Spring naar bijdragen

maandag 18 februari 2008

blacky

Aanbevolen berichten

Hoi Fer, hier alles ok. Ben nog aan het bijkomen van mn feest. Was tegen 07.00 zondagochtend alweer wakker, pfffffff. Lag gister al om 21.oo uur in bed. Tja, ben de jongste niet meer, hihihi.

Marjo, op oudjaarsavond, vorig jaar, schreef er iemand mee die zijn eigen dood fakete. Ferry heeft die man later gebeld en hij bleek dus niet dood te zijn. Dat was een vervelend iets. Nix geheimzinnigs ofzo maar ja, zo gaat dat soms. De meeste mensen zijn echt en integer maar internet is en blijft virtueel dus ontkom je hier soms niet aan, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marjo, ik kan me je reaktie voorstellen. Doe jezelf echter niet tekort door niet meer te komen. Laat het ff bezinken en denk er nog es over na. Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal, dat doet niets af aan de steun die ik van het forum heb ervaren. Ik schreef en schrijf voor mezelf en ben blij als ik anderen soms tot steun kan zijn.
Maar ja, het blijft vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, soothe,

Oh, Ik ben blij met jullie steun. En Vie, nee ik ben niet op de nieuwjaarsbijeenkomst geweest.
Omdat ik met Delta en jou mee zou rijden en ik eigenlijk in mijn achterhoofd wel wist dat jullie je allebei niet zouden vertonen.
Ik vond het eerst heel erg jammer. Had natuurlijk de laatste avond nog kunnen beslissen om alleen te gaan. Maar achteraf is het zo wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo voelde ik het dus ook, hier mijn ziel en zaligheid blootleggen.
Blijkbaar is het niet gewaardeerd. Dat ik zelfs onder mijn eigen naam ben gaan schrijven voelt blijkbaar aan als een sprookje voor diverse mensen.
En dan wil ik niets afdoen aan de mensen die mij veel hebben geholpen en wel normaal vrienden van me zijn geweest.
Ferry, dat je op de vingers bent getikt door de moderator heeft niets met mij te maken. Dat je me gisteren narcistisch noemde, daar kon ik alleen maar even om lachen.
Maar nou is het me teveel geworden, dat wantrouwen, en wat ik nu allemaal over me heen krijg.
Hier heb ik geen zin in. Ik log voorgoed uit.
En uiteraard wens ik iedereen, geen enkele uitgezonderd, een leven zonder akeligheden met drank of wat dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, jouw postings zijn eerlijk en oprecht. Niemand zal aan jou twijfelen. en ja ik vertel hier ook dingen die ik met anderen niet deel. en Vi, Ben ik even blij dat ik gewoon uit liefde getrouwd ben en nog steeds het gevoel heb dat mijn man van mij houd. ik hoef geen sauna,s en wijnkeldres . Gewoon zijn onvoorwaarlijke liefde. het voelt goed!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,
Ook ik heb mijn twijfels vanaf het begin. Maar ik kan het niet zeker weten want ik ken je niet.
Sommige mensen maken nu eenmaal veel mee en hebben de schijn tegen. Hoevelen vertellen hier altijd de waarheid en hoeveel niet. Het is iets wat je nooit zeker kunt weten in een virtuele wereld.
Ik vind dit heel lastig maar ook weer niet zo erg om er zelf wakker van te liggen.
Voor jou is het erg, als je het tekstschrijven wat te ver hebt doorgevoerd, en zeker ook als het allemaal wel waar is.

Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam, dank je wel dat je zo open bent geweest dat je in ieder geval één mysterie (oudjaar 2006) helder en klaar hebt uiteengezet. Dat is gezegd, en nu uit de lucht.

Nu de rest nog, en dan kunnen we weer gewoon met open vizier met elkaar communiceren, helpen (want daar is het forum uiteindelijk toch voor!) en ondersteunen, en soms geiten!
Ik ben blij dat de bom gebarsten is, ik heb me vaak afgevraagd of ik nou zo achterdochtig was, of misschien wel paranoïde! Blij dat ik niet de enige ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooit heb ik veel met computers en virtuele werelden op gehad. Mijn gezin vond altijd dat ik wat minder digibeet zou moeten zijn, en ik eigenlijk ook wel. Dus, ik dacht, ik sla twee vliegen in één klap.
ik kan me voorstellen dat hier oorlogen door ontstaan. In de kinderwereld gebeurd dat regelmatig bijv. met Rune-escape (spel). Ik heb mijn kinderen hiervoor altijd gewaarschuwd. Gelukkig hadden ze niet veel interesse. Dit is de eerste keer dat ik op een forum ben. En ja, ik ben eigenlijk wel heel erg verslaafd geworden. Niet best.
Eerst het gedonder met Delta, nu met Benthe/Vie, laatst ook al zo'n raar gebeuren met Tantalus, ook opeens allemaal sterretjes.
Als ik dan hoor dat mensen de dood faken op een forum. Dan denk ik, mens wat ben je toch naïef!
ook al is het dus vanuit een negatief gebeuren. Hopelijk leer ik hier van.
Toch is er ergens altijd wel een stemmetje geweest, maar soms leren we hier niet op stemmetjes in je achterhoofd te vertrouwen.... Hoe kun je een mens gek krijgen...
Mijn vertrouwen is niet helemaal weg. Ik heb echter wel mezelf in de luren laten leggen, omdat ik uit ga van het goede in ieder mens.
Ik heb maar met één iemand echte e-mail adressen gewisseld (nog nooit eens gebruikt), die ik ten volste vertrouw. Verder gelukkig alleen zo nu en dan een opbeurende PB, ik kan me dan ook niets voorstellen bij, wat je ook hoort, minder leuke en soms groffe berichten.
mensen, mensen, ik voel me totaal murw geslagen. ik heb me nooit gerealiseerd dat er ook wel eens mensen misbruik kunnen maken van een forum... Mijn eigen onwetendheid. Welkom to the real new world Marjo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, ik wilde je onrust niet afdoen door te schrijven dat dingen nu eenmaal zo gaan.
Van dat gebeuren op oudjaarsavond was ik zelf ook wel wat in de war en het heeft me danig beziggehouden. Bij mij, mij als persoon is het zo, what you see is what you get. Ik kan niet liegen, faken en dingen achterhouden. En al zou ik het willen, de mensen die me goed kennen weten dan toch meteen dat er wat is dus...
Ik vroeg me toen af hoe het kan dat mensen hun eigen dood in scene zetten of allerlei dingen schrijven die misschien niet bleken of blijken te kloppen. Ik kan me daar niets bij voorstellen en voelde me toen ook wel wat genaaid. Ik zet zelf ook mn ziel en zaligheid hier neer(althans dat deed ik meer dan nu) en dan gaan mensen iets verzinnen wat helemaal niet waar blijkt te zijn!!!???
Ook heb ik me vaak geergerd aan mensen die hier schreven. In het begin zeker. Maar gaandeweg leerde ik dat mijn ergernis veel zei en zegt over mezelf. Het spiegelt me ook. Dus heb ik er toch veel van geleerd. Dat was moeilijk en is het soms nog. Ik vlieg heus nog wel es uit de bocht. En soms zet ik de dingen te scherp neer. Meestal is dat omdat ik me erger aan iets van mezelf. En zo leer ik er toch weer iets van. Maar dat valt me niet altijd mee. Geeft niet, kleine stapjes maken vanzelf grote stappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...