OE en hij ook dan kun je volgens mij maar één keer je mail van de server downloaden, of je kan een kopie op de server laten staan natuurlijk maar dan krijg je het -tig keer.

Enne........ ff koffie halen.......brb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Hout, gewoon op de server laten staan en als een bericht op de ene pc wel gedownload is en op de andere niet dan weet OE dat zelf wel... die mail is lokaal wel of niet aanwezig... volg je 't nog?
Ik doe precies hetzelfde met m'n eigen Hotmail, thuis heb ik OE en op 't werk Outlook, works like a charm.
Of je maakt op zijn pc een berichtregel aan: automatisch doorsturen bij ontvangst. Wat jij wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het probleem ligt natuurlijk niet bij de pc maar heel ergens anders. Ik kan best in het wedstrijdschema van de club kijken waneer ze spelen, dus ik kom wel aan mijn wetenschap. Maar Zoon moet leren verantwoordelijk te worden voor zijn eigen dingen en leven. Hij is "maar" 12 maar handelt zelfstandig op marktplaats als hij zijn X-box wil verkopen. Hij gaat zelf met de trein naar Rotterdam, Utrecht en Amsterdam, als hij daar iets wil doen. Hij zit op een slimme school en is een heel slim kind, behalve als het hem niet uitkomt, dan krijg ik de schuld.

Natuurlijk had hij gisteren moeten overleggen over de Sport, en we hadden ook moeten kijken of ik niet moest rijden, maar dat stond allemaal in die mail en hij heeft óf die mail niet gezien óf wel gezien (dat denk ik dus) en is het straal vergeten en dacht ik ben er om 8 uur wel uur en spring zelf op te fiets, dan los ik mijn eigen probleem op. Het láátste wat je dan wilt is links en rechts op je kop krijgen van je moeder omdat je je stick bent vergeten (ik zei ik breng je wel even naar de club, hup spijkerbroek aangeschoten en een jas, waren we halverwege, stick vergeten). En ja, dit past wel in de lijn van Zoon dat hij alles vergeet en verliest, en dat is ZIJN probleem, HIJ moet zijn leven beter leren organiseren. Ik heb tijdenlang 's avonds zijn brood klaargemaakt, en dat vergat hij dan gewoon. Tja. Dat helpt dus ook niet.

Hè het lucht reusachtig op om het allemaal even op te schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke. Truukje. Schrijf het hele verhaal van vanmorgen eens op, wat nou eigenlijk de bedoeling was en hoe het had mòeten gaan, en dan alle punten waar het fout ging, en vervolgens alle dingen die die fouten hadden kunnen voorkomen en/of hadden kunnen oplossen. Daarbij ook hoe jullie het ad hoc ècht hebben aangepakt en opgelost, en wat de resultaten waren.
Ga daar maar eens een uurtje over bomen met Zoon, niet laten afleiden, alleen dat wat op papier staat bespreken, zeker weten dat er dingen duidelijk worden en afspraken gemaakt kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je dat van dit hotmail downloaden in een peebeetje zetten want nu raken we wel off-topic. Maar het opvoeden er erg on-topic want ik word er gefrustreerd, hoorndol, pissig, zenuwachtig en al dat soort dingen van en die zijn niet goed voor de mens die ik wil zijn: gelijkmatig, vriendelijk en lieflijk :D hahahahaahahahahahahahahah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, da's waar ook... M$ heeft z'n accounts gewijzigd met die hele Live-braggel... een nieuwer account kun je niet downloaden in Outlook, maar volgens mij nog wel in OE, moet je wel kiezen voor HTTP-server (niet IMAP of POP3). Ik heb nog een heeeeeel oud Hotmail-account, die kan dat allemaal wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe zijweggejte: Paul de Leeuw had gisteren een orthopedagoog in de zaal en vroeg: doe jij iets met vogels of zo? (hij bedoelde een ornitholoog) ik vond het niet grappig. Maar Dochter vind hem altijd erg grappig, en ik soms ook wel maar dit sloeg nergens op.
Maar het kan ook wel weer aan mijn gevoelige bambi-hartje liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje: Zoon, 12 jaar, PUBER!!!! Laatst hoorde ik een bekende nederlander op tv zeggen: ik liet mijn kinderen tussen 12 en 16 niks doen, heerlijk rustig in huis. Alles wat mis gaat is zowiezo JOUW schuld Houtje. Laat je niet gek maken. OHMMMMMMMMMMMMMM........................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe maar een puberoloog.

En dan liefst mannelijk, knap, 1.80 of langer, kleur haar maakt niet uit, ogen ook niet, huisdieren geen probleem, kinderen eerlijk gezegd liever niet, die briljant is in het opvoeden van kinderen en met een grap en een kwinkslag de hele boel regelt, opzoek naar een losse relatie (alleen met mij dan.....) en me graag verwent, mee uit eten neemt, kookt, o ja NIET-DRINKEND en niet-rokend, zeer belangrijk. Nog wensen meiden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o o o o o
ik krijg net een mailtje in Hotmail (ging er even naar toe) dat om 8.01 vanmorgen het X-box account van Zoon op zondag 27 januari om 8.01 met een maand is verlengd. Dat moet ie zelf weten MAAR HIJ HEEFT ZICH DUS NIET VERSLAPEN MAAR ZAT TE X-BOXEN !!!!!!!!!!! Gelukkig kan ik hier moeilijk in mijn eentje ontploffen, dus ik haal nog maar wat koffie. GRRRRRRRR :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...